Bestelling wordt niet als 1 geheel geleverd. En ineens blijkt het zo te zijn dat ik een deel van mijn bestelling niet kan retourneren, want ik ben een zakelijke klant.
Zonder dat dit duidelijk vooraf of tijdens het bestelproces kenbaar is gemaakt.
En afschuiven op "zakelijke klant geen recht van retour" vind ik wel erg makkelijk.
Voor zover mij bekend kan een consument niet bij jullie bestellen...
Zeer snel en correct, netjes geholpen en geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Staples.nl
3 dagen geleden
Beste Klant,
Bedankt voor de vijf sterren review, we zijn blij dat je de bestelling snel en correct heb ontvangen en naar wens bent geholpen.
Met vriendelijke groet,
Tatjana
Geverifieerde beoordeling
15 mei 2023
Correcte bestelling, snelle levering
Beoordeling melden
Antwoord van Staples.nl
17 mei 2023
Beste klant,
Bedankt voor de 5 sterren review, we zijn blij dat de bestelling correct en snel geleverd is.
Met vriendelijke groet,
Tatjana
Beste klant,
Wat fijn dat je zo tevreden bent met de snelle levering, we zien je graag terug op onze website.
Met vriendelijke groet,
Tatjana
Geverifieerde beoordeling
12 mei 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Staples.nl
15 mei 2023
Bedankt voor de vijf sterren review, We zien je graag terug op onze website.
Met vriendelijke groet,
Tatjana
Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Heb iets besteld op 26 mei, maar heb nog geen update gekregen wanneer het binnen zou moeten komen. De order nummer klopt ook niet. Mijn order nummer is 5 nummers maar hun website om mijn pakket te traceren vraagt om 10 nummers...
Beoordeling melden
Antwoord van Staples.nl
2 dagen geleden
Beste klant.
Ik heb even navraag gedaan bij onze klantenservice endie geven aan dat er nog geen contact is geweest inzake deze order.
Ik verzoek je vriendelijk om contact op te nemen zodat wij voor je kunnen kijken waarom je bestelling nog niet is geleverd en met een gepaste oplossing kunnen komen.
https://staples.nl/klantenservice/contact-opnemen
Met vriendelijke groet,
Tatjana
Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Dinsdag besteld, zou volgende dag worden geleverd. Het is nu zaterdag, nog steeds niets ontvangen, ook geen bericht over de status, NIETS
Beoordeling melden
Antwoord van Staples.nl
8 dagen geleden
Beste Klant,
Dat is zeker niet de bedoeling, ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice en wil je vragen om contact op te nemen zodat onze klantenservice medewerkers na kunnen gaan wat de status van je bestelling is.
https://staples.nl/klantenservice/contact-opnemen
Met vriendelijke groet,
Tatjana
Retourmogelijkheden
Geopende verpakking is direct een reden om geen materiaal binnen zichttermijn niet meer te kunnen retourneren en ons geld terug te ontvangen. Materiaal is niet uit de verpakking geweest, echter alleen de doos geopend. Vreemde voorwaarden en daarin is Staples naar mijn idee de enige webwinkel die ik ken en deze voorwaarden hanteert. Zeker niet klantvriendelijk!
Beoordeling melden
Antwoord van Staples.nl
28 apr. 2023
Beste Staples klant,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review aan ons te schrijven. Uiteraard wel spijtig om te lezen dat uw ervaring niet positief was.
Staples.nl online shop biedt een 100% Business to Business (B2B) shopomgeving aan voor al haar zakelijke klanten. Dit heeft heel veel voordelen voor de zakelijke gebruiker. Echter betekent dit ook dat de retourrechten - die wij kennen van consumenten shops - niet aan de orde zijn voor B2B shops. Koop = koop, tenzij de shop een fout heeft gemaakt uiteraard.
Omdat veel (grote) producten, zoals printers, vaak direct vanuit de leveranciers worden verzonden, worden diezelfde B2B voorwaarden toegepast waardoor die leverancier eveneens een correct geleverd product niet terug zal nemen.
Uiteraard zijn wij er wel bewust van dat er mogelijkheden zijn om onze service verder uit te breiden. Dit specifieke onderwerp staat bij ons op de agenda; de ontwikkelingen bij Staples staat niet stil 🙂
Hartelijke groet,
Staples klantenservice
Geverifieerde beoordeling
1 mei 2023
Bestelling geleverd op verkeerd adres
Factuur telefonisch opgevraagd - nog niet ontvangen - je kan deze niet zelf downloaden vanaf de webwinkel omgeving
Beoordeling melden
Antwoord van Staples.nl
2 mei 2023
Beste klant,
Ik zie dat de klantenservice op 25 april de gevraagde factuur verzonden heeft, wellicht dat deze in de SPAM terecht is gekomen?
Voor de zekerheid is de factuur nogmaals verstuurd.
Dat de bestelling geleverd is op een verkeerd adres is aangekomen betreft helaas een fout in ons systeem, ik kan uit de tekst niet opmaken of je inmiddels de bestelling hebt ontvangen, indien dit niet het geval is neem dan contact op met onze klantenservice
https://staples.nl/klantenservice/contact-opnemen
Met vriendelijke groet,
Tatjana
Geverifieerde beoordeling
23 mrt. 2023
Snelle levering! Goede verpakking van flip-over papier
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
14 mrt. 2023
Snelle levering
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
14 mrt. 2023
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
14 mrt. 2023
Ik geef sterke voorkeur aan fysieke winkel. Zit nu met producten die tegenvallen. Was niet gebeurd als ik ze in mijn handen had gehad
Beoordeling melden
Antwoord van Staples.nl
21 mrt. 2023
Beste Staples klant,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review aan ons te schrijven. Uiteraard wel spijtig om te lezen dat uw ervaring niet heel positief was.
Uit uw reactie maak ik op dat u mogelijk nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Het is namelijk ons beleid om al onze klanten redelijkerwijs te voorzien van een passende oplossing bij vragen, problemen of onvrede.
Daarom zouden wij u willen uitnodigen om alsnog contact op te nemen met onze klantenservice, om samen uw situatie te bespreken. Dit kan via:
www.staples.nl/klantenservice/contact-opnemen
Nb. Uiteraard kunnen onze bezoekers en klanten ook vooraf een aankoop contact met ons opnemen, bij vragen of twijfels over een productkeuze. Ook daarbij geven wij graag ondersteuning. Onder andere om onverhoopte teleurstellingen bij ontvangst van de bestelling voor te zijn.
Hopelijk kunnen wij uw aankoopervaring alsnog verbeteren.
Hartelijke groet,
Staples klantenservice
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.