onlineprinters.nlBeoordelingen

onlineprinters.nl- Logo - Beoordelingen

onlineprinters.nl - Drukwerk gewoon online bestellen!

Wij, Onlineprinters GmbH, produceren in ons eigen bedrijf individueel vormgegeven drukwerk als flyers, postkaarten, mappen, posters, briefpapier, visitekaartjes, brochures, catalogi, reclamesystemen en nog veel meer in een hoogwaardige offset- en briljante digitale drukkwaliteit.
Onlineprinters GmbH
Dr.-Mack-Str. 83
90762 Fürth
Duitsland
Amtsgericht Fürth HRB 11487
Roland Keppler (CEO), Dirk A. Müller (CFO), Christian Würst (CCO)

Beoordelingen voor onlineprinters.nl

4.41/5.00

75 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over onlineprinters.nl

Het was weer geweldig!
jammer dat DHL op de dag van aflevering geen indicatie geeft van het tijdstip van aflevering.
Mooi drukwerk, levering duurt wel wat langer. Voor snel drukwerk niet haalbaar.
Prima geregeld, top.
Antwoord van onlineprinters.nl
Heel fijn dat wij u hebben kunnen overtuigen. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
Inkt niveau in de stempel lijkt me iets te weinig , kwailteit van de afdruk is niet echt wenselijk.
Bedankt
nvt
Alles prima ! Content met het resultaat.
Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met ons. Wij kijken reeds uit naar uw volgende order. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
fast, clean, clear communication and good product.
Gewoon problemloos
Top
Laatste levering was niet voor ons maar voor Italië bestemd. Waar is mijn levering? Nooit ontvangen. Voorlaatste levering : dozen volledig beschadigd en open gescheurd.
Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u teleurgesteld bent. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
jammer dat we niet nog lager kunnen beoordelen
Antwoord van onlineprinters.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze kwaliteitsmanagement heeft reeds via e-mail contact met u opgenomen om het problem op te lossen. Neem a.u.b. contact met ons op wanneer u de e-mail niet heeft ontvangen. Met vriendelijke groeten, Uw Onlineprinters
Al meer dan 10 jaar klant bij Onlineprinters, toen nog Die Druckerei. In die tijd welgeteld 4 keer iets gehad met het drukwerk, maar al die keren naar tevredenheid opgelost!!
Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Wij kijken reeds uit naar uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
nog slechter dan slecht, zou 7 oktober geleverd worden en nog niets wordt zelfs niet teruggebeld
Oké
Wij zijn zeer tevreden
Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij kijken uit naar uw volgende bestelling en u opnieuw in onze onlineshop te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters
Het product was uitstekend en de
Ja goeie!
Antwoord van onlineprinters.nl
Normaal aardig tevreden, maar had dubbelzijdige schrijfblokken besteld en ze zijn enkel gedrukt. Ook niet de eerste keer dat het gebeurd. Hebt nog geen reactie op mijn reclamatie, maar verwacht dat ze het opnieuw gaan drukken.
Antwoord van onlineprinters.nl
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de ontstane ongemakken. Uw reclamatie is momenteel in behandeling. Wij zullen hierover zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Onlineprinters