neuhauschocolates.com/nl_BE

284 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.237 beoordelingen in totaal

Kwalitatieve producten , al jaren tevreden klant, snelle en correcte levering via betrouwbare koerier (B-Post). Wel minder luxueus dan vroeger, geen mooie cadeauverpakking voor iets grotere dozen, verkreukte zakjes..ik begrijp wel dat milieuvriendelijkheid een aandachtspunt is maar alternatieven zien er pover en minder uitnodigend uit. Ook de dozen en opvulmateriaal die gebruikt worden voor verzending zijn minder stevig enz..doosje pralines was ingedrukt.
BK
Birgit K.
Hasselt

Het is de tweede levering waarbij de pralines beschadigd zijn. Zeker 7-8 stuks volledig in stukken. Vorige keer stuurde ik en bericht naar Neuhaus en werd ruim vergoed, maar wil niet iedere keer een klacht indienen. Bpost stuurde bericht voor levering zaterdag, nadien correctie voor maandag. Ik gaf via de app van Bpost aan om het dan bij de buren af te zetten maar het ging dan toch naar het postkantoor. Dus de doos pralines is vele malen in-en uitgeladen, vandaar de schade. Ik zal zeker niet meer on-line bestellen maar eerder naar een winkel gaan
BV
Bruno V.
Embourg

Beoordelingen voor neuhauschocolates.com/nl_BE

18 feb 2024
Lekkere pralines!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Dank u wel! We zijn blij dat u geniet van de smaak van onze pralines.
11 feb 2024
Delicious quality
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed the quality of our chocolates.
FL
BV
Bruno V.
Embourg
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Allereerst willen wij u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u hebt ervaren met uw recente leveringen. Het is absoluut niet de standaard die Neuhaus nastreeft en wij begrijpen uw teleurstelling volledig. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen dit incident opnieuw onderzoeken met onze verzendpartner. Hoewel we het jammer vinden te horen dat u besloten heeft om niet meer online te bestellen, begrijpen we uw beslissing. Wij willen u graag een oplossing bieden die hopelijk uw vertrouwen in Neuhaus kan herstellen. We contacteren u snel.
Chocolade smaken niet erg lekker zijn ook veel te klein
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor uw eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat de smaak en grootte van onze chocolade niet aan uw verwachtingen voldeden. We waarderen uw opmerkingen en zullen deze zeker meenemen in onze voortdurende inspanningen om onze producten te verbeteren.
25 dec 2023
Bestelling geplaatst en correct ontvangen! De kwaliteit van de producten is zoals steeds superieur!!!
Fijn om te horen!

Perfectie !

Daags na de bestelling alles al in perfecte staat ontvangen ! Kwaliteitspralines !!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Wauw, wat een mooie complimenten!
GB
Griet B.
Bierbeek
25 dec 2023
Zeer duidelijke website. Alle beloftes qua levering zijn super.
Fijn om te horen!
Superlekker, goede kwaliteit. Topchocolade! Vlotte levering!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voorhet mooie compliment!