Certificaat voor onlineprinters.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 773 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.164 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Prima drukwerk en snel
5.00

Tot nu toe alleen positieve ervaringen
5.00

Levering door DPD ipv UPS is slecht. Leveren niet af maar gooien een briefje in de bus dat je kan afhalen. Terwijl er gewoon personeel aanwezig...
Redelijk

Wat zijn mn kaartjes mooi geworden, superblij mee.. de bovenste kaartjes waren aan de randjes wel beschadigd door de strakke verpakking helaas. Maar verder dus snelle levering en prima kwaliteit
4.67

helaas week de kleur van het logo ontzettend af Was groenig in plaats van geel...

onlineprinters.nl antwoordt: 26-05-2017
Neem a.u.b contact met ons op, zodat wij de reden van uw ontevredenheid vernemen en wij daarvoor een oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groet, uw onlineprinters

Alles prima geregeld
4.33

onlineprinters.nl antwoordt: 23-05-2017
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling en u opnieuw in onze onlineshop te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Super bedrijf erg te vreden over.
4.00

Zwaar teleur gesteld had mijn folders nodig voor een evenement en kreeg ze staant gedrukt ipv liggend
Raar dat de inpakkers dit gewoon opstuurde.
Was altijd tevreden. Volgende x ergens anders heen..

onlineprinters.nl antwoordt: 22-05-2017
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze kwaliteitsmanagement heeft reeds via e-mail contact met u opgenomen om het problem op te lossen. Heeft u vragen betreffende uw order, bel dan simpelweg onze klantenservice op.. Met vriendelijke groeten, Uw Onlineprinters

Al veel bestellingen geplaatst, altijd goede service, altijd goede producten
5.00

Kwaliteit van de kaartjes erg mooi. De templates zijn fijn om mee te werken. Een klein deel was besmuikt, maar doordat er meer kaarten geleverd waren uiteindelijk wel genoeg goede exemplaren.
4.00

Levering duurt langer dan twee dagen

onlineprinters.nl antwoordt: 19-05-2017
Bedankt voor uw feedback. Graag informeren wij u nauwkeuriger betreffende onze levertijden in onze onlineshop of belt u hiervoor simpelweg met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Good service as always.
4.00

Ik maakte me nog wel even zorgen of het er goed uit zou zien, maar het drukwerk ziet er prima uit. En nog eerder bezorgd dan was toegezegd.
5.00

Alles klopt en binnen het tijdsbestek.

Hulde

I orderd three or four days but I got it 9 days
1.00
Slecht

onlineprinters.nl antwoordt: 18-05-2017
Thank you for your feedback. Please do not hesitate to contact us if you have questions regarding our delivery times. Warm regards, Your Onlineprinters Team

prima
5.00

Vorige bestelling was men vergeten’ een perforatie aan te brengen.
Keurig opgelost maar wel vertraging voor mn klant...
3.67

Als je belt over een bestelling krijg je en een dom iemand aan de lijn en ze laten je niet uitpraten.

Dpd doet per definitie het maximale aan tijd erover om te bezorgen en het is een onduidelijk en onprettig systeem om het pakket te volgen tot op de dag van bezorging zelf.
2.33

onlineprinters.nl antwoordt: 16-05-2017
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze standaard levertijd bedraagt 2 tot 3 werkdagen, uw bestelling is zelfs sneller geleverd als de standaard levertijd. Graag informeren wij u nauwkeuriger betreffende onze levertijden in onze onlineshop.. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Het afwerken van mijn A6 gevouwen kaartje kon absoluut beter. Een Zund zou een uitkomst zijn, of iemand die precies kan werken met de snijmachine.
Redelijk

Werd goed geholpen en het drukwerk zag er goed uit
Alleen was er wat met de website steeds moest er 3 mm bij wat ik allang gedaan had
4.00

Bestellen gaat eenvoudig, de levertijd is kort en de kwaliteit is zonder meer goed..
5.00

prima geregeld alleen de verpakking zou wat steviger mogen zijn.
4.67

Keurig verzorgd Daarom een soort van vaste klant geworden ;)
4.00

alles naar wens en sneller geleverd dan voorspeld.
5.00

snelle en mooi levering van prachtige flyers voor een lage prijs
5.00

Goed en op afgesproken tijd geleverd
5.00

Zeer betrouwbaar en goede service
5.00

Prima producten en perfecte service.
5.00

Onlineprinters is een goede partner voor simpele drukopdrachten. Het proces is volledig geautomatiseerd en eventuele fouten en/of wijzigingen kunnen niet worden aangebracht. Wat betreft flexibiliteit in levering en/of complexere projecten is het dus lastig om met onlineprinters samen te werken.
3.67

Zoals altijd: snelle levering van het drukwerk zoals gewenst.
5.00

Niet binnen de optie 3-4 werkdagen geproduceerd.
Rede was dat het 14 april Goede vrijdag was en maandag 17 april 2e paasdag. Terwijl ik het er daarna heb besteld. Woensdag 19 april. Zet dan géén optie van 3 tot 4 dagen bij de bestelling Deze optie kost € 30,00. Wacht nu nog op contact voor terugbetaling. Het is nu 5 mei. Weer een week later... En ik word maar niet gebeld of gemaild.

onlineprinters.nl antwoordt: 09-05-2017
Bedankt voor uw feedback. Onze kwaliteitsmanagement zal binnenkort contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Waarom is het niet mogelijk verschillende bestellingen tegelijk te doen?
4.00

Alles volgens afspraak netjes geleverd en zag er goed uit
5.00

Het wordt haast en gewenning. Het drukwerk en de levering altijd goed en op tijd

oké
4.67

De visitekaartjes hebben door de afsnijding een witte rand van het papier. Dit is erg lelijk met de donkere kleur en valt erg op.
Redelijk

Misschien een iets betere preview van de order. Zie flyeralarm
4.67

Slechte productie en klantenservice. De levering kwam twee dagen te laat, door een vertraging die twee weken eerder was opgelopen. Hierover werd niet gecommuniceerd en de klantenservice die volgde was belachelijk slecht en onsympathiek. De zending was ok, maar de doos waarin het werd vervoerd was volledig uit elkaar gevallen. Wij bestellen hier nooit meer.

onlineprinters.nl antwoordt: 05-05-2017
Bedankt voor uw beoordeling. De kwaliteitsmanagement heeft reeds met u contact opgenomen en u een tegemoetkoming aangeboden. Met vriendelijke groeten, Onlineprinters

Gewoon heel goed
5.00

Service gebruiksvriendelijkheid op de website is goed, maar er zijn nog verbeterpunten. Bijvoorbeeld als je inlogt makkelijk kunnen terugvinden van je orderhistorie. Als je naar je orderhistorie kan gaan en dan kan klikken op nogmaals bestellen zou nog fijner zijn. Jullie concurrent Flyeralarm heeft dit mooi ingericht. Wellicht kunnen jullie eens bij hun kijken hoe zij dit hebben ingericht.

onlineprinters.nl klantbeoordeling

onlineprinters.nl

onlineprinters.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

91413 Neustadt an der Aisch
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met onlineprinters.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen