Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

1.963 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.504 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 apr 2023
Mooie en fijne website. Makkelijk producten kunnen selecteren. Voldoende informatie over de producten. Makkelijke bestelprocedure. Snelle levering. Netjes verpakt. Producten zijn zoals ze worden omschreven. Ik ben blij en tevreden met mijn bestelling. Een aanrader.

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

Ik heb 8 dagen geleden een bandje voor mijn Garwin Fenix 5x besteld. Normaal krijgt men een bevestiging van je bestelling en informatie geleverd van verzending. Heb tot op heden nog geen informatie van mijn bestelling ontvangen trots 2 mails die ik reeds aan de leverancier heb gestuurd. Ik denk dat ik de bestelling wel zal mogen schrappen.

Slechte omschrijvingen

Als er leer staat in de eerste omschrijving ga ik er niet vanuit dat er bij de specificaties kunstleer staat. Nu last van uitslag door het kunstleer, weggegooid geld.
Slechte kwaliteit, passen niet zo gelijk het originele. Ze zijn hun geld niet waard. Je kijkt tegen de rand van de horloge en dat is bij het originele niet het geval.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Ine, Wat vervelend dat het bandje niet mooi aansluit op het horloge. Dit hoort wel zo te zijn, net als bij het origineel. Wellicht heb je per ongeluk een verkeerd model bandje besteld of is er een ander probleem. Graag help ik je hier mee verder indien dat nodig is. Neem gerust contact op met onze klantenservice en dan reageren wij dezelfde dag nog op je bericht.
Krijg last van mn pols als ik het draag. Bij de originele heb ik dat niet. Qua look goed maar zit niet lekker naar mijn mening, ook als ik het losser maak.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat je last van je pols krijg van onze bandjes. Uiteraard kun je de bandjes omwisselen voor iets dat misschien prettiger voor jou is. Wellicht dat een bandje met een andere sluiting het verschil kan maken. Neem gerust contact op met onze klantenservice voor wat advies.
De pinnetjes van het horloge schieten los, het horloge valt op de grond. Door het elastische bandje vliegen de pinnetjes in het rond. Totaal onbruikbaar.

Na één keer dragen al stuk!!!

Het bandje wat ik gekocht heb was na één keer dragen al stuk, dus een slechte beoordeling.
Niet de belofte doen van de verzenddatum maar de belofte doen wanneer het pakket aankomt
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Anita, Bedankt voor je beoordeling. Hoe graag we ook een belofte zouden doen voor een verwachte bezorgdag, is dit volledig in handen van PostNL of een andere bezorger. Omdat je nooit kunt garanderen dat iets de volgende dag bezorgd wordt (zoals je zelf hebt ervaren), is dat ook niet iets wat wij beloven op de website. Het enige wat wij zeker weten, is wanneer de zending de deur uit gaat bij ons dezelfde werkdag indien het voor 17:00u is besteld. Hopelijk heb je de bestelling inmiddels binnen gekregen. Als we nog iets kunnen betekenen, neem dan contact op met onze klantenservice.
SI
Bandje was na 2 minuten alweer los (pinnetje eruit)
Bandje is onmiddellijk afgebroken.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Ellen, Wat vervelend dat het bandje is afgebroken! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Gelukkig heb je garantie en graag lossen we dit spoedig voor je op. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice met een foto van het defect? Dan reageren wij binnen no-time op je bericht met een passende oplossing.
Bandje nu al stuk
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat het bandje stuk is gegaan! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en gelukkig heb je bij ons altijd 1 jaar garantie op je producten. Ik zal zorgen dat de klantenservice even contact met je opneemt om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Slechte ruilservice en klantonvriendelijk.

Omwille van een vergissing bij mijn bestelling, heb ik twee bandjes terug gestuurd om ze te ruilen. Ondanks meerdere telefoons en het bewijs van retourzending (op eigen kosten) heb ik geen andere bandjes ontvangen. De telefonische beloften werden niet nagekomen en de daaropvolgende mails waren niet klantvriendelijk.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Marie-Jo, Zoals je in de Track & Trace van je retourzending kunt zien, is deze nog onderweg naar ons. Aangezien deze vandaag in det depot is aangekomen, ga ik er vanuit dat het binnen enkele werkdagen wel bij ons bezorgd zal worden en uiteraard wordt je retourzending alsnog afgehandeld. Geen zorgen, het gaat uiteindelijk helemaal goed komen!

kapot bandje maar moet zelf de retour kosten betalen

Er werd een bandje geleverd dat niet functioneel was. Het pinnetje is te kort waardoor dit niet vast blijft hangen aan het horloge. Als ik dit wil retourneren moet ik zelf de kosten betalen voor de retour maar dit is bijna evenveel als het bandje zelf heeft gekost.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Tosca, Ik zal zorgen dat de klantenservice contact met je opneemt om je een retourlabel op te sturen. Geen zorgen, dit wordt zeker voor je opgelost!
Bandjes passen niet, al een tijdje geleden retour gestuurd. Nog steeds geen terugbetaling ontvanngen
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Hallo, Je retourzending is dit weekend bij ons aangekomen en vandaag meteen afgehandeld. De terugbetaling is aangemaakt en zal binnen 3 werkdagen weer op je rekening verschijnen.
De pennetjes in het bandje zijn te klein, hierdoor verlies je je smartwatch. Geen aanrader dus.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Hi! Wat vervelend dat de pinnetjes niet goed blijven zitten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we lossen dit probleem graag voor je op. Ik zal zorgen dat de klantenservice spoedig contact met je opneemt om nieuwe pinnetjes na te sturen. Fijne dag!

bandje is enkele milimeters te groot…

bandje is enkele millimeters te groot waardoor het niet kan gebruikt worden.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Christian, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat het bandje enkele maten te groot is. Waarschijnlijk heb je een ander model nodig dan dat je hebt besteld. Ik zal ervoor zorgen dat de klantenservice direct contact met je opneemt om advies te geven.
Heel slecht het verf laat. Dus gewoon slecht kwaliteit.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Johan, Wat vervelend dat de verf van het bandje niet mooi blijft zitten. Ik zal zorgen dat de klantenservice direct contact met je opneemt om te kijken hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak!
mij niet meer vragen om een beoordeling
Wacht al 14 dagen op bestelling 😮
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Robert, Ik zie dat je een bandje had besteld dat niet uit voorraad leverbaar was. Je bestelling is uiteindelijk op 6 februari verstuurd en het duurt dan enkele werkdagen voordat het bij je binnen is. Hopelijk draag je het bandje inmiddels met veel plezier!
18 feb 2024

Betere producten lebere

Betere producten leveren
Bandje besteld via watchband. Levering snel en correct. Kwaliteit van het bandje is helaas ondermaats. 24u gedragen, 3 x losgeklikt uit de aanhechting met horloge. Waardoor horloge los komt van je pols en op de grond gevallen is (yes dat is weer een kras bij) maar ook gewoon gevaarlijk dat dit gebeurd zonder je het merkt en je bent je horloge kwijt. Bandje bij het merk van het horloge aankopen is duurder maar je weet ook ineens waarom. Dit bandje gaat retour en daarna nooit meer.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Siemon, Wat een vervelende situatie! Ik zal zorgen dat de klantenservice contact met je opneemt. Ik zie namelijk dat je zelf nog geen contact hebt opgenomen en dat het bandje ook nog niet geretourneerd is. Hopelijk kunnen we alsnog tot een oplossing komen. Geen zorgen, we gaan dit probleem zo spoedig mogelijk voor je verhelpen!