neuhauschocolates.com/nl_BE

282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.235 beoordelingen in totaal

Kwalitatieve producten , al jaren tevreden klant, snelle en correcte levering via betrouwbare koerier (B-Post). Wel minder luxueus dan vroeger, geen mooie cadeauverpakking voor iets grotere dozen, verkreukte zakjes..ik begrijp wel dat milieuvriendelijkheid een aandachtspunt is maar alternatieven zien er pover en minder uitnodigend uit. Ook de dozen en opvulmateriaal die gebruikt worden voor verzending zijn minder stevig enz..doosje pralines was ingedrukt.
BK
Birgit K.
Hasselt

Het is de tweede levering waarbij de pralines beschadigd zijn. Zeker 7-8 stuks volledig in stukken. Vorige keer stuurde ik en bericht naar Neuhaus en werd ruim vergoed, maar wil niet iedere keer een klacht indienen. Bpost stuurde bericht voor levering zaterdag, nadien correctie voor maandag. Ik gaf via de app van Bpost aan om het dan bij de buren af te zetten maar het ging dan toch naar het postkantoor. Dus de doos pralines is vele malen in-en uitgeladen, vandaar de schade. Ik zal zeker niet meer on-line bestellen maar eerder naar een winkel gaan
BV
Bruno V.
Embourg

Beoordelingen voor neuhauschocolates.com/nl_BE

RV
Rob v.
Enschede

Neuhaus chocolade!

De verpakking is fraai en de chocolade is echt heel lekker!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze verpakking en de smaak van onze chocolade! Dank u voor uw complimenten.

Zeer snel geleverd en top kwaliteit !

Zeer snel geleverd en top kwaliteit producten !
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de topkwaliteit van onze producten!

Top, snel en goed

Altijd zeer snelle levering en zeer correct
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle en correcte levering. Bij Neuhaus streven we ernaar om altijd een uitstekende service te bieden en het is fijn om te weten dat dit gewaardeerd wordt.
HH
Henk H.
Houten
Zeer snelle levertijd, goede communicatie.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze snelle levertijd en de communicatie. We streven ernaar om altijd een vlotte service te bieden. Bedankt voor uw feedback!
GV
Correcte levering , degelijke verpakking
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij te horen dat de levering correct was en u tevreden bent over de verpakking.

smakelijke pralines

snelle en smakelijke pralines geleverd
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelheid van onze levering en de smaak van onze pralines!
10 mrt 2024
alles is zo professioneel tot en met.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
We zijn blij met uw waardering voor onze professionaliteit. Dank u wel!
JN
Jelle N.
Amstelveen
Super product en snelle levering
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Hartelijk dank voor uw positieve reactie! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en onze snelle levering.
zeer snel en correct
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor de vijf sterren!
unieke smaken
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
We zijn blij dat u de unieke smaken van onze chocolade waardeert
IV
Inge v.
Turnhout
Genieten
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Fijn om te horen dat u geniet!
16 mrt 2024
RH
Rudy H.
Ruiselede/ Brussel
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor de 4 sterren!

paasei gevuld met eitjes

bij het open van het paas ei waren wij echt teleurgesteld het ei was maar half gevuld en volgen de foto op de website was het ei tot boven gevuld . Dit is als je het mij vraagt misleidende reclame foto`s M.v.G. L. Vanrusselt
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
We betreuren het ten zeerste te horen dat uw ervaring met ons paasei niet aan uw verwachtingen voldeed. Het is nooit onze intentie geweest om misleidende informatie te verstrekken. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen dit gebruiken om onze communicatie en productbeschrijvingen te verbeteren.
HK
Henk K.
Eindhoven
Mooi product. Er is geen betere chocolade dan die van Neuhaus. Jammer dat mijn portemonnee niet ruimer is. Als dat wel zo was, kocht ik veel vaker.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
"Hartelijk dank voor uw lovende woorden over onze chocolade. Het is fijn te horen dat u onze producten zo waardeert. We begrijpen dat prijs een overweging kan zijn en waarderen uw keuze voor Neuhaus wanneer mogelijk.