profitent24.nl- Logo - Beoordelingen

profitent24.nl

581 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.857 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2016
profitent24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
In februari een tent alvast aangekocht voor een communie feest in mei. In mei opgebouwd en er kwam na 2 dagen staan al een gat in het zeil en een poot brak af. Gemailde foto’s tekst en uitleg wat er gebeurd is. Vrij snel mail terug met een hele goeie oplossing. Wij zijn dik tevreden.

25 apr 2023
Geen problemen aan uw kant, product voldoet aan de bestelling. Het probleem komt van de bezorger, belt aan en vertrekt meteen, geen tijd om bij de deur te komen, ik moest achter de vrachtwagen aan rennen om hem te stoppen, het is antiprofessioneel en doet je pijn! Aucun problèmes de votre coté, produit conforme à la commande. Le problème vient du livreur, sonne et part de suite, pas le temps d'arriver à la porte, Jai du courir, après le camion, pour l'arrêter, c'est anti-professionnels et vous fait du tors !

Beoordelingen voor profitent24.nl

JV
J V.
Nieuwegein
19 minuten geleden
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling! Helaas is het artikel dat je besteld hebt momenteel uitverkocht. We begrijpen je teleurstelling en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Zodra het artikel opnieuw verkrijgbaar is bij onze leverancier wordt het spoedig naar je verstuurd. Hierover heb je ook een bericht van ons ontvangen. Met vriendelijke groet, Profitent24
23 mrt 2024
Prijs / kwaliteit lijkt het me niet de beste tent die on-line wordt aangeboden .
frame is erg licht uitgevoerd, niet zo stevig.
Heb de bestelling nog niet ontvangen (24 januari 2024 factnr: 24800441)
21 jan 2024
Heb het nog niet uit de dozen gehaald en weet nog niet of het compleet is, hopelijk zijn alle onderdelen er bij. Zo zijn de pakketten toe gekomen. Door weer omstandigheden kan ik hem nog niet plaatsen.
Antwoord van profitent24.nl
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend vervelend dat de tent transportschade opgelopen heeft. Onze klantendienst heeft contact met je opgenomen om dit zo snel mogelijk weer recht te zetten. Met vriendelijke groet, Profitent24
Betere tenten leveren.
23 mei 2023
We hebben maar de helft van de bestelling die geplaatst en betaald werd ontvangen door de leverancier. Heb reeds gisteren een mail naar jullie verstuurd maar nog geen reactie van jullie hierover ontvangen Met vriendelijke groeten
26 mei 2023
Beste Andy, Bedankt voor jouw melding. Zoals telefonisch besproken zijn de pakketten ondertussen bij je geleverd en is de tent dus compleet. Excuses dat we dit niet eerder schriftelijk bevestigd hebben. We wensen je heel veel plezier met de tent. Met vriendelijke groet, Profitent24
4 jun 2023
slechte ervaring zeer slecht dakzijl was gelijk stuk
15 jun 2023
Beste klant, Bedankt dat je de tijd genomen hebt om dit bericht te schrijven. Je mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat je het op deze manier hebt ervaren en dat er schade is ontstaan na het eerste gebruik. Graag kijken we hoe we het samen kunnen oplossen. Helaas was het contacteren per e-mail en telefoon tot nu toe niet gelukt. Neem hierom aub contact met onze klantenservice op en zij zullen de schade herstellen. Met vriendelijke groet, Profitent24
13 sep 2023
Ontbrekende onderdelen.
26 sep 2023
Beste, Bedankt voor jouw feedback. Wij hebben naar aanleiding van deze beoordeling in de afgelopen 2 weken geprobeerd contact met je op te nemen om de ontbrekende onderdelen na te leveren. Helaas krijgen we geen gehoor. Neem graag contact met onze klantenservice op om de ontbrekende onderdelen nageleverd te krijgen. Met vriendelijke groet, Profitent24