Haarspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Haarspullen.nl

405 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.263 beoordelingen in totaal

ongeldig

Haarspullen.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Haarspullen.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Ik ben zelf altijd heel tevreden! Wordt altijd netjes verstuurd, is er iets op is de nalevering ook snel in orde. Ook het contact als er vragen zijn is heel correct!

20 mei 2023
Beter communiceren over de levertijd. Ik wacht inmiddels langer dan 2 weken op mijn bestelling.

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

Pakketje was langer onderweg dan de volgende dag leveren… dat kan al niet waargemaakt worden. Stuur je een mail naar klantenservice krijg je 0 reacties. Best schandalig.! Denk dat ik hier niet meer ga bestellen
Ik ben gewoonlijk altijd tevreden met haarspullen.nl. Deze keer echter niet met mijn bestelling. Het kan natuurlijk gebeuren dat iets kapot gaat onderweg. Ik heb echter 27 november een mailtje gestuurd en helaas nog geen reactie.
MV
M v.
Meerssen

Geen reactie

Ik heb beschadigde bus haarlak gekregen, meteen gemaild en nog steeds geen reactie inmiddels al 4 dagen geleden.
Verkeerde conditioner ontangen
Antwoord van Haarspullen.nl
Hey Niki, Kun jij ons een foto sturen van hetgeen jij ontvangen hebt, dan gaan wij dit uiteraard goed oplossen, want dat is niet onze bedoeling. Dat kan naar info@haarspullen.nl in elk geval excuses voor het ongemak.
Pakket duur veel te lang
Reageren op emails

Verzending ging snel, de rest wat minder

Verzending ging snel. Shampoo en conditioner liter flessen van head and heal besteld. Conditioner pompje doet het niet draait niet eens open. Shampoo zit niet helemaal vol?