Vogelhuisje.com- Logo - Beoordelingen

Vogelhuisje.com

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden977 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 feb 2017
Vogelhuisje.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Duidelijk assortiment, bestelproces gaat eenvoudig net als ook het track en trace proces.De bestelde producten waren netjes verpakt en werden ook volgens voorspelde levertijd bezorgd , dus zeer tevreden over mijn 1ste bestelling hier, ik zal zeker vaker hier mijn tuinvogel producten gaan bestellen !!

25 apr 2023
Het product was OK en de levering ook. Ik vond het alleen belachelijk dat ik gedwongen werd om twee artikelen te kopen vanwege het minimum bestelbedrag van €5,00. In mijn geval ging het om één metalen beschermring voor de invliegopening van een nestkastje. Eén zo'n ring had gewoon in een enveloppe (met één postzegel!!) per post verstuurd kunnen worden, terwijl ik nu gedwongen werd € 4,95 te betalen voor levering via een koeriersdienst voor twee ringen in een doosje. Ernstige verkwisting!

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

SNELLE LEVERING EN GOEDE SERVICE
3 mrt 2024
Slim bedacht. Kwetsbaar geheel.
Perfect, snelle levering
4 feb 2024
Was prima inorde
PV

Leuk cadeau

De kerstman zocht een leuk beeldje van een roodborstje en ik vond dit hier op de website. Makkelijk bestellen, correcte levering en mooie kwaliteit. Voor mij hoeft er niets te veranderen aan de service.
19 mei 2023
Prima verzending. Goed ingepakt. Het vogelhuisje zelf had een net iets te smal kijkglaasje waardoor hij uit de sleufjes kan. Ik heb het met tape vast gemaakt.
Antwoord van Vogelhuisje.com
Beste Nineke, Dank je wel voor je 4-sterren review en je feedback. We zijn blij om te horen dat de verzending naar wens is verlopen en dat het pakket goed was ingepakt. Onze excuses voor het ongemak met het kijkglaasje van het vogelhuisje. We zullen dit doorgeven aan de fabrikant, zodat zij dit kunnen verbeteren. Het is goed om te horen dat je zelf een oplossing hebt gevonden door het met tape vast te maken. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen dat de vogels veel plezier zullen beleven aan de Observatie nestkast San Francisco! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
10 sep 2023
Het is een mooi degelijk huisje. Makkelijk op te hangen alleen gaat wat moeilijk open
3 okt 2023
Beste Marianne, Bedankt voor je review en feedback over de Nestkast Vail met invliegplaatje (32mm). We zijn blij om te horen dat je het huisje mooi en degelijk vindt, en dat het gemakkelijk op te hangen was. We waarderen je eerlijke opmerking over het openen van het huisje. We zullen deze opmerking meenemen en doorgeven aan de fabrikant. Jouw feedback is voor ons van onschatbare waarde om de kwaliteit van onze producten te verbeteren. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat de vogels snel hun weg naar het nestkastje vinden en zullen gebruiken om erin te gaan schuilen en in de lente te gaan nestelen. Nogmaals bedankt voor je aankoop en review! Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
Adres beter aangeven. Moest 10 min. zoeken en tenslotte bellen om route te krijgen.
FV
frans v.
Wassenaar
Makkelijk te bestellen via web en vloote afhandeling
3 okt 2023
Beste Frans, Hartelijk dank voor je 4-sterren shopreview! We zijn verheugd dat je het bestelproces via onze website gemakkelijk vond en tevreden was met de snelle afhandeling van je bestelling bij Vogelhuisje.com. We streven er altijd naar om onze klanten een naadloze en efficiënte winkelervaring te bieden. Als je in de toekomst nog meer vogelproducten wilt bestellen of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. We stellen je steun aan ons bedrijf zeer op prijs. Nogmaals bedankt voor je review en je aankoop. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
16 jul 2023
zeker tevreden, maar een 10 geven doe ik niet snel!!
De hele tijd komen er vogeltjes in,prachtig
31 mei 2023
Goede omschrijving, snelle bezorging.
8 jun 2023
Beste Henk, Bedankt voor je 4-sterren review! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent over de omschrijving van de hangende vogelvoederschaal en dat de bezorging snel was. We doen ons best om gedetailleerde informatie te verstrekken, zodat je een weloverwogen keuze kunt maken bij je aankoop. Ook streven we ernaar om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen of als je nog vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn en je een uitstekende winkelervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback en je vertrouwen in Vogelhuisje.com. We wensen je veel plezier met de hangende vogelvoederschaal en hopen dat je er veel mooie vogelmomenten mee zult beleven! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
3 jun 2023
snel, goed verpakt en kwaliteit
8 jun 2023
Beste MHG, Bedankt voor je 4-sterren review en je trouwe klantschap! We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt en zijn blij dat je tevreden bent met je recente aankoop van de Traktatie met meelwormen, Traktatie met insecten en Traktatie met bessen. Het verheugt ons te horen dat je de levering als snel hebt ervaren en dat je tevreden bent over de kwaliteit van de producten. We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, zodat je er snel van kunt genieten. Daarnaast zorgen we er altijd voor dat de producten zorgvuldig en goed verpakt worden, zodat ze in optimale staat bij je aankomen. We willen je bedanken voor je voortdurende steun en vertrouwen. We streven er voortdurend naar om onze producten en diensten te verbeteren en jou als gewaardeerde klant tevreden te stellen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen. Nogmaals bedankt voor je review en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
30 jul 2023
Doen wat ze zeggen!
3 okt 2023
Beste Lidi, Bedankt voor je 4-sterren review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je Raamvoederhuis Bolmso Birdfeeder van Vogelhuisje.com. Het feit dat we doen wat we zeggen, is voor ons van groot belang, en we streven er altijd naar om de verwachtingen van onze klanten waar te maken. Als je in de toekomst nog meer vogelproducten nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen en om ervoor te zorgen dat je vogels en tuinplezier kunt blijven ervaren. Nogmaals bedankt voor je review en je aankoop bij Vogelhuisje.com. We waarderen je steun. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
9 aug 2023
3 okt 2023
Beste C., Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn blij te horen dat je een verscheidenheid aan vogeltraktaties hebt gekocht bij Vogelhuisje.com. Het is geweldig dat je onze producten waardeert. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, of als je meer vogelproducten nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te assisteren. We hopen dat de vogels in je tuin zullen genieten van de traktaties en dat je kunt genieten van het prachtige vogelleven om je heen. Nogmaals bedankt voor je aankoop en je positieve feedback. We waarderen je steun aan Vogelhuisje.com. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
28 jun 2023