Certificaat voor onlineprinters.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 798 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.113 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Normaal gesproken leveren jullie perfect binnen 2-3 werkdagen nu duurde het 5 werkdagen voordat het pakket geleverd werd.
3.00
Redelijk

Levering duurde langer dan aangegeven was op de website.
2.33
Matig

Producten zijn goed. Bedrijf zelf allesbehalve. Online Printers denkt niet mee bij grote bestellingen en hebben starre houding tov klanten. Klantenservice slecht bereikbaar(een half uur in de wacht is niet raar) Van de 35+ () aparte orders (bulkorders kan niet volgens hun systeem) werden er 5 te laat geleverd en 1 is zoek. Klachten hierover worden niet erkend Slechte zaak.
2.00
Matig

Product en serviceverlening is goed, transport duurt toch wat langer dan verwacht.
4.00

Niets op aan te merken. Goede kwaliteit, lage prijs. Op tijd geleverd.
5.00

Telefonisch contact vond ik niet echt klantvriendelijk. Bij vragen kreeg ik niet een bevredigende antwoord om eventuele twijfels weg te halen.
3.33

oke

4.00

De verpakking was gescheurd en de doos is wel erg zwaar (iets minder dan 25 kg)
4.33

Leveringen zijn prima, als het snel moet is het er snel. Wanneer je echter een aanvraag indient van een product wat afwijkt van hetgeen er op de site vermeld staat, gaat alles heel stroef en lijkt het erop dat Onlineprinters daar moeite mee heeft. Dat kan beter
4.00

Eenvoudig je ontwerp uploaden, ruime keuze in papier en maten, snelle levering en een mooi eindresultaat.
5.00

perfecte afhandeling, goede kwaliteit.
5.00

Perfect. Kan ik niets aan toevoegen.
5.00

Standaard snelle levering, scherpe prijzen, goede kwaliteit drukwerk en telefonisch bereikbaar als er vragen zijn.

snel, makkelijk, betrouwbaar Top
5.00

Ik bestel niet voor niets bij Onlineprinters.nl.
4.67

Producten waren super. Beter dan verwacht Verzending via DPD laat altijd te wensen over. Dat kan klanten echt ertoe bewegen ergens anders te bestellen.
Dat zou jammer zijn product is super en service is ook prima.

Mooie kwaliteit flyers, aanrader
5.00

Betrouwbare partner; efficiënte logistiek; uitstekende kwaliteit

was goed

Goed bezig
4.00

De goedkoopste en beste op het gebied van drukwerk
5.00

Levering zoals beloofd; Kwaliteit van de producten niet consistent tussen leveringen. Hetzelfe opmaak kan resulteren in een donkerder of fletser afdruk. Voor de meeste toepassingen niet storend. Prima voor het prijsje.
4.00

Over het algemeen tervreden. Alleen de bezorging laat zeer ten wensen over. Het is het overwegen waard een andere bezorger te zoeken. Dpd krijgt bijna alleen maar slechte recenties. En het is best wel van belang dat de bezorging goed verloopt. Dank.
3.00

Gehele zending o.k
Verpakking voor de verzending kan beter,
verder prima
Groet,
Jeroen
4.33

Levering kan beter
4.67

Ik ben heel blij met mijn postcards Geweldige kwaliteit.
5.00

Prima levering, goede prijs, volgens afpsraak.

perfect
5.00

We hebben presentatiemappen besteld; die zijn prachtig gedrukt en snel geleverd. Bestellen via de site gaat vlot en geeft geen problemen.
5.00

Snel, goede prijs, veel aanbod
5.00

Goede prijs / kwaliteit en juiste levering
5.00

Er is keurig op tijd geleverd en ik ben erg tevreden met het resultaat.
4.67

Alles was perfect, geleverd binnen de afgesproken data, gedrukt zoals aangekondigd, geen enkele klacht.
5.00

Prijs kwaliteit verhouding is goed.

commentaar overbodig

Goede dag,

Ik ontvang mn flyers bestelling wel eens in 2 keer.
Dan zit er 1 dag tussen, en we daar dus op moeten wachten.
En of wij nog een standaard korting kunnen krijgen als vaste klant ...
Bedankt en graag tot horens
3.33

Net drukwerk.goede levering
5.00

Drukwerk was fout gegaan (stickers zonder slit lijn). Alles snel en goed overgedrukt.
5.00

zeer snelle levering en uitstekende kwaliteit, Erg tevreden.

onlineprinters.nl klantbeoordeling

onlineprinters.nl

onlineprinters.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

91413 Neustadt an der Aisch
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met onlineprinters.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen