profitent24.nl- Logo - Beoordelingen

profitent24.nl

544 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.787 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2016
profitent24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
In februari een tent alvast aangekocht voor een communie feest in mei. In mei opgebouwd en er kwam na 2 dagen staan al een gat in het zeil en een poot brak af. Gemailde foto’s tekst en uitleg wat er gebeurd is. Vrij snel mail terug met een hele goeie oplossing. Wij zijn dik tevreden.

25 apr 2023
Geen problemen aan uw kant, product voldoet aan de bestelling. Het probleem komt van de bezorger, belt aan en vertrekt meteen, geen tijd om bij de deur te komen, ik moest achter de vrachtwagen aan rennen om hem te stoppen, het is antiprofessioneel en doet je pijn! Aucun problèmes de votre coté, produit conforme à la commande. Le problème vient du livreur, sonne et part de suite, pas le temps d'arriver à la porte, Jai du courir, après le camion, pour l'arrêter, c'est anti-professionnels et vous fait du tors !

Beoordelingen voor profitent24.nl

Naar mijn idee hebben jullie een tweede hands tent geleverd, buizen beschadigd (Stickertjes beschadigd, alsof de tent al inelkaar heeft gezeten en een gaatje in het zeil , 1 ster is nog teveel
Zou een kwaliteitstent hebben gekocht. Nagenoeg alle koppelstukken van plastic kapot. Zijn een week verder nog niets vernomen.
7 jun 2023
De levering duurt te lang . En gebeurt niet correct
Antwoord van profitent24.nl
13 jun 2023
Beste Stephanie, Bedankt voor je waardevolle feedback. We vinden het ontzettend vervelend dat de levering langer heeft geduurd als voorheen afgesproken was. Wij gaan dit zeker met hun bespreken om dit voor de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Profitent24
20 okt 2023