Haarspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Haarspullen.nl

405 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.263 beoordelingen in totaal

ongeldig

Haarspullen.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Haarspullen.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Ik ben zelf altijd heel tevreden! Wordt altijd netjes verstuurd, is er iets op is de nalevering ook snel in orde. Ook het contact als er vragen zijn is heel correct!

20 mei 2023
Beter communiceren over de levertijd. Ik wacht inmiddels langer dan 2 weken op mijn bestelling.

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

Product werkte fantastisch, maar ik had niwt gezien dat het een liter was, dus ik had veel te veel. Misschien dus kijken of dat duidelijker moet worden aangegeven :)

Haarspullen is super 🫶

Heb nogal besteld bij haarspullen en ven zeer tevreden over de kwaliteit van jullie producten en de snelheid van het leveren,alsook de verpakking die goed stevig is,daar mag Zalando een voorbeeld aan nemen,bij aankomst was de verpakking helemaal gescheurd en de doos van mijn sneakers viel bijna uit elkaar 🙄

Ik koop hier al jaren.

Ik koop hier al jaren m'n haarproducten, waar ook in kapsalons mee gewerkt wordt. Ik hou niet van supermarkproducten. Niet altijd in alles de goedkoopste, maar wel vaak en ze leveren netjes en dat is ook veel waard vandaag de dag.
In de avond besteld en volgende dag al in huis! Ook top ervaring met de klantenservice bij het ontvangen van een verkeerd product omdat mijn bestelde product - helaas - niet meer op voorraad was.
De doosjes van de haarverf waren stuk,en verfrommeld,dacht dalijk is het oude verf,maar is niet zo. De doosjes heb ik weggegooid,dus ik kan er geen foto van maken. Zo was alles in orde.
HC
H. C.
Oud beijerland

Ontv bestelling

Bestelling ging snel. 'Helaas' niet de volgende dag in huis (maar 2 dagen 🤣) ivm een artikel niet voorraad, werd goed op de hoogte gehouden. Zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door.👍
Betrouwbare webshop, leveren zoals ze aangeven en zijn redelijk goed bereikbaar als je vragen hebt over een bestelling. Sowieso netjes en duidelijk in het contact.

Fijne producten, snelle levering

.Mijn betaling was in eerste instantie niet gelukt. Ik kreeg al snel een mail van Haarspullen met een link. Betaling was gelukt en de levering ging snel.
Fijn assortiment en veel keuze in producten van Fudge! Ook netjes de korting verrekend gekregen toen ik de code was vergeten! Zo fijn!

Goede kappers spullen

Duidelijke site, kon spullen goed vinden. Duidelijke uitleg bij de producten. Zeker niet duur en snel geleverd ik ben zeer tevrede
Te vreden van service en kanlanten vriendelijk vandaag bestelling levering morgen 10/10 ! Zeker te Vreden van jullie
Ik had zelf een fout gemaakt bij de bestelling en die kon met medewerking van Haarspullen gemakkelijk hersteld worden!
Goede shampoo voor mijn haar tegen aantrekkelijke prijzen volgende dag leveren is tot op heden nog niet gelukt

Elke keer opnieuw goed en snelle service

Ik heb nu al een paar keer bij hun besteld en elke levering was top en ook de prijs klopt… ik kom graag terug
Artikelen scherp geprijsd en ruime keus. Artikelen niet op voorraad vermelden op de site zou beter kunnen.
SS
Sandra S.
Zoetermeet
Snelle levering, goede communicatie. Goed verpakt in dozen die gewoon netjes op maat zijn. Heel veel keus.
MV
Zeer betaalbaar snelle levering en geweldige aanbiedingen.. Voor nu voor mijn geen verbetering .. TOP
3 dec 2023

Prima levering

Snelle levering en alles was er. Producten nog niet gebruikt. Maar ik ga er vanuit dat t goed is!