Haarspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Haarspullen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Haarspullen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Haarspullen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

1.005 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

17 jan. 2022
De producten zijn goed afgeleverd en op tijd. De prijzen zijn aanzienlijk lager als andere leveranciers van haarproducten. Een tip: ik vind het altijd fijn als je een proefmonster van een product erbij krijgt. Iets om nieuw te proberen.

19 mrt. 2022
Worst shopping experience in my life. Do not believe in Ship Tomorrow. 12 days have passed, when i wrote to them they always promised "will ship tomorrow". Their tomorrow never come i guess? I don't know how much longer do i have to wait. Enough lies. I will not recommend this shop to anyone and will not shop with them again. They should have let me know about the waiting time. Instead, i had to reach them again and again. What a service! Another thing i want to mention, in my first email i wrote in English because i don't speak Dutch. They replied me in full Dutch, not a single English word. Well respect!

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

3 nov. 2022
EN DAN MET DIT ANTWOORD AFKOMEN?? Ik weet het niet,maar producten die niet doen wat ze beloven moet ik ook niet.Net zoals gebruikte producten. Jullie zouden ook iets hebben om retours met klachten op een andere manier op te lossen dan doodleuk te zeggen "pech gekocht is gekocht!" Dat is niet volgens de wet! En met 1,90€ korting op een volgende bestelling ? sorry maar bij u koop ik nooit nog iets !
Antwoord van Haarspullen.nl
4 nov. 2022
Wat vervelend dat u het zo ervaren heeft. Wij proberen de producten zo duidelijk mogelijk te omschrijven en het is erg jammer dat het dan voor u niet het gewenste effect heeft. Helaas werken wij met hygiene producten, waardoor wij met gebruikte producten niets kunnen. U zult ook niet een gebruikte shampoo willen ontvangen. Het is spijtig dat u dat anders ziet.
Heb nog steeds mijn pakketje niet ontvangen, en als ik kijk naar de website dan zie ik dat bepaalde spullen niet op voorraad zijn, zal deze bestelling annuleren en nooit meer bij deze website bestellen in de toekomst!!! Als de spullen niet op voorraad zijn moeten ze dat aangeven tijdens de bestelling en niet achteraf!!!!
2 nov. 2022
Aangeven dat iets op voorraad is, om binnen 10 min na de bestelling te melden dat het even kan duren voor het geleverd wordt. Op mijn vraag waar de spullen blijven kreeg ik het antwoord dat er al een tijd problemen zijn met de levering van dit product. Geef dan niet aan op de website dat het op voorraad is…..
6 nov. 2022
Bij mijn bestelling stond dat het binnen 1-2 werkdagen bezorgd zou worden, maar omdat er nu een product bij mijn bestelling niet op voorraad is (wat niet van tevoren werd gemeld) wacht ik nu al bijna een week op mijn bestelling terwijl je ook al hetgene wat wel op voorraad is alvast zou kunnen versturen.
9 nov. 2022
3 verschillende items besteld, waaronder 3X shampoo aangezien de shampoo na een week nog steeds niet op voorraad is ook de resterende goederen nog steeds niet ontvangen, wel betaald uiteraard geen enkel bericht tot op heden wanneer er wel levering plaats vindt. Slechte zaak!!!!
11 nov. 2022
niet erbij zetten dat het snel geleverd wordt en dan de klant bijna een week laten wachten en die er zelf om moet gaan vragen waar de bestelling blijft. en dan te horen krijgt dat het nog vertraging heeft. houdt de klant meteen vanaf het begin op de hoogte
13 nov. 2022
als er van te voren niet opstaat dat het niet meer in voorraad is waarom kan je het dan kopen ? Ik keek echt uit naar mijn bestelling en dacht dat ik deze rap zou krijgen. Maar helaas het moet nog in voorraad komen sorry maar dat ik vind ik geen service
11 nov. 2022
Geen goede terugkoppeling als een product er niet is, want als ik bestel staat er op voorraad, maar nee hoor… en dan 1-3 dagen verzenden is ook niet het geval. Zit nu al 3 dagen te wachten. En toch trap ik er weer in om bij jullie te bestellen. Slecht
5 nov. 2022
Week geleden besteld en krijg vandaag in de avond pas een deel van me bestelling geleverd na een aantal telefoontjes. Op de website staat volgende dag in huis en op voorraad, maar tijdens het bellen bleek niet alles er te zijn.
13 nov. 2022
Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en heb het 6 dagen geleden al besteld!!! De update geeft aan dat het 11-11-2022 zou zijn verzonden maar geeft tegelijkertijd ook aan dat het wachten op voorraad is!!??!!??…..
13 nov. 2022
Bestelling gedaan waarbij stond, volgende dag geleverd. Dag later krijg je een mail van het magazijn dat het er niet is en zodra het er is, ze het versturen. Wanneer dat dan is… geen idee… Nu bijna een week later al.
5 nov. 2022
Ik ben een gewone vrouw heb geen zaak ..heb gevraagd om geen mail te sturen ..je stalken mij stop met schrijven op deze manier bestel ik nooit meer iets .. ik kreeg antwoord ik zou uitgeschreven zijn dus niet …😡😡😡😡🤬
30 okt. 2022
Neem een ander bezorgservice. Bijna een week geleden besteld maar nog steeds geen haarspullen ontvangen. Ik krijg steeds de melding ‘het pakket heeft 1 a 2 dagen vertraging’. Zeer slecht. Ik koop hier niets meer.
30 okt. 2022
Kan het niet beoordelen want heb nog niks binnen gekregen. Dinsdag besteld en nu zondag nog niks. 1 ding niet op voorraad en gelijk alles word pas geleverd op het moment dat wat niet op voorraad is binnenkomt
Niet aanbieden dat het volgende dag in huis is. Als ik 5 dagen moet wachten op me spullen. Daarvoor heb ik het gekocht bij jullie. Is de 2e keer dat ik bij jullie bestel en weer hetzelfde probleem.
11 nov. 2022
Na niet vermelden van voorradigheid gemaild en alleen een automatisch gegenereerd mailtje teruggekregen. Er werd niet ingegaan op de problemen die ik daadwerkelijk aangaf.
9 nov. 2022
Product stond als beschikbaar op site, was het niet. Medewerker bood kleinere variant aan maar moet alsnog 4 euro verzendkosten betalen terwijl het in de brievenbus paste.
2 nov. 2022
Stond op de site 2 dagen levering uiteindelijk iets niet op voorraad en na 5 dagen nog geen bestelling binnen, terwijl op de site nog steeds staat 2 dagen levertijd.
28 okt. 2022
Pas na de betaling krijg je te horen dat het artikel niet op voorraad is. Daarna hoor je dagen niets meer. En telefonisch is Haarspullen ook niet bereikbaar. Dus ….
13 nov. 2022
Op de site vermelden dat het op voorraad is, en inmiddels wacht ik een kleine week nu. Totaal geen respons/feedback meer over de bestelling Zeer teleurstellend