neuhauschocolates.com/nl_BE

283 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.235 beoordelingen in totaal

Kwalitatieve producten , al jaren tevreden klant, snelle en correcte levering via betrouwbare koerier (B-Post). Wel minder luxueus dan vroeger, geen mooie cadeauverpakking voor iets grotere dozen, verkreukte zakjes..ik begrijp wel dat milieuvriendelijkheid een aandachtspunt is maar alternatieven zien er pover en minder uitnodigend uit. Ook de dozen en opvulmateriaal die gebruikt worden voor verzending zijn minder stevig enz..doosje pralines was ingedrukt.
BK
Birgit K.
Hasselt

Het is de tweede levering waarbij de pralines beschadigd zijn. Zeker 7-8 stuks volledig in stukken. Vorige keer stuurde ik en bericht naar Neuhaus en werd ruim vergoed, maar wil niet iedere keer een klacht indienen. Bpost stuurde bericht voor levering zaterdag, nadien correctie voor maandag. Ik gaf via de app van Bpost aan om het dan bij de buren af te zetten maar het ging dan toch naar het postkantoor. Dus de doos pralines is vele malen in-en uitgeladen, vandaar de schade. Ik zal zeker niet meer on-line bestellen maar eerder naar een winkel gaan
BV
Bruno V.
Embourg

Beoordelingen voor neuhauschocolates.com/nl_BE

De bestelling ging naar Londen. Eerst een vraag gesteld betreffende levering naar UK (taksen en douane) en een klaar en duidelijk antwoord gekregen. De bestelling ging vlot en binnen de 3 dagen was de bestelling bij onze dochter. Alles in tact en onze dochter tevreden met haar Paascadeau. Eén minpuntje, maar dan over UPS. Niemand aan aangebeld, maar UPS verklaarde dat er niemand thuis was. FOUT. Ze hadden het direct naar een afhaalplaats gebracht, wat veel gemakkelijker was en minder tijd verspilling. Maar geen slecht woord over Neuhaus zelf. Vriendelijke groeten, Ilse
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Wat goed om te horen dat alles van onze kant vlot en naar wens is verlopen, van de communicatie over de levering tot het ontvangen van het paascadeau door je dochter in Londen! Het spijt ons te horen dat er een klein "hikje" was met de levering door UPS, maar fijn dat het uiteindelijk goed is gekomen en het cadeau goed is ontvangen. We waarderen je begrip en positieve woorden over Neuhaus enorm. Bedankt voor het delen van je ervaring!

Elke maand Neuhaus: dat is pas een geregeld leven

Ik ken Neuhaus nog van de Schipholwinkel en heb erg goed herinneringen aan de pralines. Omdat ChocoCompagnie uitverkocht was heb ik dus het Paasei van Neuhaus besteld. Is duurder, maar mooier en kwalitatief top. Het geld dubbel en dwars waard. Ik zou zeggen: elke maand een paasei van Neuhaus is pas een geregeld leven!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Superleuk om te horen dat je zo'n fan bent van onze Neuhaus pralines! Echt top dat ons paasei zo goed in de smaak is gevallen. Bedankt voor je support en enthousiasme.
Snelle levering en het smaakte fantastisch. Een geweldig kado om aan iemand te geven die iets speciaals verdient.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Super om te horen dat alles snel aankwam en je van de smaak hebt genoten! Helemaal mee eens, het is echt een perfect cadeau voor iemand die iets bijzonders verdient. Blij dat we daaraan konden bijdragen!

Bestelling Pasen

Prima. Goede en duidelijke website/webshop. Vlotte afhandeling en levering.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor uw positieve feedback!
17.00 u besteld, volgende dag afgehaald bij bpost punt, gewoon topservice!

De beste pralines… wat duurder… ik eet…

De beste pralines… wat duurder… ik eet er dan liever eentje minder.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor het compliment! Voor top pralines betaal je wat meer, maar dan geniet je ook echt.
Tijdige levering, super product heel lekker en verrassend
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met onze service!

Vlotte levering - zorgvuldig pakketje

Vlotte levering, pakketje zorgvuldig samengesteld.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Top dat je blij bent met de snelle levering en hoe we alles zorgvuldig hebben ingepakt! We doen ons best om ervoor te zorgen dat alles perfect jouw kant op komt.
24 mrt 2024
originele en lekkere chocolade uitgebreide keuze
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Heerlijk om te horen dat je onze chocolade origineel en lekker vindt, en dat je de uitgebreide keuze waardeert! We streven ernaar om voor iedere chocoladeliefhebber wat wils te hebben. Geniet ervan!
Prachtige verpakking en heerlijke chocolade!
Vlotte snelle correcte levering
Bedankt !
TP
Tino P.
Waregem
Vlotte en correcte levering !
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor de 5 sterren!
Excellent quality and taste !
Excellent to hear!
Alles perfect. Bravo !!!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor de 5 sterren!
snelle levering
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor het compliment!
OL
Olga L.
Herentals
Top chocolade!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor het compliment!
Vlot, correct
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor de 5 sterrren!
30 mrt 2024
Top service 👍
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Heel fijn om te horen, dankjewel! Als je nog iets nodig hebt, we staan altijd voor je klaar. 👍
Excellent