profitent24.nl- Logo - Beoordelingen

profitent24.nl

565 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.836 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2016
profitent24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
In februari een tent alvast aangekocht voor een communie feest in mei. In mei opgebouwd en er kwam na 2 dagen staan al een gat in het zeil en een poot brak af. Gemailde foto’s tekst en uitleg wat er gebeurd is. Vrij snel mail terug met een hele goeie oplossing. Wij zijn dik tevreden.

25 apr 2023
Geen problemen aan uw kant, product voldoet aan de bestelling. Het probleem komt van de bezorger, belt aan en vertrekt meteen, geen tijd om bij de deur te komen, ik moest achter de vrachtwagen aan rennen om hem te stoppen, het is antiprofessioneel en doet je pijn! Aucun problèmes de votre coté, produit conforme à la commande. Le problème vient du livreur, sonne et part de suite, pas le temps d'arriver à la porte, Jai du courir, après le camion, pour l'arrêter, c'est anti-professionnels et vous fait du tors !

Beoordelingen voor profitent24.nl

Ik beoordeel profitent omdat ik een paviljoen heb gekocht bij hun. En met opbouwen we erachter kwamen dat een verpakking deel schade had aangebracht aan 4 platen. Contact gehad. Kreeg meteen een mail terug. De nummers van de platen doorgegeven en begin volgende week krijg ik ze Al thuis bezorgd. Als dat geen service is. Profitent hartelijk bedankt voor de goede service 🏆🏆
JD

Nieuwe gordijnen

Ik had nieuwe gordijnen besteld voor onze overkapping. Bleek dat ik de verkeerde had besteld en dit hadden ze bij profitent door en hebben netjes een e-mail gestuurd en de juiste voor mij besteld
23 mrt 2024
Wat ons beviel was een snelle levering. De tent bouwen wij pas op op de zondag na Pasen voor de Paasbrunch van de buurtvereniging. Daar kan ik nog geen oordeel over geven,
LS
Let S.
Ouddorp
Geweldige service! De tent vertoont slijtageplekken en meteen krijg ik een nieuw zeil toegestuurd. Echt goede service en een prettige communicatie!
u bent een bedrijf die zeer snel op een reageerd . ik zeer tvreden,en zal Uw bedrijf aanbevelen bij vrienden en bekenden. vr gr. E de Boer

Aanrader

Duidelijke website, ruim aanbod en super snel geleverd! De tent zelf (easy up 3x3) was makkelijk op te zetten en is getest waterdicht.
De prijs is pittig maar de kwaliteit van de tent is er naar. Erg makkelijk en snel op te zetten en stevige kwaliteit.
Goede website, schappelijke prijzen, goede bestelervaring, perfecte en snelle afhandling, vriendelijke transporteur
goede omschrijving van het product. genoeg keuze. vlotte levering. goede kwaliteit tentdoek en frame. compleet.
Wij zijn blij dat wij geholpen zijn en raden deze firma zeker aan. We zijn tevreden met uw service.
Zeer snel geleverd, perfecte kwaliteit en zeer duidelijke handleiding , zeer tevreden !!
24 mrt 2024
levering was super snel via prima koeriersdienst. inhoud goed, degelijke tent.
Snelle levering-goede communicatie- mooi product - scherpe prijs

Partytent

Tent echt snel geleverd vandaag ff op gezet met 2man top !
Duidelijk site en snelle levering. Goede bouwbeschrijving.
Heel snelle levering en excellente naservice. Topbedrijf
MG
Marcel G.
Beuningen
Snelle levering en goede communicatie. Echte aanrader
Snelle levering, duidelijke website en betaalbaar
Goede service.. Mooie stevige autotent gekocht..
Snelle levering. Duidelijke beschrijving montage