onlineprinters.nlBeoordelingen

onlineprinters.nl- Logo - Beoordelingen

onlineprinters.nl - Drukwerk gewoon online bestellen!

Wij, Onlineprinters GmbH, produceren in ons eigen bedrijf individueel vormgegeven drukwerk als flyers, postkaarten, mappen, posters, briefpapier, visitekaartjes, brochures, catalogi, reclamesystemen en nog veel meer in een hoogwaardige offset- en briljante digitale drukkwaliteit.
Onlineprinters GmbH
Dr.-Mack-Str. 83
90762 Fürth
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Roland Keppler (CEO), Dirk A. Müller (CFO), Christian Würst (CCO)

Beoordelingen voor onlineprinters.nl

4.53/5.00

42 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren

Wat andere klanten zeggen over onlineprinters.nl

Plexiglas borden in goede orde aangekomen, maar waren wel van mindere kwaliteit dan ik dacht
Altijd naar wens uitgevoerd en geleverd.
Levering: DPD liet het pakket lang op depot liggen, daarna 1e bezorging niet gelukt (ik was wel thuis), geen bezorger gezien, gebeld en niemand kan mij helpen. Product: Prima kwaliteit, lekker snel gedrukt Service: geen antwoord, niemand bereikbaar, geen antwoord op mail of telefoon
 Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u teleurgesteld bent. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
Bijzonder goed, betrouwbaar en niet duur
Het behoeft eigenlijk geen toelichting, want alles was keurig op tijd ontvangen en het product was ook prima.
er waren enkele brochures met dubbele katernen
Mooie producten, goedkoop en snel geleverd
Alles was goed. Alleen het mag wel iets steviger in gepakt worden. Maar voor de rest helemaal top!!
Het is heel slecht aangelevrd!
 Antwoord van onlineprinters.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze kwaliteitsmanagement heeft reeds via e-mail contact met u opgenomen om het problem op te lossen. Neem a.u.b. contact met ons op wanneer u over de reclamatie nog vragen heeft. Met vriendelijke groeten, Uw Onlineprinters
Snel, goed & goedkoop.
Drukwerk gaat naar een verkeerd adres. Al twee dagen aan het bellen, wordt niet opgenomen, en ook naar verschillende emailadressen dit doorgestuurd. Geen reacties, helemaal niks. Het lijkt alsof onineprinters failliet is!
 Antwoord van onlineprinters.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij bieden onze producten verder zoals gepland aan en onze klantenservice is ma-vr 8-17 bereikbaar. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
zoals gezegd, prima
Wij bestellen al jaren bij onlineprinters, de prijs/kwaliteit verhouding is altijd hetzelfde gebleven. De levering is altijd goed te volgen.
Prima levering
Top service!
we bestelling zeer regelmatig, altijd en goede en snelle levering.
Bij meerdere bestellingen gaat het bij de eerste paar goed en ineens veranderd de bestellijst Hiermee bedoel ik als je aan het uploaden bent Dit is mij al meerdere keren overkomen. Gr
Jammer dat je zoveel meer moet betalen voor een snelle levering
super alleen jammer dat ik nog nooit een korting voucher heb gehad.
Wederom vakwerk!