Staples.nl- Logo - Beoordelingen

Staples.nl

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41 beoordelingen in totaal

ongeldig

Staples.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Staples.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

3 apr 2023
Ik heb voor mijn home office een bureaustoel besteld. Dat had ik veel eerder moeten doen. Het zit zoveel beter.
MD
Marco d.
Nieuw-Vennep

23 apr 2023
Retourmogelijkheden Geopende verpakking is direct een reden om geen materiaal binnen zichttermijn niet meer te kunnen retourneren en ons geld terug te ontvangen. Materiaal is niet uit de verpakking geweest, echter alleen de doos geopend. Vreemde voorwaarden en daarin is Staples naar mijn idee de enige webwinkel die ik ken en deze voorwaarden hanteert. Zeker niet klantvriendelijk!

Beoordelingen voor Staples.nl

23 apr 2023
28 apr 2023
Beste Staples klant, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review aan ons te schrijven. Uiteraard wel spijtig om te lezen dat uw ervaring niet positief was. Staples.nl online shop biedt een 100% Business to Business (B2B) shopomgeving aan voor al haar zakelijke klanten. Dit heeft heel veel voordelen voor de zakelijke gebruiker. Echter betekent dit ook dat de retourrechten - die wij kennen van consumenten shops - niet aan de orde zijn voor B2B shops. Koop = koop, tenzij de shop een fout heeft gemaakt uiteraard. Omdat veel (grote) producten, zoals printers, vaak direct vanuit de leveranciers worden verzonden, worden diezelfde B2B voorwaarden toegepast waardoor die leverancier eveneens een correct geleverd product niet terug zal nemen. Uiteraard zijn wij er wel bewust van dat er mogelijkheden zijn om onze service verder uit te breiden. Dit specifieke onderwerp staat bij ons op de agenda; de ontwikkelingen bij Staples staat niet stil 🙂 Hartelijke groet, Staples klantenservice
1 mei 2023
Bestelling geleverd op verkeerd adres Factuur telefonisch opgevraagd - nog niet ontvangen - je kan deze niet zelf downloaden vanaf de webwinkel omgeving
2 mei 2023
Beste klant, Ik zie dat de klantenservice op 25 april de gevraagde factuur verzonden heeft, wellicht dat deze in de SPAM terecht is gekomen? Voor de zekerheid is de factuur nogmaals verstuurd. Dat de bestelling geleverd is op een verkeerd adres is aangekomen betreft helaas een fout in ons systeem, ik kan uit de tekst niet opmaken of je inmiddels de bestelling hebt ontvangen, indien dit niet het geval is neem dan contact op met onze klantenservice https://staples.nl/klantenservice/contact-opnemen Met vriendelijke groet, Tatjana
20 mei 2023

Nog steeds niets ontvangen

Dinsdag besteld, zou volgende dag worden geleverd. Het is nu zaterdag, nog steeds niets ontvangen, ook geen bericht over de status, NIETS
22 mei 2023
Beste Klant, Dat is zeker niet de bedoeling, ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice en wil je vragen om contact op te nemen zodat onze klantenservice medewerkers na kunnen gaan wat de status van je bestelling is. https://staples.nl/klantenservice/contact-opnemen Met vriendelijke groet, Tatjana