Certificaat voor onlineprinters.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 896 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.905 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik heb 1000 flyers laten drukken voor wat mij betreft een hele scherpe prijs en ik ben dan ook zeer tevreden over de kwaliteit. De bezorging was bovendien ook keurig op tijd. Ik acht de kans zeer waarschijnlijk dat ik in de toekomst vaker opdrachten laat uitvoeren.
5.00

Razend snelle verwerking en levering En fijne website voor uploads en duidelijke aanwijzingen wat en hoe aan te leveren. Koppeling tussen product en mijn upload status, geen gezoek. Ben aangenaam verrast en al helemaal over de prijs. De kwaliteit is ook uitstekend. Als ik ooit weer drukwerk nodig heb dan weet ik waar naar toe Complimenten

Bestelprocedure werkt prima
Levertijd wordt duidelijk aangegeven, maar blijkt soms ook eerder te kunnen worden geleverd. Op zich geen probleem.
Order werd in 2 aparte zendingen afgeleverd, dat is verwarrend voor de klant. Die denkt dan dat het drukwerk niet compleet is geleverd.

Super
5.00

Voor deze levering heb ik een slechte ervaring. Heb stickers laten produceren waarvan de verf heel gemakkelijk af gaat. Dit in tegenstelling tot de vorige levering. Heb klacht ingediend, maar nog steeds geen reactie.

Groeten,
Henk
2.33
Matig

onlineprinters.nl antwoordt: 13-01-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat wij samen een oplossing hebben kunnen vinden. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Alles perfect geregeld zo vlak na de feestdagen

onlineprinters.nl antwoordt: 11-01-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met ons. Wij kijken reeds uit naar uw volgende order. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

onlineprinters.nl antwoordt: 11-01-2017
Heel fijn dat wij u hebben kunnen overtuigen. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Ik zou graag met 1 druk op de knop hetzelfde kunnen bestellen als de laatste keer. Nu moet ik t hele bestel " circuit" door..,,
De vraag aan het einde of een bestand mutipack of tweezijdig is zou beter toegelicht kunnen worden. Ze waren voor mij in ieder geval onduidelijk.

Vriedelijke groet,

Iris Juliard

onlineprinters.nl antwoordt: 10-01-2017
Bedankt voor uw feedback. Graag staan wij u bij vragen betreffende onze onlineshop te woord. Bel simpelweg onze klantenservice op. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Ik heb 120 van 700 aangevraagde brochures niet gekregen. Dat is 20. Bij de "hotline" kunnen ze mij niet verder helpen. Ik moet geduld hebben totdat ik een mail krijg.
Jammer dat dit zo loopt.
Ben normaal gesproken erg tevreden, in dit geval echter zeer bepaald niet.
1.00
Slecht

onlineprinters.nl antwoordt: 10-01-2017
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze kwaliteitsmanagement heeft reeds via e-mail contact met u opgenomen om het problem op te lossen. Neem a.u.b. contact met ons op wanneer u de e-mail niet heeft ontvangen. Met vriendelijke groeten, Uw Onlineprinters

Prima kwaliteit en levering

Goede service

onlineprinters.nl antwoordt: 11-01-2017
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling en u opnieuw in onze onlineshop te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Zeer tevreden. Een aangename verrassing om in handen te hebben wat je had besteld: beter dan verwacht. Hier en daar had het snijden iets beter gekund: nu soms snijlijnen zichtbaar: verbeterpunt dus. Verder: ik kom terug

onlineprinters.nl antwoordt: 09-01-2017

Mijn eerste druk ging mis, maar ze hebben het goed hersteld.
3.67

onlineprinters.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Brochures zijn op tijd geleverd. Het drukwerk is goed maar de afwerking niet. Hoewel er twee mm afloop is verschijnen bij een aantal brochures witte randen aan de buitenzijde. Met als gevolg dat overlopend drukwerk van de ene naar de andere pagina ook niet past. Er zit ook veel verschil in de afwerking. De ene brochure is goed en de andere is 2 mm verschoven. Ook de databladen zijn te summier.
3.33

onlineprinters.nl antwoordt: 09-01-2017
Neem a.u.b contact met ons op, zodat wij de reden van uw ontevredenheid vernemen en wij daarvoor een oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groet, uw onlineprinters

Klantenservice erg onvriendelijk, denken niet mee in oplossingen. Verder zou het fijner zijn als de levertijd beter aangegeven staat nadat je een order hebt geplaatsen, met exacte datums. Verder zag het drukwerk er goed uit.
2.67

onlineprinters.nl antwoordt: 09-01-2017
Hartelijk dank voor uw feedback. We streven ernaar voortdurend onze kwaliteit en onze service nog verder te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Het team van Onlineprinters

beste wensen allemaal
4.33

We zouden graag orders klaar willen zetten en dat een andere afdeling de betaling kan afronden.

onlineprinters.nl antwoordt: 09-01-2017
Hartelijk dank voor uw feedback. We streven ernaar voortdurend onze kwaliteit en onze service nog verder te verbeteren. Bedankt dat u ons geattendeerd heeft. Met vriendelijke groeten, Het team van Onlineprinters

5.00

Zeer netjes, levering duurde iets langer doordat kerst er tussen zat. Kwaliteit erg goed. Laten zeker ons drukwerk weer door online printers verzorgen.

