Dami Living- Logo - Beoordelingen

Dami LivingReviews

Gecertificeerd sinds: 21 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Dami Living is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Dami Living kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Dami Living

75 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 feb. 2022
Ik mailde om te vragen of er een artikel weer op voorraad zou komen, en binnen 12 uur had ik een reactie met een advies op maat waar ik helemaal mee geholpen was. Nog even gebeld om te checken of het goed gegaan was met de bestelling en dan krijg je meteen, dus zonder bandje oid iemand persoonlijk aan de telefoon. Een week later toen ik een andere vraag had ging het hetzelfde. Iemand anders aan de lijn, maar minstens zo vriendelijk en behulpzaam. O ja, de krukken die ik besteld had zijn ook super.

8 jun. 2022
Meine Stühle sollten gestern bis heute ankommen, leider ist nichts gekommen. Auf der trekking nummer kann man leider auch nicht sehen wo die sachen geblieben sind.

Beoordelingen voor Dami Living

26 okt. 2022