onlineprinters.nlBeoordelingen

onlineprinters.nl - Drukwerk gewoon online bestellen!

Wij, Onlineprinters GmbH, produceren in ons eigen bedrijf individueel vormgegeven drukwerk als flyers, postkaarten, mappen, posters, briefpapier, visitekaartjes, brochures, catalogi, reclamesystemen en nog veel meer in een hoogwaardige offset- en briljante digitale drukkwaliteit.
Onlineprinters GmbH
Dr.-Mack-Str. 83
90762 Fürth
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Roland Keppler (CEO), Dirk A. Müller (CFO), Christian Würst (CCO)

Beoordelingen voor onlineprinters.nl

4.51/5.00

41 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Wat andere klanten zeggen over onlineprinters.nl

Bij meerdere bestellingen gaat het bij de eerste paar goed en ineens veranderd de bestellijst Hiermee bedoel ik als je aan het uploaden bent Dit is mij al meerdere keren overkomen. Gr

1 week geleden
Jammer dat je zoveel meer moet betalen voor een snelle levering

2 weken geleden
super alleen jammer dat ik nog nooit een korting voucher heb gehad.

Wederom vakwerk!

goed, niet duur en snel

3 weken geleden
De bestellingen verliepen helemaal volgens plan, bovendien werd ik snel en correct geholpen toen ik zelf een foutje had gemaakt bij een upload!

3 weken geleden
goede service, snelle levering en goede prijs kwaliteitsverhouding zeer tevreden

3 weken geleden
Heel fijn dat wij u hebben kunnen overtuigen. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
3 weken geleden
de visitekaartjes zijn bijzonder dun , verder okay

Snelle levering, kwalitatief goed

prima prijs mooi gedrukt en snel geleverd

Goed product en snelle levering!

Altijd tevreden

perfect

Prima kwaliteit / levering volgens planning

Mijn ervaring is altijd gewoon prima

Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij kijken uit naar uw volgende bestelling en u opnieuw in onze onlineshop te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
Snel , mooi product, fijn overleg gehad met klantenservice over het te kiezen papier en dat allemaal voor een super prijs

Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent en dat wij u hebben kunnen helpen. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
Goede levering

Wij bestellen al enige jaren drukwerk bij online printers en zijn daarover uiterst tevreden.

UPS medewerker heef aviso achtergelaten, terwijl ik de hele dag thuis was om mijn packet te mogen persoonlijk ontvangen. Maar het product zelf is uitstekend.

Alles volgens afspraak verlopen . Heel tevreden klant