onlineprinters.nl antwoordt: 09-01-2017

ALLES OP TIJD EN GOED VERPAKT.
5.00

Het is heel eenvoudig een foto, van het juiste bestand, te uploaden. Is de foto niet goed af te drukken, omdat het bestand niet goed is, krijg je een melding en kun je de foto aanpassen.
Levering is razendsnel en heel netjes verpakt.
De prijs is vele malen beter dan elders.
Het papier is uitstekend.

onlineprinters.nl antwoordt: 04-01-2017

Uitstekende service, goede prijs. Levering duurt soms wat langer dan verwacht, maar gelukkig dan wel zo flexibel om te compenseren. Wij bestellen ook in de toekomst graag al ons drukwerk bij Onlineprinters.

Kind regards,

GC Carat BV / Galley Cuisine BV

onlineprinters.nl antwoordt: 04-01-2017

Het ziet er goed uit en zijn erg tevreden

onlineprinters.nl antwoordt: 03-01-2017

Heel fijn hoe ik geholpen werd door de dame van de klantenservice. Ze dacht met me mee en was bereid de interne 'regeltjes' aan de kant te zetten tbv een betere service van haar potentiële klant. Wordt door mij zeer gewaardeerd (en heeft me uiteindelijk over de streep getrokken)

onlineprinters.nl antwoordt: 03-01-2017

Uitermate tevreden.
4.00

nee ik ben niet tevreden
Mijn logo staat er maar half op, aan de telefoon weten de mensen niet waar ze het over hebben, door de telefoon krijg ik een andere afmeting te horen als via de mail. als je het jpg bestand upload, Het is niet duidelijk, wat er niet goed aan is.. dus ga je bellen en mailen.. En dat schiet nog nog niet op, het is maar goed dat ik niet alles gelijk besteld heb.
1.33
Slecht

Volgens specs aanleveren. Dan goede kwaliteit en afwerking. DPD raakt pakketje nog wel eens kwijt of gaat naar verkeerd adres.
3.67

Ik heb extra betaald voor een snelle verwerking in de hoop het drukwerk snel thuis te krijgen. Het drukken ging vlot en het drukwerk werd op tijd aan de leverancier afgegeven. Maar daar bleef het wegens een sorteer fout lang liggen waardoor ik het dus nog niet op tijd binnen had. Het zou goed zijn als de spoed bestelling ook als spoed verzonden zou worden.
2.67
Redelijk

Een fijn bedrijf om mee te werken
5.00

Over de levering met name transport bedrijf wil ik zeggen dat ik het een rare manier vind van afleveren. Toen ik thuis kwam stond mijn pakket voor de voordeur in de regen. Als ik toevallig een paar dagen niet was geweest dan was van mijn drukwerk niet veel over. Ik was dan ook zeer verrast van deze methode. Wat dan weer wel fijn was, is dat ik dus niet weg hoefde om het ergens op te halen. Maar be

onlineprinters.nl antwoordt: 30-12-2016

Bij de levering ging het mis.1 pakket volgens schema en 3 pakketten 2 dagen later.

onlineprinters.nl antwoordt: 30-12-2016
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze standaard levertijd bedraagt 2 tot 3 werkdagen. Graag informeren wij u nauwkeuriger betreffende onze levertijden in onze onlineshop of belt u simpelweg onze klantenservice op. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Snelle en uitstekende levering

onlineprinters.nl antwoordt: 29-12-2016

Zeer tevreden
5.00

Ik bestel regelmatig flyers en die zien er echt geweldig uit. Ook wordt er altijd volgens afspraak tijdig geleverd.
Enige opmerking is de aflevering. Tot nu toe is elke doos die ik ontvang gescheurd. Soms hangt hij nog maar door één stukje plakband aan elkaar.
4.33

Verpakking kon beter de drukken aan zijkanten waren beetje beschadigd.. verder er wordt goed service gegeven. De klantenservice mag wat meer of andere medewerkers hebben de mevrouw is heel grof en af en toe is het alsof je verhaal half wordt aangehoord en antwoord staat klaar. Maar goede prijs en goede hulp via mail met reclaimatieservice.
4.00

Het uploaden gaf nog even een hickup, had te maken met de afmetingen van het aangeleverde bestand maar verder was de afhandeling en met namen de aflevering super DNPD kan zelf een uur aangeven wanneer ze komen afleveren, echt super

onlineprinters.nl antwoordt: 28-12-2016

Heel tevreden Snelle levering en een product naar wens.

onlineprinters.nl antwoordt: 28-12-2016

alles prima zoals afgesproken

onlineprinters.nl antwoordt: 27-12-2016

Meer dan tevreden over de mogelijkheden, producten en service. Positief de vouw (kruis) was al gedaan (super fijn), maar dat was bij de bestelling niet duidelijk. Ook was het spannend of de vouw zou kloppen. Wellicht kan een voorbeeld toegepast worden. over het algemeen zeer tevreden, levering was prima op tijd. Cijfer: 8.0

onlineprinters.nl antwoordt: 27-12-2016

Top

onlineprinters.nl klantbeoordeling

onlineprinters.nl

onlineprinters.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

91413 Neustadt an der Aisch
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met onlineprinters.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen