Certificaat voor onlineprinters.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 876 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.010 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Er was in eerste instantie een fout gemaakt door OnlinePrinters maar die is zonder tussenkomst direct gesignaleerd en hersteld. Fantastisch
4.33

Visitekaartjes laten drukken, slecht gedrukt slecht gesneden.

aub

Wij zijn echt tevreden
5.00

Mooi drukwerk. afspraak nakomen prima
5.00

Ik al trachten deze periodiek bij u onder te brengen.

goede service
5.00

Alles was prima in orde, binnen de beloofde tijd
5.00

Jammer dat het pakket niet bij de buren werd bezorgd of opnieuw werd aangeboden de volgende dag bij afwezigheid, maar bij een afhaalpunt. Zeker 10 tot 15 minuten lopen
4.33

Levering is goed, maar vond het een beetje onduidelijk wanneer ze nu echt kwamen omdat je pas na 24 uur kon zien hoelaat ze aankomen. Ik kan daardoor niet echt werk plannen voor de dag van levering. Verder vind ik alles er top uit zien.
Bedankt voor het drukken en ik kom zeker terug bij mijn volgende flyer, want als het goed gaat en aanslaat, wil ik elke 2 mnd weer een nieuwe laten drukken.
4.33

I am still waiting on answer for to low delivery, hope to hear from you soon.
Redelijk

Meerdere drukopdrachten in één upload schijnt niet te kunnen. Dit itt alle andere internetdrukkers. Of is dit intussen al aangepast? Groet, Michel
3.67

Geleverd volgens afspraak. Helderheid van de kleuren op drukwerk viel wat tegen. Goede kwaliteit prijs verhouding.
4.00

netjes op tijd ontvangen.

Mooi drukwerk / goede prijs / kwaliteit
5.00

De kwaliteit van de print was erg vlak en feitelijk erg "mistig" of "dof": identieke opdrachten zonder meerprijzen etc. werden wel goed en glanzend en scherp geprint. Hier lijkt een laag stof op gespoten waardoor het een verlept document lijkt.

Prima drukwerk, goede levering
4.00

De flyers die ik besteld had, waren nog mooier dan ik verwacht had. Ze werden ook eerder geleverd dan ik verwacht had. Dit was mijn eerste bestelling bij onlineprinters en ik was dus erg tevreden (over de tweede bestelling was ik wat minder tevreden - maar daar gaat deze vraag niet over).
5.00

alles naar wens en snel verlopen

Netjes
5.00

leuke producten tegen scherpe prijzen.
Snelle afhandeling en verzending van het bestelde.
Zeker voor herhaling kom ik terug
Arti-Flora Jean-Pierre Roelofs
5.00

Ik ben zeer tevreden met onlineprinters, t.a.v. de levering en kwaliteit van de drukwerken.
4.67

Top
4.33

Levering was op tijd, Producten die ik had besteld waren van goede kwaliteit en in goede staat, verdere service niet nodig gehad. Prima bedrijf.
5.00

De website is af en toe wat verwarrend. Ik bestelde tweemaal hetzelfde, kon niet annuleren. Dat was jammer.
3.67

Wederom tevreden over het drukwerk en de levering
5.00

super service, kwaliteit is prima en afwerking voldoet aan de verwachtingen.
Erg competitieve prijzen een aanrader

makkelijk en vooral snel geleverd +1
5.00

Ik zou ook graag een ophaalpunt tot de mogelijkheden hebben.
4.33

Elke bestelling wordt netjes op tijd geleverd. De flyers zien er perfect uit.
Alleen de levering door DPD is schandalig. Elke doos die ik tot nu toe heb ontvangen is zwaar beschadigd en is aan elkaar geplakt met tape. Flyers liggen schots en scheef (en vaak gevouwen) in de doos.
4.00

Snel geleverd. Brieven en enveloppen waren goed uitgevoerd voor het doel waarvoor ze gemaakt zijn. Op de service is niets aan te merken.
4.67

Prijs/kwaliteit verhouding is goed, helaas zijn niet alle visitekaartjes even mooi. 2/100 is niet helemaal goed gedrukt en de meeste kaartjes zitten kleine stof/papier resten. Die zijn er wel af te vegen. Al met al goede drukker

Goede ervaring
4.00

Tijdstip van aflevering bij klant is naar mijn mening voor verbetering vatbaar.
4.33

Prima levering. De verpakkingsdozen mogen wel wat degelijker van kwaliteit.
Na de dozen een paar keer door handen te hebben gehad beginnen ze te scheuren.

tevreden over alles
4.33

Product is zoals altijd prima. De levering duurde deze keer wat langer dan ik gewend ben van OnlinePrinters.nl.

Prima bedrijf
5.00

Ik heb het nog steeds niet ontvangen dus kan de vragen niet beantwoorden...
Redelijk

Goede prijzen, snelle levering, heel blij mee.
Echter zijn de kleuren dit keer een stuk minder mooi dan de vorige keer terwijl hetzelfde bestand is gebruikt. Volgende keer laat ik het weer bij Onlineprinters drukken.

onlineprinters.nl klantbeoordeling

onlineprinters.nl

onlineprinters.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

91413 Neustadt an der Aisch
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met onlineprinters.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen