Certificaat voor onlineprinters.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 853 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.064 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

alles is prima gegaan.
5.00

Prima kwaliteit, goede prijs, binnen een week bezorgd.
5.00

Via de website is de bestelling een helder proces en weet je waar je aan toe bent. De levertijd is binnen de aangegeven termijn, dus daarmee uitstekend Het geleverde product heeft een prima kwaliteit.

Super goed geholpen Veel hulp gehad. Heel fijn
5.00

Drukwerk altijd zoals besteld. Kwaliteit is altijd goed. Bij een sporadische 'misdruk' wordt het snel voor beide partijen naar alle tevredenheid opgelost. OnlinePrinters is voor mij al jaren de vanzelfsprekende keuze voor drukwerk.

prima geregeld
4.67

Alles is goed verlopen. Fouten die in verleden wel eens zijn voor gekomen zijn zeer adequate opgelost met grote mate van coulance.
5.00

duidelijke instructies, vlotte levering en prima kwaliteit
5.00

De verpakking laat vaak te wensen over en komt regelmatig beschadigd aan
Het zijn te zware dozen die met het vervoer schade opleveren.

blij met mijn visitekaartjes
5.00

Eenvoudig samengesteld, materiaal was precies waar ik op hoopte Perfect

Perfect en geen opmerkingen
5.00

Goed geleverd; visitekaartjes zien er prima uit. (maar ze zijn niet de goedkoopste)
4.33

Klasse, snel, goed en voordelig
5.00

prima kwaliteit, op tijd geleverd
5.00

Heel fijn alle toelichting hoe het werkt en de eenvoudige manier waarop het werkt. Mooi product en prima prijs
4.67

Was weer prima: snel goed en met een hele mooie prijs.
5.00

Snelle levering, goed gedrukt, betrouwbaar.
Wordt wel een beetje gek van jullie reclame pop-ups...
5.00

Top service en snelle levering .
5.00

We zijn er blij met jullie service

De kleur was niet mooi
3.33
Redelijk

Bestel al 5 jaar al mijn (verschillende) promotie materialen bij online printer.
Mocht er een keer een foutje zijn ingeslopen bij Online printers dan wordt per direct de gehele zending dmv spoedopdracht opnieuw geproduceerd.
Super
5.00

Goede service en snelle levering
4.00

Zoals altijd goed drukwerk, levering ruim binnen de aangegeven tijd...en een van de goedkoopste, zeer tevreden
4.00

I made this order because i needed it fast, so I paid extra. After the payment I recieved an email where was written that the delivery will be AFTER 3 days and that the extra payment was for the ´production´. I was very mad because it
wasn´t written clear. I also paid the extra 6 euros to let the company check if my flyers would be easily to read. When the delivery came it was not able to read.
1.00
Slecht

onlineprinters.nl antwoordt: 14-03-2017
Bedankt voor uw feedback. Wij hebben u reeds nauwkeuriger geïnformeerd betreffende onze levertijden in onze onlineshop Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

De flyers zagen er mooi en zijn op tijd geleverd. Veel dank.

perfect
5.00

Alles prima, op tijd geleverd en goede kwaliteit. Snel antwoord op mijn vraag gekregen. Geen klachten
5.00

Alles loopt al jaren op rolletjes
5.00

Verzending per DPD is super slecht, 1,5 week op bestelling moeten wachten omdat zending niet bij het afleverpunt aanwezig was.
Herbestelling foutief bedrag, dit konden jullie niet online oplossen en ook niet telefonisch. Hierdoor moest alles opnieuw ingevoerd worden.
Folders waren lichtelijk beschadigd door transport
2.33
Matig

onlineprinters.nl antwoordt: 09-03-2017
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters

Goede service, snelle levering, problemen worden snel opgelost.
Enige minpuntje : de verpakking zou soms wat steviger kunnen.
4.00

Prima kwaliteit product voor weinig geld
Uitstekende service en levering
5.00

weer de kaarten beschadigd door elastiekjes die eromheen zitten... en de kleuren vallen erg tegen...
2.67
Redelijk

Wij bestellen regelmatig posters en we zijn zeer tevreden.
5.00

Al vele jaren klant van Onlineprinters en altijd topkwaliteit brochures.
5.00

Zeer snel geleverd en weer een goede kwaliteit.
Print stond wel iets hoger op de banner dan de vorige ...
4.33

Snelle levering, maar helaas al tot twee maal toe niet de gewenste kwaliteit.
Visitekaartjes besteld, maar beide keren is de druk niet scherp. Alle randjes zijn kartelig, en dat is absoluut niet naar wens. Aantal jaren geleden ook besteld, en toen geen enkele klacht.

Reactie over een klacht laat ook best een tijdje op zich wachten
3.33
Redelijk

Levering was een week sneller dan verwacht. Dus dat was super. Product was prima, zat een stapel bij met witte vlekken op de sticker, maar er waren meer stickers geleverd dan besteld dus dat compenseerde elkaar
4.33

De posters waren weer top en snel, niet zo snel als met kerst maar evengoed binnen een week. Ik ben tevreden, bedankt.
5.00

Producten en levering zijn uitstekend, alleen jammer dat je niet direct met de drukkers over de technische aspecten kunt overleggen.

onlineprinters.nl klantbeoordeling

onlineprinters.nl

onlineprinters.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Rudolf-Diesel-Straße 10

91413 Neustadt an der Aisch
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Dr. Michael Fries (CEO), Dirk A. Müller (CFO)
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met onlineprinters.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen