Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.811 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 apr 2023
Nette emails, levering keurig op tijd geleverd, prima prijs en bij de bandjes zat zelfs een tooltje om het bandje er goed op te krijgen (niet dat het nodig was).

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

JV
Jack V.
Vlissingen

Service zoals hij behoort te wezen door Watchbandjes.

In eerste instantie kregen we onze aankoop niet, met dank aan post.nl, contact gehad met Kristianne, het nog even de tijd gegeven voorals her misschien toch nog zou komen, wat helaas niet gebeurde, dit wederom gemeld en Kristianne verzorgde per omgaande dat onze aankoop verstuurd werd en inmiddels ontvangen. Prima service, zonder poespas.
Top service. Toen bij ontvangst vastgesteld werd dat de pinnetjes van de horlogebandjes niet perfect pasten bij mijn Garmin Watch , werd er onmiddellijk door Kristianne van Watchbandjes voorgesteld om andere en beter passende pinnetjes kosteloos na te sturen. Dat noem ik pas service. Daar zien ze me zeker nog terug.
Bandje goede kwaliteit! Levering duurde wat langer dan gepland, maar bij navraag kreeg ik een netjes antwoord met goede uitleg en een uiterste datum genoemd. Binnen die datum was het bandje ook gewoon geleverd, dus helemaal prima!

Prima horlogebandje

Er ging iets mis bij Post NL (dat gebeurt wel vaker tegenwoordig), maar uiteindelijk is het horlogebandje aangekomen. Er werd overigens ook aangeboden om een andere na te sturen, maar dit was gelukkig niet nodig.
Heel betrouwbare firma . Perfecte levering en optimale dienst naverkoop . Zoals een online shop zou moeten zijn . Had iets met een product en deze werd zonder meer direct vervangen. Bedankt en tot nog eens .

Klantvriendelijk

De zending van de screenprotector was fout gegaan. Hierover een mail gestuurd waar snel en klantvriendelijk op gereageerd werd. Dezelfde dag werd er een nieuwe screenprotector opgestuurd.
Duidelijke website info en snelle levering. Over kwaliteit nog niets te melden heb het bandje pas een paar weken in gebruik. Maar tot nu toe niet van origineel te onderscheiden

Super service

De bestelling kwam zeer vertraagd aan (door de pakjesboer). De service van Watchbandjesshop was geweldig en snel, ik kreeg per omgaande mijn bestelling opnieuw!
Correcte snelle levering! Product afgebeeld op de site correspondeert volledig met de werkelijkheid. Goede kwaliteit polsbandjes tegen een scherpe prijs!
Snelle levering. Prachtig bandje. Pinnetjes ontbraken, even gebeld, de volgende dag had ik de pinnjes en extra pinnetjes binnen gekregen. Goede service.

Goede service

Ik had per ongeluk een verkeerde maat gekozen. Heb het teruggestuurd en kreeg binnen een paasdagen de goede thuis gestuurd! Goed geregeld!!!
Ik ontving een bandje met een kleine beschadiging. Na contact met de klantenservice werd direct een nieuw bandje verzonden. Dat is service.
CK
Cor K.
Hekelingen
7 apr 2024
Precies gekregen wat ik verwacht had en snel afgeleverd inclusief een handig stukje gereedschap om bandje mooi passend om de pols te maken
Lijkt op oude bandje , snel in huis, goed zelf te bevestigen, mooie kwaliteit, niet duur, met andere woorden, UITSTEKEND !!!

Top!

Band voor de Garmin S62 . Vlot geleverd, goede prijs en pasvorm, gemakkelijke wisseling met andere bandjes. Kortom: Top!

Betaalbare mooie bandjes.

Ik had een 2e kansje smart watch gekocht zonder bandje, maar voor een mooi prijsje een bijna origineel bandje gevonden.

Praktisch goed

Praktische website, snelle verzending, snel contact. Bandje zelf verkleurt snel, na een dag al, dat valt me tegen.

Snel besteld en goede klantenservice

Duidelijke website. Makkelijk bestellen en betalen. Bij een probleem word je snel geholpen. Fijne klantenservice.
7 apr 2024
Meerdere keren Apple Watch bandjes gekocht bij deze webshop en steeds zeer tevreden.Goede prijs en snel in huis
Vaker besteld. Producten zijn van goede kwaliteit en zijn altijd zoals op de foto's. Snelle verzending.