Certificaat voor onlineprinters.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 610 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.388 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Duurde iets langer dan gehoopt. Prima resultaat, desalniettemin.
4.33

Goede kwaliteit, op tijd voor een mooie prijs
5.00

Een net bedrijf met goede prijs kwaliteit verhouding.
5.00

Snelle levering, mooi product.
4.00

Wederom zeer zorgvuldig en snel geleverd volgens afspraak tegen een zeer betaalbare prijs
5.00

Voor niets zitten wachten omdat de bezorger niet op kwam dagen op de afgesproken datum.
4.00

Tevreden klant. Bestand uploaden en checken liever vooraf aan betaling, anders heb je al betaald en blijkt misschien dat het bestand niet gedrukt kan worden.

Zeer tevreden.
5.00

De levering was al met al een week te laat. Er is verzonden in een veel te grote doos met als gevolg dat nagenoeg alle folders zijn verkreukeld. Ik ben dit niet gewend van onlineprinters. De afhandeling van mijn klacht ben ik ook zeker niet teverden over.

onlineprinters.nl antwoordt: 20-11-2017
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de ontstane ongemakken. Uw bezwaar is momenteel in behandeling. Wij zullen hierover zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Helemaal prima, goed en snel, dankjulliewel
5.00

Mijn eerste bestelling geplaatst via Onlineprinters.nl en ben enorm tevreden met het resultaat. Was het proberen waard aangezien het een stuk goedkoper was dan andere drukkerijen. Was benieuwd of ze hiervoor dezelfde kwaliteit konden leveren en dat konden ze. Geweldig. Onlineprinters.nl heeft er een nieuwe vaste klant bij.
5.00

De kwaliteit en prijs zijn geweldig Wel lastig dat je niet echt kan overleggen als je een vraag hebt. De formaten kloppen nog al eens niet bij mij en dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met ontwerpen.
4.00

erg blij met uw dienst. de scherpe prijs is waarom ik voor online printers kies.
5.00

Kleur van de visitkaartjes is aan de randen allemaal rood...terwijl wij blauwe kaartjes hebben besteld. Kwaliteit valt erg tegen zal niet meer bestellen.
Wilde een opdracht combineren....achteraf spijt van
3.33

Snelle levering, geweldige service en SUPER product Kortom TOP
Reeds heel wat jaren een trouwe klant van jullie
Altijd tevreden met de vriendelijke en snelle service en vanzelfsprekend door de uitstekende producten van Onlineprinters
5.00

Goede kwaliteit en snel geleverd.

zoals verwacht mag worden
3.67

Normaliter altijd goede service en producten gekregen, alleen de laatste paar keer waren van zeer slechte kwaliteit. Veel te laat aangeleverd (bijna twee weken), allemaal kapotte leaflets en de klantenservice hadden wij ook niet echt veel aan. Kom op Onlineprinters, wij zijn beter van jullie gewend Mocht dit nog een keer voorkomen, dan gaan wij helaas op zoek naar een andere printservice.

onlineprinters.nl antwoordt: 13-11-2017
Bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice heeft u reeds gecontacteerd en wij wachten op uw feedback. Met vriendelijke groet, uw Onlineprinters

De levering kwam precies op tijd. Het werd gebracht met een nieuwe koerier en deze koerier is perfect: de bestelling werd vroeg in de ochtend op een pallet geleverd en kon zo de schuur in worden gereden. De hele zending was daardoor zonder ook maar de kleinste beschadiging.
Wij waren nooit tevreden over de bezorging door koeriers, maar deze levering was geweldig en die vergeten we nooit weer.
4.67

Ik heb tot nu toe regelmatig bestellingen gedaan bij Onlineprinters, en tot nu toe tot volle tevredenheid, van mij en mijn klanten.
4.33

