Vogelhuisje.com- Logo - Beoordelingen

Vogelhuisje.com

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden977 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 feb 2017
Vogelhuisje.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Duidelijk assortiment, bestelproces gaat eenvoudig net als ook het track en trace proces.De bestelde producten waren netjes verpakt en werden ook volgens voorspelde levertijd bezorgd , dus zeer tevreden over mijn 1ste bestelling hier, ik zal zeker vaker hier mijn tuinvogel producten gaan bestellen !!

25 apr 2023
Het product was OK en de levering ook. Ik vond het alleen belachelijk dat ik gedwongen werd om twee artikelen te kopen vanwege het minimum bestelbedrag van €5,00. In mijn geval ging het om één metalen beschermring voor de invliegopening van een nestkastje. Eén zo'n ring had gewoon in een enveloppe (met één postzegel!!) per post verstuurd kunnen worden, terwijl ik nu gedwongen werd € 4,95 te betalen voor levering via een koeriersdienst voor twee ringen in een doosje. Ernstige verkwisting!

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

12 aug 2023
Op tijd bezorgt, wat lastig om de bol in elkaar zetten, maar toch gelukt. Wacht nu op de vogeltjes die er gebruik van maken. Omdat de bol op het raam hangt, geen last van muizen en ratten die komen smullen.
3 okt 2023
Beste Clasien, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling van onze service en het Birdfeeder Raamvoederhuisje! We zijn blij dat je bestelling op tijd is aangekomen en dat je erin geslaagd bent om de bol in elkaar te zetten. Het is inderdaad een handige manier om vogels te verwelkomen zonder je zorgen te hoeven maken over ongewenste gasten. We hopen dat de vogeltjes snel je nieuwe voederhuisje ontdekken en je tuin vullen met hun gezellige gezang. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer producten nodig hebben om je vogelervaring te verbeteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel plezier met het observeren van de vogels en geniet van de natuur in je eigen omgeving! Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
25 aug 2023

Toegevoegd aan favorieten!

Blij dat er minstens een webshop bestaat waar ik onderdelen kan vinden voor Wrap-around voedersysteem! Snel verzonden, goed verpakt, en mijn vogeltjes zijn gelukkig - een aanrader dus!
3 okt 2023
Beste Polina, Wat fijn om te horen dat je onze webshop hebt toegevoegd aan je favorieten! We zijn erg blij dat je tevreden bent met onze service en het feit dat je onderdelen kunt vinden voor het Wrap-around voedersysteem. Ons doel is altijd om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn en dat hun gevederde vrienden gelukkig zijn. Als je in de toekomst nog meer vogelgerelateerde producten of onderdelen nodig hebt, weet je ons te vinden. We staan altijd klaar om te helpen en zijn dankbaar voor jouw aanbeveling. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met het voeden en observeren van de vogels in je tuin! Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
28 mei 2023
Goeie service, fijn contact, snelle levering. Goede producten want de hier bestelde vogelvoederhuisjes van 2 jaar geleden zijn zo in trek dat ik er nu extra heb bijbesteld.
Antwoord van Vogelhuisje.com
Beste Angelique, Hartelijk dank voor je fantastische 5-sterren review! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze service, het fijne contact en de snelle levering van de Raamvoederhuis Bolmso Birdfeeder en de BirdSwing Vide - Raamvoedertafel. Het doet ons goed te vernemen dat de vogelvoederhuisjes die je twee jaar geleden bij ons hebt besteld zo populair zijn bij de vogels, dat je nu extra exemplaren hebt bijbesteld. We streven ernaar om hoogwaardige producten aan te bieden die niet alleen functioneel zijn, maar ook aantrekkelijk voor de vogels. Mocht je in de toekomst nog meer vogelproducten nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen en je een uitstekende klantenservice te bieden. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel plezier met de nieuwe vogelvoederhuisjes! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
19 mei 2023
Prima verzending. Goed ingepakt. Het vogelhuisje zelf had een net iets te smal kijkglaasje waardoor hij uit de sleufjes kan. Ik heb het met tape vast gemaakt.
Antwoord van Vogelhuisje.com
Beste Nineke, Dank je wel voor je 4-sterren review en je feedback. We zijn blij om te horen dat de verzending naar wens is verlopen en dat het pakket goed was ingepakt. Onze excuses voor het ongemak met het kijkglaasje van het vogelhuisje. We zullen dit doorgeven aan de fabrikant, zodat zij dit kunnen verbeteren. Het is goed om te horen dat je zelf een oplossing hebt gevonden door het met tape vast te maken. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen dat de vogels veel plezier zullen beleven aan de Observatie nestkast San Francisco! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
24 apr 2023
Snelle bezorging en artikelen zorgvuldig ingepakt. Blij ook met de handgesneden houten vogels. Zien er zeer realistisch uit
26 apr 2023
Beste Dave, Hartelijk dank voor jouw positieve review van 5 sterren over jouw bestelling bij Vogelhuisje.com! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de DecoBirds die je hebt gekocht. Onze DecoBirds worden met de hand gesneden en beschilderd, en zijn daardoor zeer realistisch. We vinden het geweldig om te horen dat je blij bent met jouw aankoop en hopen dat de vogels een mooie aanvulling zijn op jouw tuin of interieur. We zijn ook blij om te horen dat jouw bestelling snel en zorgvuldig is bezorgd. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat alle bestellingen veilig en snel bij onze klanten worden afgeleverd. Als er in de toekomst nog vragen zijn waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat je veel plezier zult hebben van jouw DecoBirds en we wensen je veel vogelplezier toe! Met vriendelijke groeten, Team Vogelhuisje.com PS: Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen met Vogelhuisje.com. We stellen het zeer op prijs en wensen je veel plezier met jouw DecoBirds!

