profitent24.nl- Logo - Beoordelingen

profitent24.nl

581 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.857 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2016
profitent24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
In februari een tent alvast aangekocht voor een communie feest in mei. In mei opgebouwd en er kwam na 2 dagen staan al een gat in het zeil en een poot brak af. Gemailde foto’s tekst en uitleg wat er gebeurd is. Vrij snel mail terug met een hele goeie oplossing. Wij zijn dik tevreden.

25 apr 2023
Geen problemen aan uw kant, product voldoet aan de bestelling. Het probleem komt van de bezorger, belt aan en vertrekt meteen, geen tijd om bij de deur te komen, ik moest achter de vrachtwagen aan rennen om hem te stoppen, het is antiprofessioneel en doet je pijn! Aucun problèmes de votre coté, produit conforme à la commande. Le problème vient du livreur, sonne et part de suite, pas le temps d'arriver à la porte, Jai du courir, après le camion, pour l'arrêter, c'est anti-professionnels et vous fait du tors !

Beoordelingen voor profitent24.nl

Wij hebben jammer genoeg een verpakking gekregen waar er een zijwand Met raam in ontbrak!!!! Na een mail te hebben gestuurd, zou Dat ontbrekende stuk onderweg zijn naar ons
Geen uitleg bij stormbeveiliging.
25 apr 2023

, Livreur incompétents et pas sérieux !!! Incompetente en niet serieuze bezorger!!

26 mei 2023
Beste Thierry, Bedankt voor je feedback. De verzendkosten willen we je graag teruggeven vanwege het ongemak met de levering. Ook hebben we dit natuurlijk met de vervoerder besproken voor het verbeteren van hun service. Neem contact met ons op voor de verdere afhandeling van de terugbetaling. We wensen je nog vele plezier met de tent. Met vriendelijke groet, Profitent24
snelle levering tent echt van goede kwaliteit . alleen de opbouwtekeningen wat waren bijgeleverd waren waardeloos . ik bestel een tent van 3 bij 4 meter krijg een beschrijving erbij van heel veel tenten. de hoeveelheid van materiaal klopte niet. gelukkig stond op de website bij mijn tent wel een goede beschrijving. dus een tip doe bij de levering een juiste beschrijving erbij of verwijs de mensen naar de website. Verder de tent is TOP
16 aug 2023
Beste Jos, Dank je wel voor het delen van jouw ervaring. Het verheugt ons dat je tevreden bent over de snelle levering en de goede kwaliteit van de tent. We begrijpen dat de opbouwtekeningen mogelijk voor verwarring kunnen zorgen, en we nemen jouw feedback daarover ter harte. We zijn het met je eens dat duidelijke instructies essentieel zijn voor een vlotte opbouwervaring. We willen graag dat elke stap van jouw aankoop en gebruik zo gemakkelijk mogelijk verloopt. Voor de zekerheid stellen we de opbouwhandleidingen ook online, mocht hier ooit iets verkeerd verstuurd worden en het is dan ook fijn dat je deze hier hebt gevonden. We stellen jouw suggestie verder enorm op prijs en zijn blij dat je de kwaliteit van de tent waardeert. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om jou te assisteren. Met vriendelijke groet, Profitent24
Geen opmerkingen over de verkoop en levering van de partytent, ook de prijs lijkt redelijk en ook de mogelijkheid om accessoires te kopen (degelijke opbergzakken). Er was wel een kleine ontgoocheling over de wanddikte van de buizen, waarschijnlijk voldoende maar toch aan de dunne kant! Dit komt natuurlijk het gewicht ten goede maar hopelijk niet te koste van de stevigheid? Wanddikte vermelden?
Reviewscore heeft vooral te maken met de logistieke partner “transmission “. Levering heeft 11 dagen geduurd en dan nog in 2 delen afgeleverd. Klantendienst profitent heeft telkens snel gereageerd dat ze logistieke afdeling zouden contacteren echter zonder verdere communicatie/update.
20 jul 2023
Beste Geert, Bedankt voor je waardevolle feedback en onze excuses voor het ongemak met onze vervoerspartner. Graag willen we contact met je krijgen om de kosten voor de verzending terug te boeken. Helaas krijgen we je niet te pakken. Neem voor dit aanbod contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Profitent24
9 aug 2023
Bij aanschaf van de tent was ik zeer tevreden , en in principe is de klantenservice ook goed. Ik informeerde laatst naar nieuwe elastieken. Nu waren die al aan de prijs (beter duur dan niet te koop), maar daar kwam ook nog €18 aan verzendkosten bij. Toen dacht ik dit is te gek.
17 aug 2023
Beste, Bedankt voor het delen van jouw feedback en ervaring. We stellen jouw eerdere tevredenheid en jouw positieve kijk op onze klantenservice op prijs. Het spijt ons echter te horen dat de recente ervaring met het bestellen van nieuwe elastieken niet aan jouw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat prijzen, inclusief verzendkosten, een belangrijke overweging zijn bij het aanschaffen van onderdelen of accessoires. Het is belangrijk voor ons om jouw feedback serieus te nemen en we willen je verzekeren dat we altijd proberen om eerlijke en redelijke prijzen aan te bieden. Jouw opmerking over de verzendkosten begrijpen we en we zullen dit intern bekijken om te zien of er manieren zijn om dit in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Profitent24
2 okt 2023
De ondersteuning, als er onderdelen ontbreken ,kunnen ze deze niet meer na je toe sturen. Geven ze als opdracht ga maar naar een bouwmarkt,om het daar te halen.
1 mei 2023
Vervoer stond hier plotseling voor de deur,zonder verwittigen,gelukkig waren we thuis.
6 jun 2023
Beste Ronald, Bedankt voor deze waardevolle feedback. Excuses dat de vervoerder je vooraf geen informatie verstreken heeft over de levering. Dit gaan we uiteraard met hen bespreken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst beter zal gaan. Wel wensen we je natuurlijk veel plezier met het tuinpaviljoen. Met vriendelijke groet, Profitent24
Ik vind de buizen te dunwandig. 1 uiteinde kwam akkoord gedrukt uit de verpakingl
17 aug 2023
Beste Henk, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ons. We betreuren het ten zeerste dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van de buizen en dat er een buis beschadigd toegekomen is. Onze oprechte excuses hiervoor, want we streven ernaar om hoogwaardige producten te leveren die aan jouw verwachtingen voldoen. We waarderen jouw feedback enorm, aangezien het ons helpt om onze producten te verbeteren en eventuele problemen aan te pakken. Wat betreft de dunwandige buizen en het beschadigde uiteinde, nemen we jouw opmerkingen zeer serieus en zal dat ook opgepakt worden door de ontwikkelaars. Natuurlijk willen we ook de beschadigde buis vervangen. Neem alsjeblieft contact met ons op, zodat we dit verder kunnen bespreken en oplossen. Met vriendelijke groet, Profitent24
degelijke handleiding of meer uitgebreide op internet
De levering was heel vlug ben te vreden
15 jun 2023
Beste Pascale, Bedankt voor je feedback. Klanttevredenheid staat namelijk bij ons centraal en we doelen altijd op 5-sterren. Graag willen we daarom horen waarom je jouw ervaring met 3 sterren beoordeeld hebt. Telefonisch krijgen we je helaas niet te pakken. Neem aub contact met ons op via +31 (0)20 26 25 900. We zullen je tijdens kantooruren nog een keer proberen te bellen. Met vriendelijke groet, Profitent24
9 jul 2023