onlineprinters.nlBeoordelingen

onlineprinters.nl- Logo - Beoordelingen

onlineprinters.nl - Drukwerk gewoon online bestellen!

Wij, Onlineprinters GmbH, produceren in ons eigen bedrijf individueel vormgegeven drukwerk als flyers, postkaarten, mappen, posters, briefpapier, visitekaartjes, brochures, catalogi, reclamesystemen en nog veel meer in een hoogwaardige offset- en briljante digitale drukkwaliteit.
Onlineprinters GmbH
Dr.-Mack-Str. 83
90762 Fürth
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Roland Keppler (CEO), Dirk A. Müller (CFO), Christian Würst (CCO)

Beoordelingen voor onlineprinters.nl

4.51/5.00

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over onlineprinters.nl

Het product was uitstekend en de
 Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met ons. Wij kijken reeds uit naar uw volgende order. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
Ja goeie!
 Antwoord van onlineprinters.nl
Heel fijn dat wij u hebben kunnen overtuigen. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
Normaal aardig tevreden, maar had dubbelzijdige schrijfblokken besteld en ze zijn enkel gedrukt. Ook niet de eerste keer dat het gebeurd. Hebt nog geen reactie op mijn reclamatie, maar verwacht dat ze het opnieuw gaan drukken.
 Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de ontstane ongemakken. Uw reclamatie is momenteel in behandeling. Wij zullen hierover zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
Het was top.
 Antwoord van onlineprinters.nl
Het was duidelijk dat de dozen op een bepaalde dag zouden worden bezorgd. Echter heb op de site waar je de verzending kunt volgen, niet te zien dat het al geleverd was. Dat werd de volgende dag pas duidelijk.
Snel en goed goede prijs
Zoals al vele jaren gewend ook dit keer weer een prachtige brochure geworden. Verheugen ons er elke maand weer op.
Perfect gedrukt en snel geleverd
Ik heb €10,00 extra betaald voor een snellere levering. Helaas duurde net zo lang als een normale levering....
Uitstekende service. First class problem solvers.
Wederom prima zaken gedaan.
Service is gebaseerd op eerdere ervaringen. Krijg standaard te weinig blokken geleverd maar ze doen er niks mee als het niet meer afwijkt dan 5%. Bij kleine oplages kunnen de kosten daarvan behoorlijk oplopen wat ik belachelijk vind.
niet geheel naar wens
 Antwoord van onlineprinters.nl
Hartelijk voor uw feedback. Onze klantenservice heeft met u contact opgenomen, om dit verder te kunnen bespreken. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
het product is keurig en scherp geprijsd. Deze keer wat problemen en vertraging met de levering. Ook is de datum van levering van een pallet vol brochures (380 kg) niet vooraf doorgegeven, dus die stonden op een avond voor onze deur. Gelukkig was het droog. De service is uitstekend, er is alles aan gedaan om de problemen op te lossen.
Zeer tevreden
geen negatieve opmerkingen, alles was perfect in orde.
 Antwoord van onlineprinters.nl
Slecht product en geen enkele service. Onlineprinters heeft briefpapier gestuurd met een footer die wij niet hebben aangeleverd. Ook is een gedeelte van het briefpapier niet geleverd maar briefpapier van een ander bedrijf. Ons briefpapier is waarschijnlijk bij iemand anders terecht gekomen. Op e-mails wordt niet inhoudelijk gereageerd.
 Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de ontstane ongemakken. Uw bezwaar is momenteel in behandeling. Wij zullen hierover zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
perfect
Producten en levering is prima !
 Antwoord van onlineprinters.nl
Always correct communication, delivery and product.
 Antwoord van onlineprinters.nl
We are glad that we could convince you. We look forward to your next order. Warm regards, Your Onlineprinters Team