Haarspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Haarspullen.nl

405 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.263 beoordelingen in totaal

ongeldig

Haarspullen.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Haarspullen.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Ik ben zelf altijd heel tevreden! Wordt altijd netjes verstuurd, is er iets op is de nalevering ook snel in orde. Ook het contact als er vragen zijn is heel correct!

20 mei 2023
Beter communiceren over de levertijd. Ik wacht inmiddels langer dan 2 weken op mijn bestelling.

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

Mijn bestelling is nooit aangekomen ik heb al contact opgenomen met PostNL zonder reactie..
antwoorden niet op e-mails, borstel nog steeds niet ontvangen....

Verkeerde producten en geen reactie

Nadat ik de verkeerde spullen geleverd heb gekregen, heb ik meerdere keren gebeld en gemaild. Er werd niet opgenomen en op mijn mails wordt niet gereageerd.
3 dec 2023
Het zou 1 dec bij mij zijn en het is er nog niet, geen idee wanneer het wel komt?
3 dec 2023
Geachte, De spullen die u verkoopt zullen best wel goed zijn maar ik heb ze nu twee weken terug besteld en nog steeds niets ontvangen. Ik heb de rekening betaald maar heb nog niets ontvangen, jammer. Met vriendelijke groet, M van Dale Cadzand.
I have not received anything
Is niet waar volgende dag geleverd
Zolang ik de bestelling niet ontvangen heb bij mij antwoord voor jou negatief
Mijn bestelling werd maar niet verstuurd. En ik heb nu ook nog het verkeerde ontvangen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. !!
Ja sorry staat altijd vandaag besteld morgen in huis 24-11 verf besteld nog niet binnen mvg
Pakket is niet aangekomen en ik krijg geen reactie op mijn mails
Onjuiste producten gekregen wat ook niet voldoet aan de waarde van mijn bestelling. Nu al 2 keer een mail gestuurd en op het heden geen reactie gehad.
Verkeerde levering gekregen en klantenservice is onbereikbaar.

Geen pakket ontvangen en krijg geen antwoord terug

Mijn pakket is niet geleverd en ik stuur al dagenlang mails naar haarspullen en ik krijg tot nu toe nog steeeds geen antwoord terug !
Antwoord van Haarspullen.nl
Beste Jill, Dat is heel vreemd de laatste mail die wij terug kunnen vinden is 5 maanden geleden? Zou u nogmaals kunnen mailen naar info@haarspullen.nl, dan gaan wij daar direct op reageren.

Slechte klantenservice

Kreeg een kapot artikel geleverd en als tegemoetkoming zou ik alleen 1/5 van het bedrag terug krijgen.
Antwoord van Haarspullen.nl
Beste Esmee, Het is voor ons erg lastig om op basis van een foto de schade volledig vast te stellen dus vandaar dat dit een voorstel was van onze kant. Als dat niet naar wens is horen wij dat graag en kijken wij met u hoe we dit beter op kunnen lossen. Wij hadden daarna niets meer vernomen en gingen er dus vanuit dat het wellicht was meegevallen?
Omdat ik 1 product te weinig heb gehad . Daar 6 mails voor moet sturen en wel 6 x gevraagd heb na te zenden dit genegeerd wordt en door jullie credit na veel mails wordt gemaakt . Waardoor verzendkosten bij mij wordt neergelegd als opnieuw moet bestellen. Zo’n groot bedrijf kan die niet 1 fles nazenden, zo ongelofelijk zielig en hoeveel negatieve energie voor 1 fles !!! Fout maken kan altijd, maar los gewoon op ! Spullen zaten ook in kleine doos waar onmogelijk de complete bestelling in kan. Ook heb andere fles shampoo besteld maar schijnt nieuwe verpakking te zijn, wel raar dat alle 2 de flessen op jullie site staan. Op Google staat al de 1 ster van beoordeling die ik laat staan .
20 mei 2023