onlineprinters.nl- Logo - Beoordelingen

onlineprinters.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 5 jun. 2014
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
onlineprinters.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij onlineprinters.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 5 jun. 2014
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor onlineprinters.nl

34 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 jul. 2022
Het is prima gegaan met de bestelling dit jaar! Vorig jaar was mijn eerste keer, ik moest nog even wennen... vertrouwen krijgen. Dit jaar ging alles prima: aangeleverd in pdf, snelle levering, precies zoals ik had bedoeld, compliment!

12 aug. 2022
Kwaliteit van de producten is de laatste maanden verslechterd en de prijzen blijven maar omhoog gaan. Als er tot max 5% mis is met je bestelling doen ze er niks mee, maar het lijkt er wel op of ze 5% minder leveren om op die manier kosten te besparen en het niet hoeven op te lossen. Ik bestel altijd dubbelzijdige notitieblokken, maar ze leveren standaard te weinig, zojuist moest ik uitleggen dan 8 blokken van de 100 meer dan 5% is. Daarnaast worden ze de laatste tijd ook niet goed gelijmd, of teveel lijm en dikke klodders of te weinig lijm waardoor ze pagina's er af vallen. Het komt ook steeds vaker voor dat er blokken van 40 pagina's en 60 pagina's bij zitten terwijl elk blok 50 pagina's hoort te bevatten. De enige reden dat ik hier nog bestel is omdat ze qua prijs het voordeligste zijn, maar zodra ik een andere optie vind ben ik weg. Mocht je hier notitieblokken gaan bestellen, houd er rekening mee dat er altijd wel iets mis is met je bestelling!

Beoordelingen voor onlineprinters.nl

23 sep. 2022
ONLINEPRINTERS, houd de klant goed op de hoogte van de levering. De website werkt erg makkelijk, het bestellen is een "fluitje van een cent". Het drukwerk is perfect.
30 aug. 2022
Kwaliteit drukwerk
29 aug. 2022
van Tom M.
alles perfekt
1 sep. 2022
Vorig jaar drukwerk nooit ontvangen, daardoor extra kosten moeten maken. Tegoed bon van dat drukwerk dit jaar gebruikt daarbij nog te veel op bij moeten betalen dus weer extra kosten. Vervolgens wordt het weer niet geleverd met de melding dat het beschadigd is. Uiteindelijk wel ontvangen maar een deel van het drukwerk is zo beschadigd, gevouwen gekreukt dat het onbruikbaar is. Ook nu weer veel te lang geduurd voordat het binnen was en ook nu weer problemen met verspreiden. Ik heb al vaak drukwerk besteld bij drukkers maar dit nog nooit mee gemaakt. Voor mij nooit meer onlineprinters!
6 sep. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat wij samen een oplossing hebben kunnen vinden. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
12 sep. 2022
slecht verpakking
13 sep. 2022
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de ontstane ongemakken. Uw bezwaar is momenteel in behandeling. Wij zullen hierover zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
12 aug. 2022
23 aug. 2022
25 jul. 2022
4 jan. 2022
Great support by telephone, with help in correcting an order with the wrong amount of pages, and still allowing us to receive the printed work in time. Instructions were clear and the result was perfect. Well done.
30 mrt. 2022
De kwaliteit, snelheid en het makkelijk online invoeren van de gegevens. Al jaren helemaal blij mee!
31 mrt. 2022
Zoals altijd is het resultaat van het printwerk uitstekend en de snelheid fantastisch.
23 dec. 2021
afspraken nakomen doen ze heel goed materiaal is van goede kwaliteit
29 jun. 2022
Verpakking boven het gewicht van 20 kilo en doos niet stevig.
12 mei 2022
kreeg extra exemplaren en alles was mooi gedrukt
13 jul. 2022
komen afspraken na - op tijd - goede kwaliteit
14 feb. 2022
zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding
16 jun. 2022
Verpakking drukwerk niet echt stevig
17 jun. 2022
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
13 jul. 2022
Alles correct en snelle levering
27 jun. 2022
van Rob A.