Snel en goed verpakt verstuurd, druk prima kwaliteit
5.00

Druk 2-3 dagen Dan blijft product ONNODIG nogmaals 2-3 dagen liggen voordat het daadwerkelijk aan dpd wordt overgedragen Doordat er dan ten alle tijde een weekend tussenkomt, duurt het minimaal 14 dagen voordt een product uiteindelijk afgeleverd wordt terwijl het ook anders kan 2-3 dagen druk - dpd haalt elke dag af - dan moet het binnen max 3 tot 5 dagen uitgeleverd kunnen zijn
2.33
Matig

onlineprinters.nl antwoordt: 09-11-2017
Bedankt voor uw feedback. Onze kwaliteitsmanagement heeft u reeds gecontacteerd en voor uw reclamatie een oplossing gevonden waarmee u ook tevreden bent. Met vriendelijke groet, uw Onlineprinters

Er is een fout geconstateerd in de tekst van de flyer en probeerde die opnieuw op te sturen via email maar was niet mogelijk. Dat vind ik niet zo handig, het is helemaal niet moeilijk om dat te regelen, dat zou best mogelijk kunnen want er werken mensen in deze zaak, geen machines. Uiteindelijk heb een nieuwe bestelling moeten maken. Voor de rest goed

Order 150891476507307
3.67

Het drukwerk was zo slecht afgesneden dat de snijtekens nog 1mm zichtbaar waren. Ook het onderste deel van de kleurenbalk was nog zichtbaar. Onlineprinters.nl beoordeelde dat dit binnen de marges viel. Een dramatisch slecht product. Ik raad iedereen aan geen gebruik van Onlineprinters.nl te maken want zowel de kwaliteit als de after-sales service is erg slecht.
1.00

onlineprinters.nl antwoordt: 06-11-2017
Bedankt voor uw feedback. Wij hebben u reeds gecontacteerd en u uitvoerig geïnformeerd waaraan het ligt. Graag informeren wij u betreffende het opmaken van een drukbestand. Met vriendelijke groet, Uw Onlineprinters

Niet goed

onlineprinters.nl antwoordt: 06-11-2017
Bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice heeft u reeds gecontacteerd. Met vriendelijke groet, uw Onlineprinters

Producten worden regelmatig bij het bedrijf Onlineprinters besteld, maar de laatste paar keer duurt het erg lang voordat de producten aangeleverd zijn. Zelfs met spoed duurt het nog vier tot vijf werkdagen, voordat de producten binnen zijn.
2.33
Matig

onlineprinters.nl antwoordt: 06-11-2017
Bedankt voor uw feedback. Graag informeren wij u nauwkeuriger betreffende onze productietijden + levertijden in onze onlineshop of belt u hiervoor simpelweg met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Prima levering, op tijd, goed op de hoogte gehouden, prima service.
4.00

Keurige flyers voor weinig geld ...top

verder geen commentaar
4.33

De aflevering van 3 bij elkaar behorende orders kwam in delen bij ons binnen.
Jammer dat je ze via jullie site niet in een order kunt verwerken.
3.33

Zag er geweldig uit.
5.00

Goede en snelle service. Producten altijd netjes en goed verpakt.

geode service tijdige levering
5.00

Duurde wat lang bij de vervoerder.
4.33

Snelle en perfecte levering. Duidelijke website en een goede prijs/kwaliteit verhouding
5.00

letters met schaduw helaas.
2.50

onlineprinters.nl antwoordt: 23-10-2017

Dramatisch slecht. Drukwerk ziet er niet uit, levertijd is belachelijk lang, reclamatie is lastig, een vrouw van klantenservice heeft me wel prima geholpen.
1.00

onlineprinters.nl antwoordt: 23-10-2017
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de onstane ongemakken.Fijn dat u samen met onze klantenservice een oplossing hebben kunnen vinden. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Levering conform bevestiging: Kartons, omverpakkingen zijn soms onhandelbaar quq afmetingen en daarmede ook voor pakketdiensten onhandelbaar / te zwaar. Gelukkig zijn de dozen wel voorzien van plastic band, waardoor er nog enige grip mogelijk is.

prima ervaring

onlineprinters.nl klantbeoordeling

onlineprinters.nl

onlineprinters.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

91413 Neustadt an der Aisch
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met onlineprinters.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen