Staples.nl- Logo - Beoordelingen

Staples.nl

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41 beoordelingen in totaal

ongeldig

Staples.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Staples.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

3 apr 2023
Ik heb voor mijn home office een bureaustoel besteld. Dat had ik veel eerder moeten doen. Het zit zoveel beter.
MD
Marco d.
Nieuw-Vennep

23 apr 2023
Retourmogelijkheden Geopende verpakking is direct een reden om geen materiaal binnen zichttermijn niet meer te kunnen retourneren en ons geld terug te ontvangen. Materiaal is niet uit de verpakking geweest, echter alleen de doos geopend. Vreemde voorwaarden en daarin is Staples naar mijn idee de enige webwinkel die ik ken en deze voorwaarden hanteert. Zeker niet klantvriendelijk!

Beoordelingen voor Staples.nl

geen updates

Ik heb mijn bestelling inmiddels binnen gekregen. Maar ik kreeg geen meldingen wanneer het verstuurd zou worden. Voor de rest prima
Antwoord van Staples.nl
5 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling en feedback. We zijn op dit moment druk bezig om te zorgen dat als het pakketje wordt verstuurd je hiervan een bevestiging ontvangt met een track en trace link erbij. Met vriendelijke groet, Nikki