Vogelhuisje.com- Logo - Beoordelingen

Vogelhuisje.com

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden977 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 feb 2017
Vogelhuisje.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Duidelijk assortiment, bestelproces gaat eenvoudig net als ook het track en trace proces.De bestelde producten waren netjes verpakt en werden ook volgens voorspelde levertijd bezorgd , dus zeer tevreden over mijn 1ste bestelling hier, ik zal zeker vaker hier mijn tuinvogel producten gaan bestellen !!

25 apr 2023
Het product was OK en de levering ook. Ik vond het alleen belachelijk dat ik gedwongen werd om twee artikelen te kopen vanwege het minimum bestelbedrag van €5,00. In mijn geval ging het om één metalen beschermring voor de invliegopening van een nestkastje. Eén zo'n ring had gewoon in een enveloppe (met één postzegel!!) per post verstuurd kunnen worden, terwijl ik nu gedwongen werd € 4,95 te betalen voor levering via een koeriersdienst voor twee ringen in een doosje. Ernstige verkwisting!

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters