onlineprinters.nl

Drukwerk gewoon online bestellen!

Beschrijving
Wij, Onlineprinters GmbH, produceren in ons eigen bedrijf individueel vormgegeven drukwerk als flyers, postkaarten, mappen, posters, briefpapier, visitekaartjes, brochures, catalogi, reclamesystemen en nog veel meer in een hoogwaardige offset- en briljante digitale drukkwaliteit.
Onlineprinters GmbH
Dr.-Mack-Str. 83
90762Fürth
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Roland Keppler (CEO), Dirk A. Müller (CFO), Christian Würst (CCO)

Beoordelingen voor onlineprinters.nl

4.47 / 5.00

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over onlineprinters.nl

Alles volgens afspraak verlopen . Heel tevreden klant

3 weken geleden
Alles was weer super snel geleverd

3 weken geleden
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling en u opnieuw in onze onlineshop te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
DPD, de transporteur van Onlineprinters, biedt slechts 1 x het pakket aan. Ze geven het niet af bij de buren, ze zijn na een keer bellen sneller dan de wind verdwenen en deponeren het pakket vervolgens bij een afhaalpunt op 17 km afstand. Hartstikke bedankt DPD, het kost niks, maar je krijgt ook niks...

Drukwerk zag er mooi uit, maar de afwerking was echt niet okee. Alle ruggen van alle boeken waren beschadigd. Die kunnen zo niet met goed fatsoen worden uitgebracht. Gelukkig heeft de service afdeling het kordaat en resoluut opgepakt en is met een goede oplossing gekomen. Fijn

Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
Mooie vlaggen

Antwoord van onlineprinters.nl
Heel fijn dat wij u hebben kunnen overtuigen. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
Goede service. Had geen gegevenscontrole maar werd toch gewezen op een onjuist formaat van omslag.

Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met ons. Wij kijken reeds uit naar uw volgende order. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
goede procedure, uitstekend product en snelle levering

Antwoord van onlineprinters.nl
Makkelijk besteld, mooi drukwerk, goed papier en kleuren. zeer tevreden zeker wat ook de prijs betreft

Alles netjes volgens afspraak

Good service

Bestanden juist aangeleverd, maar op de kop geleverd

Antwoord van onlineprinters.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze kwaliteitsmanagement heeft reeds via e-mail contact met u opgenomen om een feedback over uw order te geven. Neem a.u.b. contact met ons op wanneer u de e-mail niet heeft ontvangen. Met vriendelijke groeten, Uw Onlineprinters
De metaal print die ik heb ontvangen is op een ander materiaal geprint. De print zelf is van mindere kwaliteit dan alle andere prints die ik bij jullie heb laten maken. Het lijkt of deze print met een grover raster is geprint.

Antwoord van onlineprinters.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze kwaliteitsmanagement heeft reeds via e-mail contact met u opgenomen om het problem op te lossen. Neem a.u.b. contact met ons op wanneer u de e-mail niet heeft ontvangen. Met vriendelijke groeten, Uw Onlineprinters
Super als altijd

Ik heb betaald voor de snelle levering en het pakket is nog steeds onderweg

Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
Top qualiteit

...aaa

:) sol

prima

Zoals gewoonlijk was het weer top Prima kwaliteit en snel geregeld, erg blij mee

De ontvanger heeft de hele middag op de bezorger gewacht, deze heeft echter de posters gelijk naar een afhaalpunt gebracht. Geen briefje in de bus, niets. Als ze DPD niet hadden gebeld, hadden ze niet eens geweten waar de posters terecht waren gekomen?? Heel erg boos, ook over de slechte service van DPD, want ze moest het zelf maar uitzoeken en het ophalen. Zonder legitimatie pakket meegekregen.