neuhauschocolates.com/nl_BE

282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.235 beoordelingen in totaal

Kwalitatieve producten , al jaren tevreden klant, snelle en correcte levering via betrouwbare koerier (B-Post). Wel minder luxueus dan vroeger, geen mooie cadeauverpakking voor iets grotere dozen, verkreukte zakjes..ik begrijp wel dat milieuvriendelijkheid een aandachtspunt is maar alternatieven zien er pover en minder uitnodigend uit. Ook de dozen en opvulmateriaal die gebruikt worden voor verzending zijn minder stevig enz..doosje pralines was ingedrukt.
BK
Birgit K.
Hasselt

Het is de tweede levering waarbij de pralines beschadigd zijn. Zeker 7-8 stuks volledig in stukken. Vorige keer stuurde ik en bericht naar Neuhaus en werd ruim vergoed, maar wil niet iedere keer een klacht indienen. Bpost stuurde bericht voor levering zaterdag, nadien correctie voor maandag. Ik gaf via de app van Bpost aan om het dan bij de buren af te zetten maar het ging dan toch naar het postkantoor. Dus de doos pralines is vele malen in-en uitgeladen, vandaar de schade. Ik zal zeker niet meer on-line bestellen maar eerder naar een winkel gaan
BV
Bruno V.
Embourg

Beoordelingen voor neuhauschocolates.com/nl_BE

24 mrt 2024
Was voor een geschenk verjaardag maar kon geen datum voor levering i geven
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Het klinkt alsof het fijn zou zijn geweest om een specifieke leverdatum te kunnen kiezen voor het verjaardagsgeschenk. Dit feedbackpunt nemen we zeker mee. Ondertussen hopen we dat het geschenk alsnog met veel plezier is ontvangen! Als er iets is wat we kunnen doen om je ervaring in de toekomst te verbeteren, horen we het graag.
BK
Birgit K.
Hasselt
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor uw jarenlange trouw aan Neuhaus en uw waardering voor onze producten en leveringsdienst. Het spijt ons te horen dat u minder tevreden bent over de presentatie en verpakking van onze grotere dozen en het verzendmateriaal. We streven ernaar om een evenwicht te vinden tussen milieuvriendelijkheid en de luxe ervaring die onze klanten verwachten. Bedankt voor uw eerlijke feedback, we gaan hiermee aan de slag.
DG
Dupont G.
Westende
Goed,al is er toch een minpunt met goodwill ivm geschenk bij bestelling!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Het spijt ons te horen dat er een minpunt was met betrekking tot een geschenk bij uw bestelling. Ik ga even na wat er fout gegaan is zodat we dit voor u kunnen oplossen.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor de 4 sterren!

Snelle levering, verzorgd

Snelle levering, mooi persoonlijk kaartje aangevraagd was verzorgd erbij gevoegd. Had ook afgeefzakje gevraagd online maar dat ontbrak helaas.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Dank u voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en het verzorgde persoonlijke kaartje. We betreuren echter het ontbreken van het afgeefzakje en zullen dit aandachtspunt meenemen om onze service te verbeteren. Excuses voor het ongemak.
Bedankt!
Top!
Erg goede chocolade en telkens weer op tijd bezorgd. Vorige keer lukte het niet om een code te verzilveren. Dit had ik gemeld en dan krijg je als antwoord dat het jammer is en dat ik de mailbox in de gaten moet houden voor als er nieuwe codes komen. Oftewel, wij trekken ons niets aan van jouw opmerking...... De vijfde ster blijft door dit gedrag heel ver buiten bereik en ik ben zelfs geneigd om te gaan verlagen naar 3 sterren. Hierdoor heb ik ook weer een bestelling geplaatst bij Pierre Marcolini (waar ik de bonbons eigenlijk net een maatje te klein vind om de smaak volledig te krijgen).
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Dank voor uw feedback. Excuses voor het ongemak met de code. Ik neem dit direct op met de klantenservice om het voor u op te lossen.
De chocolade is natuurlijk heerlijk, anders zou ik hier niet meerdere keren bestellen. Af en toe een extra chocolade met een code erbij. Helaas lukte het bij de laatste keer bestellen niet om de code te verzilveren, want de proefchocolade was niet op voorraad. Dat heeft een ster gekost. Verpakking en kaartje zijn mooi en goed.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Jammer om te horen dat er iets niet lukte! Hou zeker jouw mailbox in de gaten voor volgende proevertjes.
AC
25 mei 2023

Slechts 1 Delice praline.

Ik bestelde een doos met allemaal fondant chocolade. Er zat slechts 1 Delice in en dat is veruit mijn lievelingspraline. Het was lekker maar ik vind het heel jammer dat ik geen doos met allemaal Delices kan bestellen. Dit zou eigelijk voor iedere praline mogelijk moeten zijn. Zelf de doos samenstellen zoals in de winkel.
7 jun 2023
Bedankt voor deze feedback. Uiteraard bekijken we dit om in de toekomst te kunnen aanbieden!
18 okt 2023

Goed verpakt

Produkt was goed verpakt en snel geleverd.Het bestellen via een voucher ging niet ,bij de pincode moest een cijfer bij, geen reactie op de mail gehad. Holland Casino heeft dit geregeld
16 nov 2023
Wat jammer dat je geen reactie kreeg. We hopen dat u alsnog een fijne ervaring had met onze producten en levering.
25 apr 2023

Altijd lekker - aandacht verpakking

Altijd lekker en fijn de pralines. Aan de verpakking is er nog wat werk: zelfs de "eco-friendly" ballotin is niet in z'n geheel te composteren.
7 jun 2023
Bedankt voor deze feedback. We blijven werken aan meer eco-friendly verpakkingen!
23 jun 2023
Het zijn altijd hele lekkere chocolade. Maar wat ik jammer vin dat de verzendkosten zo hoog zijn. Iets compacter inpakken misschien?
26 jun 2023
Bedankt voor jouw feedback. We bekijken sowieso om onze pralines zo efficiënt mogelijk te verpakken, maar helaas is er nog altijd een transportkost die erbij komt. We proberen die zo minimaal voor de consument te houden.
10 nov 2023
Natuurlijk prima chocola maar veel pure bonbons, en wij houden van melk chocolade. Vriendelijk groet Liza kooiman
17 nov 2023
Bedankt voor jouw feedback!
Goede website maar ik was niet in de mogelijkheid om hazelnoot pasta te voorzien in bestelling
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Helaas is deze even niet beschikbaar geweest. Maar hou onze website zeker in de gaten. Je kan ook altijd aanduiden dat we u een mailtje sturen indien deze weer op stock komt :-).

Houdbaarheidsdatum

Alles prima behalve houdbaarheidsdatum, deze wijst dat box van 822g moet op tot 1-2-24
Had problemen om een geschenkkaart te bestellen
18 jul 2023
We verontschuldigen ons voor deze ervaring. Je kan altijd contact met ons opnemen via customercare@neuhaus.be zodat we je kunnen helpen.
15 mei 2023
De snelle service en lekkere pralines.
👍
17 mei 2023
verzending,pralines waren gedeukt
7 jun 2023
Dat is minder om te horen. Ik geef uw klacht door.
WM
Willem M.
Middelburg
7 sep 2023
De afhandeling van mijn klacht
14 sep 2023
👍