Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.165 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.742 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 apr 2023
Mooie en fijne website. Makkelijk producten kunnen selecteren. Voldoende informatie over de producten. Makkelijke bestelprocedure. Snelle levering. Netjes verpakt. Producten zijn zoals ze worden omschreven. Ik ben blij en tevreden met mijn bestelling. Een aanrader.

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

Heel goed kwaliteit maar verschillen tussen foto en realiteit

De kleuren van de bandje zijn in werkelijkheid helaas donkerder dan op de foto van de site. De mix van blauw en groen is ook anders. Toch is de bandje van heel goed kwaliteit en zeer aangenaam om te dragen. Ik zou andere armbanden graag hebben gekocht, maar deze verschillen tussen de foto van de site en de realiteit zijn een rem die me doet aarzelen. Betere, realistischere foto's zouden zeker een pluspunt zijn voor deze superbandjes.

Kosten Retourzending zelf betalen.

Alles is geleverd, maar het bleek niet te passen op.mijn MI7 band. Voor retourzending moet je zelf de kosten betalen. Wel snel is de retour verwerkt en terug gestort.
20 mrt 2024
Ziet er minder mooi uit in het echt, en zit minder lekker dan siliconen band ondanks binnenkant van siliconen is.

Anderhalve week vertraging

Het bandje is wel goed maar het duurde anderhalve week voordat ik hem had. Zonder update van smartwatchbandjes.

Bandje is kapot

Bandjes zijn mooi, maar helaas is er al een invoegbandje afgebroken...
De kleur van het slot gaat er heel snel af
Goede en snelle levering
Slechte verzending
Snellere levering

Prijs kwaliteit verhouding klopt niet

De kwaliteit van de bandjes valt tegen. De eerste beschadigingen zitten er al op binnen een week. Zo begint nu al een deel van het bandje af te bladeren. Voor deze prijs had ik een betere kwaliteit verwacht. De bandjes zien er wel mooi uit.

Bestelling liep redelijk vlot. Product mindere kwaliteit

Bestelling liep redelijk vlot Maar het product zelf is na 1 week al t rafelen. Dus slechte kwaliteit. Zeer jammer betaal toch behoorlijk voor het bandje. En nu al kapot .althans gerafeld. Echt teleurstelling

Slechte omschrijvingen

Als er leer staat in de eerste omschrijving ga ik er niet vanuit dat er bij de specificaties kunstleer staat. Nu last van uitslag door het kunstleer, weggegooid geld.
23 mrt 2024
De pinnetjes van het horloge schieten los, het horloge valt op de grond. Door het elastische bandje vliegen de pinnetjes in het rond. Totaal onbruikbaar.

De kwaliteit van het bandje is niet volgens omschrijving

De kwaliteit van het bandje is niet echt goed. Zoals omschrijving aangaf dat het leer was, is het niet 100% leer. Er treed nu al slijtage op.
De beloofde levertermijn van ‘s anderendaags was pas na 5 dagen. Wij waren ondertussen op vakantie vertrokken en dus zonder horloge

Dat het bandje namaak is

Allereerst eerlijk zijn dat het bandje namaak is van het echte merk. Vervolgens beter maken, na 1 dag was er al iets aan stuk.
Apple Watch bandjes besteld en wacht al bijna 2 weken op de bandjes . Op de site staat voor 17u besteld morgen op de bus ???