Certificaat voor onlineprinters.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 665 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.307 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Slechtste SERVICE OOIT, Na het niet leveren van de producten, geen oplossing vinden voor hun slechte service ook geen geld teruggeven. Klant verloren door hun. Als je denkt om hieraan te beginnen heb ik een goede advies voor je ga naar flyeralarm.nl AUB.
Slecht

Hartelijk bedankt voor goede service
Kompas360.com

prima
5.00

Prima kwaliteit, snelle levering en geen bezorgkosten
5.00

De producten zijn tot nu toe prima
Groot nadeel bij OP is de levertijd, die soms kan oplopen tot 3 dagen.
Dus op moment van uitleveren ben je niet meer op de hoogte wat er gebeurt, zijn het 1, 2 of 3 dagen....
Vergelijkbare leveranciers leveren gewoon in 1 dag.
3.67

Zie boven
4.00

Prima producten, veel sneller geleverd dan verwacht en uiteraard een prima service. Alleen jammer dat ik zelf een typfout op mijn product heb gemaakt maar daar kunnen hun niks aan doen.
4.00

levering heeft dit keer wat langer geduurd als normaal
4.67

gewoon lekker simpel, snel, makkelijk

Is prima geregeld
4.67

Als offsetdrukker kan ik niet anders oordelen dan TOP
5.00

Besteld op dinsdag13 september, levering normaal binnen 2 dagen.
nog altijd geen pakket gehad.

onlineprinters.nl antwoordt: 18-09-2017
Bedankt voor uw feedback Heeft u vragen m.b.t uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice per telefoon of per email. Bel ons simpelweg op. Wij zijn telefonisch te bereiken op maandag tot vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Prima en snelle levering, perfecte kwaliteit/prijs-verhouding
5.00

Zeer goede en geduldige telefonisch ontvangen
4.67

Netjes aangeleverd, scherp in prijs, keurig.
Beter dan een aantal jaar geleden.

Zoals gewoonlijk:

Scherpe prijs, goed gedrukt en supersnel geleverd.

Het enige wat ik jammer vind is dat ik jullie niet jaren geleden heb leren kennen
5.00

alles volgens planning top.

De flyers zijn super
De levering mag sneller maar is acceptabel. 10.000 flyers in 1 doos is teveel en te zwaar.
Bij bestellen eerst betalen en daarna ontwerp versturen is erg verwarrend.
De klantenservice bellen is een drama.
Meerdere keren contact gehad met dezelfde mevrouw (Joke Philip?)voor diverse vragen. Ze is niet klantvriendelijk, niet behulpzaam, meedenkend en oplossend.
3.00

goed en snel
5.00

Alles in goede orde ontvangen en het drukwerk ziet er prachtig uit

Levering duurt soms lang
4.00

2 orders laten maken, beide orders te laat geleverd en een van de orders geheel beschadigd aangekomen, zowel de dozen als de inhoud en nog geen enkele reactie gehad van onlineprinters, ook niet na diverse telefoontjes en mails

onlineprinters.nl antwoordt: 14-09-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat wij samen een oplossing hebben kunnen vinden. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Mijn adres klopt gewoon en ik krijg de melding dat dat niet zo is

onlineprinters.nl antwoordt: 13-09-2017
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u teleurgesteld bent. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Ik word altijd goed geholpen, en dat verdient zeker 5 steren.
5.00

Zij geven goed aan als de ingestuurde file niet helemaal goed is enz. Dus zij willen alleen maar goede kwaliteit afleveren.
4.33

Snelle verzending voor een belachelijk lage prijs. Ga zo door.
5.00

Ik heb 3x contact opgenomen met de klantenservice om problemen te voorkomen voor de juiste instellingen van mijn flyer. Uiteindelijk 5000 flyers ontvangen met hier en daar lelijke witte randen die niet goed zijn gesneden. Ik heb in photoshop een a6 flyer gemaakt en ook de psd file van de website gedownload. Nu geven jullie alsnog mij de schuld en willen het goed maken met een waardebon van 10 euro

onlineprinters.nl antwoordt: 11-09-2017

Deze grote drukorder werd zelfs sneller geleverd dan ik had verwacht. Super
5.00

De levering van onlineprinters is gewoon veeeel slechter dan andere drukwerkbedrijven. Het is gewoon te laat binnen( dpd is traag) en tracking werkt niet goed..dpd voert niet in wanneer het product aankomt...dit is al tijden zo en dit is niet de eerste keer dat ik hier over klaag. Pak dpd aan..immers jullie betalen ze geld..Ik bestel nu al bij een andere drukker omdat die veel sneller levert.
4.00

en niet voor de eerste keer laat DPD het afweten. Te druk dus laten ze de pakketten maar liggen tot de volgende dag/route. Drukwerk verder tiptop in orde
3.00
Redelijk

Bestelling is prima verlopen. Als je digitaal alles goed invult, dan is er geen vuiltje aan de lucht. Alleen jammer, dat als de bestelling in eerste instantie foutief ingevoerd wordt, het zo lang duurt voordat het aankoopbedrag teruggestort wordt. Zeker omdat het niet duidelijk is hoe lang dat kan duren
4.33

We hebben deze laatste levering erg lang moeten wachten meer dan een week daar zijn we niet blij mee.
3.33

Snelle levering, goede kwaliteit
5.00

Prima drukwerk; levering eerder dan verwacht en netjes.
4.67

Prijs-kwaliteit is gewoon altijd supergoed

gewoon goed
4.33

Ik had visitekaartjes in een felle kleur, alle randen waren niet helemaal fullcolour. Ook kon ik van de eerste stapel, eerste 30 a 40 stuks, de afdruk zien van de pers (ruitjes), waarschijnlijk bij het snijden te veel druk...
4.33

Na jaren van goed drukwerk dit keer niet tevreden. Zelfs nog een keer extra besteld maar nog steeds slechte kleuren. Heel erg jammer, geen idee waarom dit ineens niet meer lukt. We zijn maar een kleine afnemer dus er zal niet om gerouwd worden bij jullie maar ik hoop voor alle ander afnemers dat dit niet de standaard is geworden...
2.33
Matig

onlineprinters.nl antwoordt: 31-08-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Onze klantenservice heeft reeds contact met u opgenomen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

ABC...
3.33
Redelijk

het kwam te laat maar wel meer dan besteld.. dus tja..

onlineprinters.nl klantbeoordeling

onlineprinters.nl

onlineprinters.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

91413 Neustadt an der Aisch
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met onlineprinters.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen