packlinq.nl

160 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.699 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 nov 2016
packlinq.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Was op zoek naar kleine glazen stolpjes voor een hobbyproject en kwam op de Packlinq website uit. Voor de prijs waren mijn verwachtingen niet heel hoog maar was positief verrast door de kwaliteit. Heel snel in huis ook nog. In de toekomst zoek ik zeker eerst op deze website. Zelfde spullen als sommige duurdere hobbywinkels voor een lagere prijs.

jammergenoeg negatieve ervaring. Pakket moeten terugsturen omdat het foutief besteld was door mij. Dunne potloden in plaats van dikke. Ik wil deze echter nog steeds, dus was mijn vraag of er kon geruild worden. Ik kreeg op deze vraag geen antwoord, ik kon enkel retourneren. Dat gebeurde: sindsdien geen reactie meer, ook niet via de chat wanneer ik mijn retrour bekijk. Geen bevestiging van ontvangst van eerste pakket, geen terugbetaling, geen voorstel tot ruilen. Niets!

Beoordelingen voor packlinq.nl

HM
Hans M.
Niederlande
Snelle levereing en goed verpakt. Stevige kokers voor het verpakken van tekeningen. Hoewel ik ze daarvoor niet heb gebruikt. In mijn geval als voorraadkoker voor shuttles voor de badminton training. Twee kokers geeft me een voorraad van 70 shuttles om af te vuren op degene die de intensieve 1-op-1 training ondergaat.

Vrije snelle levering...levering was…

Vrije snelle levering...levering was onbeschadigd...prijs betaald zoals vermeld in factuur.
Snelle levering, goede kwaliteit!
top!
JB
Janny B.
Nieuwegein
18 feb 2024
Ik had een verkeerde maat spiegel besteld. Geen probleem, geld terug en de juiste maat besteld en gekregen. Zonder problemen en snel. Perfect.
Goede telefonische informatie. Wel fijn meegedacht en konden de producten meteen ophalen.
10 feb 2024
De orders worden snel behandeld en verzonden.
Goede service en fijne producten
28 jan 2024
30 dec 2023

Zeer tevreden

Product voldoet aan de verwachtingen, precies wat ik zocht. Snel geleverd.
FM
Floris M.
Middelburg
Snelle levering, goede producten voor goede prijs
BJ
Brigitte J.
Zwijndrecht ( België)
27 jan 2024
Correcte prijs , snelle levering, topwerk !
Snelle levering en zeer goede communicatie.
WG
Willy G.
Herent
Snelle levering en zorgvuldige verpakking.

Gewoon top!

Heel het plaatje was goed, ga zo door!
Snelle verzending en prima producten!