Haarspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Haarspullen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Haarspullen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Haarspullen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

1.005 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

17 jan. 2022
De producten zijn goed afgeleverd en op tijd. De prijzen zijn aanzienlijk lager als andere leveranciers van haarproducten. Een tip: ik vind het altijd fijn als je een proefmonster van een product erbij krijgt. Iets om nieuw te proberen.

19 mrt. 2022
Worst shopping experience in my life. Do not believe in Ship Tomorrow. 12 days have passed, when i wrote to them they always promised "will ship tomorrow". Their tomorrow never come i guess? I don't know how much longer do i have to wait. Enough lies. I will not recommend this shop to anyone and will not shop with them again. They should have let me know about the waiting time. Instead, i had to reach them again and again. What a service! Another thing i want to mention, in my first email i wrote in English because i don't speak Dutch. They replied me in full Dutch, not a single English word. Well respect!

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

1 nov. 2022
Fles shampoo besteld 22-10-22, meteen daarna dat het niet op voorraad is en in die mail een link dat ik kan zien wanneer het geleverd wordt. Hier staat later verwachte levering 28-10-22. Op 28 oktober niets gehoord. Op maandag 31 oktober pas een mail dat het geleverd gaat worden en dat is op 1 november gebeurd. Lange levertijd en bovendien krijg ik deze enquête al op 27 oktober wanneer ik dus nog helemaal niets geleverd heb gekregen. Op 1 november om 01.20 uur krijg ik een mail dat het aan de bezorgdienst is afgegeven en in die mail staat dat het pakket bezorgd wordt tussen 14.00 en 16.00 uur, maar dat ik de levering nog kan wijzigen tot 23.59 die dag! Beetje vreemd allemaal. Weinig coordinatie en communicatie
9 nov. 2022
Het pakket is niet thuis afgeleverd maar moest ik ophalen bij een dhl punt. De meerwaarde van online bestellen was voor mij dat de producten thuis geleverd werden. Nu moest ik het ophalen bij een servicepunt. Dit was erg omslachtig voor mij en hiermee verliest het voor mij de voordelen van online bestellen
31 okt. 2022
Er staat op de site dat de producten de volgende werkdag worden geleverd, het meeste van de producten zijn niet leverbaar en de bestelling laat lang op zich wachten, geen probleem maar zet dan niet op de site voor zo laat bestelt de volgende dag in huis.
Vrijdag bestelling geplaatst, meteen bericht gekregen dat levering niet de volgende dag gaat zijn, maar verder niets meer gehoord.
12 nov. 2022
De shampo extreme van Redcen bleek maar voor de helft gevuld en de dop was niet verzekerd zoals ik gewend ben bij de kapper.
6 nov. 2022
Heb je besteld en krijg je dan pas de mededeling dat de spullen niet op voorraad zjjn. Na 5 dagen nog steeds geen update.
Op de site niet schrijven dat een product voorradig is en dan er al een week op moeten wachten.
4 nov. 2022
Voor 23:30uur besteld de volgende dag geleverd dat gaat NIET op! Zit nu al 5 dgn te wachten!
28 okt. 2022
We wachten al 5 dagen op de levering. Hoewel ze beloofden de volgende dag te leveren.
30 okt. 2022
Ik kan het nog niet beoordelen, krijg het pas morgenavond !
30 okt. 2022
Bestelling nog steeds niet geleverd.
6 nov. 2022
Nog niets ontvangen helaas ...
17 okt. 2022
Spullen nog steeds niet ontvangen. Helaas wordt je niet goed op se hoogte gehouden. Pas na mijn mail wanneer de producten verstuurd gaan worden krijg je reactie. Hopelijk worden ze morgen verstuurd, terwijl 13 okt was voorgespiegeld.
22 okt. 2022
Ik krijg allerlei mailtjes met aanbiedingen en nieuwsbrieven en zelfs nu een beoordeling. Maar ik wacht op mijn bestelling. Zou je in de webshop niet kunnen aangeven of het product wel of niet op voorraad is?
12 okt. 2022
Placed two orders on a Thursday with next day delivery and neither order came next day. The second order I placed came first on Saturday and the second order I placed I had to wait until Tuesday to get.
14 okt. 2022
Zit al 10 dagen op mijn bestelling te wachten omdat er 1 klein dingetje niet leverbaar is. Gaat nog langer duren en ik vind het niet kunnen. Lever dan na of annuleer het product.
26 okt. 2022
Niet beloven voor 22.30.besteld volgende dag bezorgd En reageren op een berichtje via fb zou fijn zijn. Heb nu vanaf vrijdag nog steeds geen antwoord
25 okt. 2022
Levertijd goed weergeven. Ik heb zending nog niet ontvangen en u vraagt al feedback
17 okt. 2022
Nog steeds ah wachten op mijn bestelling... Helaas verlaat hij altijd met een dag
15 okt. 2022
Nog steeds niets ontvangen, ook geen update over status of zo