Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.165 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.742 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 apr 2023
Mooie en fijne website. Makkelijk producten kunnen selecteren. Voldoende informatie over de producten. Makkelijke bestelprocedure. Snelle levering. Netjes verpakt. Producten zijn zoals ze worden omschreven. Ik ben blij en tevreden met mijn bestelling. Een aanrader.

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

Snelle levering. Goed geprijsd. Enige minpuntje is dat mijn FitBit bandje vrij snel verkleurd (Spijkergoed geeft blijkbaar af) Maar voor die lage prijs mag je ook geen topkwaliteit verwachten, vind ik. Dan bestel ik binnenkort gewoon weer een nieuw bandje
Goede ervaring uit het verleden, nu half lederen half rubber bandje. Hierdoor aan het begin erg stug waardoor m'n horloge een aantal keer los sprong. Naar mate ik hem langer gebruikte vormt hij goed naar mijn arm.
Mooi bandje echter de bijgeleverde pinnen om het bandje vast te zetten aan de Samsung smartwatch die hebben een wat mindere kwaliteit en een ervan is al kapot gegaan helaas

Goede service

Zelf verkeerde bandje besteld. In overleg zonder problemen is het bandje omgewisseld. Het nieuwe bandje was een fractie goedkoper en dat is netjes terug gestort.
Bestelling kwam snel. Wel jammer dat niet duidelijk was dat de pinnetjes los aan het bandje zitten, waardoor ze lastig te bevestigen zijn.
30 mrt 2024

Gemakkelijke website

Gemakkelijke bestelprocedure. Het aanbod is ruim voldoende. De horlogebandjes zijn mooi en van goede kwaliteit. De levering is snel
Levering prima, helaas ging het vorige bandje na twee maanden al kapot. Hoop dat deze het langer volhoudt.
Ziet er mooi uit , levering was snel , ik heb hem nog ff weggelegd , ga hem gebruiken met een trouwerij

Snel geleverd … gebruiksaanwijzing voor…

Snel geleverd … gebruiksaanwijzing voor inkorten bandjes zit er helaas niet bij.

snel

SNel bezorgd , goede qualiteit. bandjes vallen wel wat anders dan gehoopt
Snelle en correcte levering Verpakkingsmateriaal ordelijk en degelijk
Goed materiaal, bezorging kan soms wat langer duren dan gewend.
Snelle reactie, helaas niet naar wens. Maar netjes opgelost.
Snelle en goede levering. Producten zijn van goede kwaliteit
Prima band en veel goedkoper dan het originele van Apple
Snelle bezorging en geen gedoe na retourzending items
AR
A R.
Leeuwarden

Top shop!

Goede website, snelle levering en goed retourbeleid.
Veel keuze snel geleverd billijke prijs
Bestelling voldoet aan de verwachtingen
Snelle levering. Prima, zoals het bandje