Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.753 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 apr 2023
Mooie en fijne website. Makkelijk producten kunnen selecteren. Voldoende informatie over de producten. Makkelijke bestelprocedure. Snelle levering. Netjes verpakt. Producten zijn zoals ze worden omschreven. Ik ben blij en tevreden met mijn bestelling. Een aanrader.

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

Prijs kwaliteit verhouding klopt niet

De kwaliteit van de bandjes valt tegen. De eerste beschadigingen zitten er al op binnen een week. Zo begint nu al een deel van het bandje af te bladeren. Voor deze prijs had ik een betere kwaliteit verwacht. De bandjes zien er wel mooi uit.

Bestelling liep redelijk vlot. Product mindere kwaliteit

Bestelling liep redelijk vlot Maar het product zelf is na 1 week al t rafelen. Dus slechte kwaliteit. Zeer jammer betaal toch behoorlijk voor het bandje. En nu al kapot .althans gerafeld. Echt teleurstelling

De kwaliteit van het bandje is niet volgens omschrijving

De kwaliteit van het bandje is niet echt goed. Zoals omschrijving aangaf dat het leer was, is het niet 100% leer. Er treed nu al slijtage op.
De beloofde levertermijn van ‘s anderendaags was pas na 5 dagen. Wij waren ondertussen op vakantie vertrokken en dus zonder horloge
Helaas sluit de sluiting niet Hij schiet steeds los waardoor de horloge afvalt
Bandje is geen leder, stond vermeld dat het wel zo was
Geen lekker bandje Ligt in de kast
Na 1 week is het bandje reeds stuk. De naden kwamen los. Niet leuk.
MM
Ik heb het bandje nu 1 maand en het zwart begin er al vanaf te gaan!
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Marc, Wat vervelend dat de kleur nu al slijtage vertoont! Dat is natuurlijk niet de kwaliteit die wij voor onze klanten willen. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met de klantenservice hierover, dus ik zal zorgen dat er contact met je wordt opgenomen. Dan kunnen we dit meteen voor je oplossen. Excuses voor het ongemak!
19 mrt 2024
Nog maar 2 van de drie bandjes ontvangen.
17 mrt 2024
Kwaliteit is helaas echt belabberd..
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat de kwaliteit van het bandje niet is wat je ervan mag verwachten. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met de klantenservice. Graag komen wij met je in contact om het probleem onder de loep te nemen en het voor je op te lossen. Wij streven natuurlijk naar hoge kwaliteit tegen een lage prijs en daarom kijken we graag mee naar een passende oplossing. Stuur je een foto van het probleem naar ons door? Dit kan naar info@watchbandjes-shop.nl
17 feb 2024

Eher nicht geeignet für Fitbit charge 6

Ich habe 2 verschiedene flexible Textilbänder für meine Fitbit charge 6 bestellt. Leider löst sich das eine immer wieder aus der Verankerung meiner Fitbit (Foto schwierig, da kein defekt erkennbar, funktioniert nur einfach nicht verlässlich) und beim anderen löst sich das Band aus dem Befestigungselement ohne besondere Belastung, oder so (Foto), schade.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Sehr geehrter Kunde, Wie ärgerlich, dass die Bänder defekt sind. Leider ist bei einigen Fitbit-Bändern tatsächlich eine fehlerhafte Verbindung festgestellt worden. Dieses Problem wurde inzwischen vom Lieferanten behoben. Wie ich sehe, haben Sie sich noch nicht an den Kundendienst gewandt. Würden Sie uns bitte eine E-Mail an info@watchbandjes-shop.nl schicken, um Ihre Mängel zu melden? Dann können wir das Problem im Rahmen der Garantie für Sie lösen.
Wel snelle service alleen het product is waardeloos Bandje werk niet naar behoren en valt van de pols waardoor mijn horloge beschadigd
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Goedemiddag, Wat vervelend dat het bandje niet goed blijft zitten. Wist je dat de magneet maar op 1 manier werkt? Het probleem is dus waarschijnlijk opgelost als je de bandjes even met elkaar omwisselt op je watch. Als niet het juiste bandje over het andere bandje heen gaat, dan komen de 2 magneten niet goed met elkaar in contact en laat het bandje gemakkelijk los. Laat je even weten of het is gelukt? Ik zal zorgen dat je nog even een mailtje van onze klantenservice ontvangt om te kijken of het probleem zo verholpen is. Voor nu een fijne middag!

Bandje komt voortdurend los.

Bandje dat ik aankocht komt de hele tijd los aan de ene kant waardoor mijn uurwerk constant op de grond viel. Spijtig, ik kon het niet meer terug sturen omdat ik het gebruikt heb maar kan het nu ook niet meer gebruiken of mijn uurwerk zelf zal binnen de kortste keren ook kapot zijn.

Verschillende lengte

Mijn maat is M. Maar het rode bandje is veel korter. verschillende bandjes hebben verschillende maten 😵‍💫
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Rogier, Het klopt (helaas) dat niet alle kleuren even lang zijn. Dit komt omdat een paar kleuren weer van een andere leverancier afkomstig zijn. We zijn er druk mee bezig om dit op te lossen bij de leverancier en gewoon van alles 1 lengte binnen te krijgen. Dat maakt het shoppen wel zo makkelijk ;). Zal ik voor je kijken of ik van de door jou gekozen kleur nog een langere versie heb? Dan ruilen we dit kosteloos voor je om. Je mag mij mailen op info@watchbandjes-shop.nl Je kunt op dit bericht helaas niet reageren. Ik hoor graag van je!
Snel geleverd maar over de kwaliteit ben ik niet helemaal tevreden. Zitten scherpe randjes aan.
MF
Marinus F.
Krommenie
De horlogeband lijkt op het origineel maar bij ontvangst is de kleur anders, een beetje nep.