Betrouwbaar en vriendelijk

Bij een defect aan een product werd het aankoopbedrag meteen vergoed. Vogels zijn gek op het voer!
8 jun 2023
Beste Ingrid, Bedankt voor je positieve review en je aankoop bij Vogelhuisje.com! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat er een defect was aan een van de producten die je hebt ontvangen, maar we zijn blij te vernemen dat we het aankoopbedrag meteen hebben vergoed. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en eventuele problemen snel en naar tevredenheid op te lossen. Het is geweldig om te horen dat de vogels dol zijn op het voer! We hopen dat de Traktatie met bessen helpt een waar vogelparadijs in je tuin te creëren. Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Vogelhuisje.com. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
10 sep 2023
Het is een mooi degelijk huisje. Makkelijk op te hangen alleen gaat wat moeilijk open
3 okt 2023
Beste Marianne, Bedankt voor je review en feedback over de Nestkast Vail met invliegplaatje (32mm). We zijn blij om te horen dat je het huisje mooi en degelijk vindt, en dat het gemakkelijk op te hangen was. We waarderen je eerlijke opmerking over het openen van het huisje. We zullen deze opmerking meenemen en doorgeven aan de fabrikant. Jouw feedback is voor ons van onschatbare waarde om de kwaliteit van onze producten te verbeteren. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat de vogels snel hun weg naar het nestkastje vinden en zullen gebruiken om erin te gaan schuilen en in de lente te gaan nestelen. Nogmaals bedankt voor je aankoop en review! Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
Adres beter aangeven. Moest 10 min. zoeken en tenslotte bellen om route te krijgen.
6 jun 2023
En dat ze zowaar onmiddelijk ingenomen worden. De mooiste beelden van onze natuur.
8 jun 2023
Beste Sonja, Hartelijk dank voor je fantastische 5 sterren review en je aankoop van de Nestkasten voor Spechten! We zijn verheugd te horen dat de nestkasten direct in gebruik zijn genomen en dat je kunt genieten van prachtige beelden van de natuur in je omgeving. We waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Het is altijd geweldig om te zien hoe onze producten bijdragen aan het creëren van een gastvrije en veilige omgeving voor vogels, en het geeft ons veel voldoening om te weten dat jouw nestkasten met succes bewoond zijn. We zijn ook zeer nieuwsgierig of je beelden hebt vastgelegd van de activiteit bij de nestkasten. Als je het leuk vindt, zouden we graag foto's van de vogels in/bij de nestkasten ontvangen. Het delen van deze beelden stelt ons in staat om de schoonheid en het belang van vogelbescherming met anderen te delen. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Vogelhuisje.com. Als je nog verdere vragen hebt of als we je kunnen helpen met andere vogelproducten, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
Zeer correct zoals steeds. Alle bestellingen zeer netjes verzorgd en verpakt TOP.
13 jun 2023

