onlineprinters.nl- Logo - Beoordelingen

onlineprinters.nlReviews

onlineprinters.nl- Logo - Beoordelingen

Details over onlineprinters.nl

onlineprinters.nl - Beschrijving

Wij, Onlineprinters GmbH, produceren in ons eigen bedrijf individueel vormgegeven drukwerk als flyers, postkaarten, mappen, posters, briefpapier, visitekaartjes, brochures, catalogi, reclamesystemen en nog veel meer in een hoogwaardige offset- en briljante digitale drukkwaliteit.
Onlineprinters GmbH
Dr.-Mack-Str. 83
90762 Fürth
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Roland Keppler (CEO), Dirk A. Müller (CFO), Fabian Stich (CCO)

Beoordelingen voor onlineprinters.nl

43 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

van WF E.
De kwaliteit, service en de leverbetrouwbaarheid zijn prima. Kreeg keurig een bericht dat de door mij geüploade bestanden niet correct waren en de gelegenheid om deze te wijzigen en opnieuw te uploaden. Kortom: er wordt meegedacht en dat is een prettig gegeven. Ik kan Online Printers van harte aan bevelen.

Waardeloos bedrijf! Ik bestelde in maart T-shirts met opdruk. Eind juni waren ze nog steeds niet geleverd. Informatie over wat er aan de hand is kreeg ik niet, ook al belde ik vaak. Ze reageren traag of niet op emails. Pas na een klacht via Trusted Shops reageren ze. Maar leveren? Mooi niet! Bestel dus niet bij dit bedrijf! NB: Koopbescherming geldt NIET voor opdruk! Er werd wel voor me bemiddeld.

Beoordelingen voor onlineprinters.nl

kreeg extra exemplaren en alles was mooi gedrukt
De kwaliteit, snelheid en het makkelijk online invoeren van de gegevens. Al jaren helemaal blij mee!
Zoals altijd is het resultaat van het printwerk uitstekend en de snelheid fantastisch.
Goede snelle service
zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding
Het was oke! Ik had notitieblokken besteld (deze verkoop ik in mijn winkel) en er waren wat kleine probleempjes. Zo hadden een x aantal dubbel karton achter op zitten, dus die heb ik er allemaal af moeten snijden. En daarnaast waren er ook een aantal hele dikke blokken en hetzelfde aantal hele dunne blokken, dus sommige hadden aanzienlijk meer dan de 50 pagina's per blok die ik bestelde en andere minder. Dit is uiteraard niet bepaald ideaal voor de verkoop. Verder was alles in orde.
Bij twee aparte bestellingen is in beide gevallen 1 van de 5 dozen gescheurd en door de transporteur geopend en overgegooid in een eigen doos. Daardoor ontving ik dus twee maal een doos met de complete inhoud (folders) op een grote hoop, door elkaar heen. Een grote puinhoop dus. Daar moet echt iets aan verbeterd worden, zorg dus a.u.b. voor een betere verpakking
van WF E.
Great support by telephone, with help in correcting an order with the wrong amount of pages, and still allowing us to receive the printed work in time. Instructions were clear and the result was perfect. Well done.
Helaas waren de twee dozen volledig kapot en door de transporteur opnieuw ingepakt. Een aantal nummers waren verloren geraakt, jammer dat jullie het zo slecht inpakken.
De courier is niet aan het adres geweest, maar heeft de dozen bij het afleverpunt gebracht. Sommige dozen waren stuk, maar de magazines zagen er gelukkig nog goed uit.
Onze flyers zagen er goed uit. Bedankt voor de goede service Ons pakket was zoek bij DPD Na contact met jullie hebben we snel een nieuwe levering ontvangen.
De levering heeft wat langer geduurd dan ik verwacht had, vergeleken met eerdere leveringen. Twee collie waarvan een opengescheurd aangekomen is!
Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
Na herhaaldelijk vragen om de bestellingen /orders in het Nederlands te verkrijgen komen deze nog steeds in het Frans aan. Dat zint ons niet.
Er zaten een aantal krassen op de ansichtkaarten en een gedeelte zat een vouw in. Verder wel tevreden over de kwaliteit.
De uitgave was mooi gedrukt maar de verpakking zeer slecht, de uitgaven waren beschadigd. Ik zal nog foto's sturen
Gelijmde brochures besteld en zien er perfect gedrukt uit. Ook de afwerking is van topniveau.
Het product was zeer goed en de levering ervan was snel. Geen enkele minpunt