Haarspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Haarspullen.nl

405 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.263 beoordelingen in totaal

ongeldig

Haarspullen.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Haarspullen.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Ik ben zelf altijd heel tevreden! Wordt altijd netjes verstuurd, is er iets op is de nalevering ook snel in orde. Ook het contact als er vragen zijn is heel correct!

20 mei 2023
Beter communiceren over de levertijd. Ik wacht inmiddels langer dan 2 weken op mijn bestelling.

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

Elke keer opnieuw goed en snelle service

Ik heb nu al een paar keer bij hun besteld en elke levering was top en ook de prijs klopt… ik kom graag terug
Artikelen scherp geprijsd en ruime keus. Artikelen niet op voorraad vermelden op de site zou beter kunnen.
MV
Zeer betaalbaar snelle levering en geweldige aanbiedingen.. Voor nu voor mijn geen verbetering .. TOP
23 nov 2023
Good prices and a very quick delivery. I’m very impressed. This has become my favourite web site!
23 nov 2023
Prima op de hoogte gehouden van de status. Zeer snelle en correcte levering: chapeau.
23 nov 2023
Heel goede prijs, supersnelle bezorging.
3 dec 2023

Prima levering

Snelle levering en alles was er. Producten nog niet gebruikt. Maar ik ga er vanuit dat t goed is!
Jullie zijn top,snelle levering!!Mocht er iets niet in orde zijn jullie handelen snel en correct!
Gewoon hartstikke goed, ik heb nu al diverse keren besteld en het wordt keurig verzorgd geleverd!

Fijne oplossing

Ik had de verkeerde kleur besteld, ze hebben dit heel netjes opgelost. Ik ben dus zeer tevreden.

Aanrader

Groot assortiment, lage prijzen, snelle levering en duidelijke communicatie over de levering.
Kwaliteitsvolle producten & zeer snelle levering. Mails met vragen worden ook snel beantwoord
Snelle levering, zelfs met product dat niet op voorraad was, en fijne communicatie hierover.
Prima assortiment. Geven goed de status van bestellingen aan. Snelle levering (voorraad).
Ik had een vraag over de verpakking van mijn product en heb daar netjes antwoord op gehad.
Mooi aanbod. Goede prijzen. Duidelijke website. En altijd een snelle levering. Top....
snelle levering, correcte prijzen, mooie kortingen. Altijd zeer tevreden met de service
Ik had een shampoo besteld voor geen gele glans te hebben en het is een top product !
Goede prijs en super snel verzonden! Mijn vaste adres voor m'n shampoo en conditioner
Mooi uitgebreid assortiment. Bedrag tot aan gratis bezorging vind ik wel wat hoog.