Super !

Zéér correcte en snelle levering ; artikel tegen zeer goede prijs gekocht
13 jul 2023
Hallo Danny, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je aankoop van het Aniculis MultiChoice Vogelbad. We vinden het belangrijk om onze klanten de beste kwaliteit en service te bieden, en we zijn dan ook trots op het feit dat je onze levering en prijs als zeer goed hebt beoordeeld. We hopen dat je veel plezier zult hebben met je nieuwe vogelbad en dat je veel vogels zult kunnen verwelkomen in je tuin! Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
PB
paul b.
zwijndrecht ZH
2 nov 2023
Prima huisje voor mijn vogeltjes heel veel puttertjes en koolmezen .
5 mei 2023
Makkelijk te bestellen, vriendelijk geholpen. Ophalen was ook fijn.
17 mei 2023
Beste Marloes, Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij dat je tevreden bent met je bestelling van de DecoBird Boomklever. Het doet ons goed om te horen dat het bestelproces soepel verliep en dat je vriendelijk geholpen bent. We streven er altijd naar om onze klanten een positieve ervaring te bieden, zowel online als in onze showroom. Als je in de toekomst nog meer vogelproducten nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
JR
Jenny R.
HENGELO OV
5 jul 2023
Snelle bestelling en kan voortreffelijk aan het raam heel leuk
14 okt 2023
Vorige was kapot gevallen, dus nieuwe gekocht. Ze zijn perfect
6 jul 2023
De vogeltjes en eekhoorns zijn zeer blij met de voeding
JL
Jel L.
Leudal
11 nov 2023
Product zoals omschreven, goed verpakt, snel geleverd.
29 sep 2023

Uitstekend!

Goede produkten en goede, vriendelijke communicatie.
3 okt 2023
Beste Susanne, Hartelijk dank voor je fantastische feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de producten die je hebt gekocht, waaronder de Wrap-around voederschaal en de Mix voor kleine vogels - Hi-Protein. Het doet ons altijd plezier om te weten dat onze klanten blij zijn met hun aankopen. Daarnaast willen we je bedanken voor de vriendelijke woorden over onze communicatie. Klanttevredenheid en een goede ervaring bij Vogelhuisje.com staan bij ons hoog in het vaandel, en we streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht je in de toekomst nog verdere vragen hebben of meer producten nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je positieve beoordeling, en veel plezier met het voeren van de vogels in je tuin! Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
FV
frans v.
Wassenaar
Makkelijk te bestellen via web en vloote afhandeling
3 okt 2023
Beste Frans, Hartelijk dank voor je 4-sterren shopreview! We zijn verheugd dat je het bestelproces via onze website gemakkelijk vond en tevreden was met de snelle afhandeling van je bestelling bij Vogelhuisje.com. We streven er altijd naar om onze klanten een naadloze en efficiënte winkelervaring te bieden. Als je in de toekomst nog meer vogelproducten wilt bestellen of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. We stellen je steun aan ons bedrijf zeer op prijs. Nogmaals bedankt voor je review en je aankoop. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com
16 jul 2023
zeker tevreden, maar een 10 geven doe ik niet snel!!