Certificaat voor onlineprinters.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 728 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.232 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

dpd zou het leveren op een bepaalde dag maar helaas hele dag voor niks thuis gezeten. Op de site stond niet thuis bericht achtergelaten. NOU ook dat zelfs niet/ Liegende chauffeurs hebben ze daar in dienst. Voor mij geen DPD meer en dan waarschijnlijk ook geen onlineprinters meer. Zal ik toch naar flyeralarm moeten die komen wel hun beloftes na
2.67
Redelijk

Alles prima, maar ik had een reactie via contactformulier gestuurd en daar nog geen reactie op ontvangen. Misschien is dit wel al afgehandeld, maar ook dan hoor ik het graag.

Prima kwalitatieve goede levering
5.00

Prima product snelle levering.

Verder geen commentaar
5.00

Keurig gedrukt, netjes geleverd volgens afspraak. Gewoon betrouwbaar
4.00

Opdracht naar volle tevredenheid uitgevoerd. Enig minpuntje was dat ik niet zag dat de einddatum niet de leveringsdatum was maar de datum waarop de de partij de drukkerij zou gaan verlaten. De 2 dagen die nodig waren om bij ons te komen had ik even niet ingecalculeerd.
4.67

snelle levering, product zag er goed uit.
5.00

Beide opdrachten met een slecht resultaat. De eerste was een beetje mijn fout qua interpertatie van het formaat (ik had nog een perfecte PDF nagestuurd maar wordt gewoon niet naar gekeken) het was ook wat onduidelijk om het via die webpagina te doen. Tweede opdracht gewoon verkeerd gesneden. Het was niet duur dus ik dacht laat maar ik zoek wel een andere drukkerij voor de volgende opdrachten.
3.00
Redelijk

alles in orde, ik had alleen zelf wat mindere kwaliteit aangeleverd
4.67

De levering is en blijft Een probleem. Het duurt te lang...dpd manipuleert de tracker en tijdstip levering is altijd een mysterie .. flyeralarm en drukwerkdeal doen dat veeeel beter
3.67

De 2e aflevering via een servicepunt is erg omslachtig
4.33

Ik laat hier al jaren mijn werk drukken.
Perfecte constante kwaliteit.

Werkt prettig en snel.
4.67

2e keer dat ik slecht moet beoordelen...bij deze heeft u een klant verloren. Service: engelssprekende mevrouw klantenservice op nl nummer. Ik spreek geen Engels. Druk.onbegrijpelijke misdruk van 2e zelfde bestelling. Kan hoog of laag springen maar jullie doen niks fout. Echt idioot. Verzending: duurt lang
1.00
Slecht

onlineprinters.nl antwoordt: 17-07-2017
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze kwaliteitsmanagement heeft reeds via e-mail contact met u opgenomen. Neem a.u.b. contact met ons op wanneer u de e-mail niet heeft ontvangen. Met vriendelijke groeten, Uw Onlineprinters

goed en snel
5.00

Alles dik in orde. In het begin goede hulp ontvangen telefonisch.
5.00

Snel, goed, mooi, prima prijs
5.00

Ik heb twee keer telefonisch contact gehad; 1) wegens werking van de winkelwagen (maar 1 product per keer) en 2) het voorbeeld van het uiteindelijke notitieblok die anders leek dan het gedownloade document. Ik werd erg on-klantvriendelijk geholpen zonder begrip en een luisterend oor over de situatie. Ik stond hier echt perplex over
3.33

wieder top
4.67

Leuke producten voor een scherpe prijs. Kijk wel goed uit met de InDesign templates op de website, het pagina-formaat van de documenten is NIET van het formaat waarop wordt schoongesneden De communicatie per email is prima, de telefonische wat moeilijker omdat de medewerker wat minder bekend is met vaktermen.
4.33

De flyers en poster zien er super mooi uit. Het was makkelijk om ze te bestellen en ik had ze snel binnen.
5.00

Prima service/product voor een prima prijs

Prima producten
4.00

Super snelle levering dit jaar De posters zien er weer top uit.

Sneller geleverd dab verwacht. Prima
5.00

Alles was goed, alleen het uploaden geeft telkens een foutmeldingen (onjuist formaat & slechte kwaliteit), terwijl dit niet het geval is, het eindresultaat is ook goed van kwaliteit.
4.00

Net als de vorige keer weer prima drukwerk

Ik ben zeer tevreden
5.00

wij bestellen al jaren bij online
5.00

Goed drukwerk, snelle levering.
5.00

Zeer onvriendelijke telefoniste aan de lijn Wel behulpzaam.
3.67

Prima. Alleen de verpakking zou wat beter kunnen
5.00

Prima service en de producten zijn goed van prijs/kwaliteit
4.00

gewoon niks op aan te merken
5.00

Levering moet iets sneller en 2 of meer artikelen tegelijk bestellen en bezorgen
4.00

Precies op de afgesproken tijd geleverd. Mooi product. Effectief overleg vooraf. En goedkoop
5.00

Deze bestelling is gedaan 19 juni, verzonden door jullie 22 juni en aangekomen in de delivery centre in Nederland (DPD Berkel en Rodenrijs) 24 juni maar nog steeds niet bezorgd. Kon dus niet de flyers gebruiken op de evenement waarvoor ze waren bedoeld. DPD bezorgdienst staat zeer slecht bekend en zolang jullie deze bezorgdienst gebruiken zal ik geen bestellingen meer plaatsen bij Onlineprinters
3.00

Zeer tevreden.
4.67

Snel geleverd, goed gedrukt, goed verpakt en hele scherpe prijs. Jullie zijn met glans de beste online drukker.

onlineprinters.nl klantbeoordeling

onlineprinters.nl

onlineprinters.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

91413 Neustadt an der Aisch
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met onlineprinters.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen