onlineprinters.nlBeoordelingen

onlineprinters.nl - Drukwerk gewoon online bestellen!

Wij, Onlineprinters GmbH, produceren in ons eigen bedrijf individueel vormgegeven drukwerk als flyers, postkaarten, mappen, posters, briefpapier, visitekaartjes, brochures, catalogi, reclamesystemen en nog veel meer in een hoogwaardige offset- en briljante digitale drukkwaliteit.
Onlineprinters GmbH
Dr.-Mack-Str. 83
90762 Fürth
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Roland Keppler (CEO), Dirk A. Müller (CFO), Christian Würst (CCO)

Beoordelingen voor onlineprinters.nl

4.59/5.00

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren

Wat andere klanten zeggen over onlineprinters.nl

Het behoeft eigenlijk geen toelichting, want alles was keurig op tijd ontvangen en het product was ook prima.
er waren enkele brochures met dubbele katernen
Mooie producten, goedkoop en snel geleverd
Alles was goed. Alleen het mag wel iets steviger in gepakt worden. Maar voor de rest helemaal top!!
Het is heel slecht aangelevrd!
 Antwoord van onlineprinters.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze kwaliteitsmanagement heeft reeds via e-mail contact met u opgenomen om het problem op te lossen. Neem a.u.b. contact met ons op wanneer u over de reclamatie nog vragen heeft. Met vriendelijke groeten, Uw Onlineprinters
Snel, goed & goedkoop.
Drukwerk gaat naar een verkeerd adres. Al twee dagen aan het bellen, wordt niet opgenomen, en ook naar verschillende emailadressen dit doorgestuurd. Geen reacties, helemaal niks. Het lijkt alsof onineprinters failliet is!
 Antwoord van onlineprinters.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij bieden onze producten verder zoals gepland aan en onze klantenservice is ma-vr 8-17 bereikbaar. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
zoals gezegd, prima
Wij bestellen al jaren bij onlineprinters, de prijs/kwaliteit verhouding is altijd hetzelfde gebleven. De levering is altijd goed te volgen.
Prima levering
Top service!
we bestelling zeer regelmatig, altijd en goede en snelle levering.
Bij meerdere bestellingen gaat het bij de eerste paar goed en ineens veranderd de bestellijst Hiermee bedoel ik als je aan het uploaden bent Dit is mij al meerdere keren overkomen. Gr
Jammer dat je zoveel meer moet betalen voor een snelle levering
super alleen jammer dat ik nog nooit een korting voucher heb gehad.
Wederom vakwerk!
goed, niet duur en snel
De bestellingen verliepen helemaal volgens plan, bovendien werd ik snel en correct geholpen toen ik zelf een foutje had gemaakt bij een upload!
goede service, snelle levering en goede prijs kwaliteitsverhouding zeer tevreden
 Antwoord van onlineprinters.nl
Heel fijn dat wij u hebben kunnen overtuigen. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
de visitekaartjes zijn bijzonder dun , verder okay