Dami Living- Logo - Beoordelingen

Dami LivingReviews

Gecertificeerd sinds: 21 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Dami Living is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Dami Living kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Dami Living

75 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 feb. 2022
Ik mailde om te vragen of er een artikel weer op voorraad zou komen, en binnen 12 uur had ik een reactie met een advies op maat waar ik helemaal mee geholpen was. Nog even gebeld om te checken of het goed gegaan was met de bestelling en dan krijg je meteen, dus zonder bandje oid iemand persoonlijk aan de telefoon. Een week later toen ik een andere vraag had ging het hetzelfde. Iemand anders aan de lijn, maar minstens zo vriendelijk en behulpzaam. O ja, de krukken die ik besteld had zijn ook super.

8 jun. 2022
Meine Stühle sollten gestern bis heute ankommen, leider ist nichts gekommen. Auf der trekking nummer kann man leider auch nicht sehen wo die sachen geblieben sind.

Beoordelingen voor Dami Living

9 nov. 2022
26 okt. 2022
schroeven waren niet compleet
25 jul. 2022
Heel blij met mijn eettafelstoelen. Supersnelle levering. En heel vriendelijk geholpen in de winkel. Mocht zelfs een stoel meenemen om thuis te kijken. Super 👍👍
20 jul. 2022
Snelle correcte levering!
18 jul. 2022
Snel geleverd, goed verpakt. Na 1 keer telefonisch contact was probleempje zeer snel opgelost en werd snel geleverd. Fijne communicatie. Bedankt.
3 jul. 2022
Het is goed en heel aan gekomen en erg mooi
1 jul. 2022
De bestelde hocker paste bij nader inzien toch niet bij het interieur en jammer genoeg retour moeten doen. Goede retourservice snelle en nette afhandeling hiervan. We gaan nog even kijken of we een andere hocker of poef kunnen vinden bij Dami Living.
1 jul. 2022
Mooie tafel, helemaal naar wens. Door de bezorgers netjes ter plekke gemonteerd met uitleg over onderhoud.
28 jun. 2022
Snelle levering, goede service. Bankje besteld. Scheurtje in. Binnen 2 dagen nieuw bankje ontvangen. Top!!
26 jun. 2022
Heel goede service en degelijk materiaal en perfecte levering. Komen hun beloftes na.
16 jun. 2022
Zeer goed. Het was niet nodig om de bestelling 2 keer te sturen.
13 jun. 2022
Het uiteindelijk resultaat is prima. Maar een paar opmerkingen: in het bestelproces was in de winkelwagen de kleurbenoeming van stoelen hetzelfde, terwijl het toch verschillend was. Tevens was het moeilijk om de reinigingsset te vinden en bij te voegen. Het verzend traject duurde enige dagen: postNL bleef maar melden dat de artikelen nog niet door hen ontvangen waren.
13 jun. 2022
Fijne verkoper. Hij was niet opdringerig en dacht mee!
10 jun. 2022
Wederom een top service van jullie. We zijn blij dat we een nieuw onderstel voor ‘n stoel bij jullie konden kopen.Dankjewel 🌷🌷
8 jun. 2022
Antwoord van Dami Living
9 jun. 2022
Guten Morgen, Die 2 Pakete sind auf dem Weg zu Ihnen aus den Niederlanden nach Deutschland, sie sind nur 2 Tage unterwegs, normalerweise dauert es 3 bis 4 Tage, bis diese Pakete zugestellt werden. Ich habe Ihnen heute Morgen eine E-Mail mit dem Track & Trace geschickt. Sollte Ihre Bestellung nicht innerhalb von 2 Tagen geliefert worden sein, kontaktieren Sie uns bitte erneut. Wir werden dann eine Untersuchung mit dem Spediteur einleiten. Wenn Sie weitere Fragen haben, lassen Sie es uns bitte wissen. Mit freundlichen Grüßen Renske
6 jun. 2022
Snelle verzending! En hele mooie, stevige stoelen. Ben er erg blij mee!
3 jun. 2022
Goede service, netjes en correct geholpen, mooi stoelen en een scherpe prijs!