neuhauschocolates.com/nl_BE

303 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.213 beoordelingen in totaal

Kwalitatieve producten , al jaren tevreden klant, snelle en correcte levering via betrouwbare koerier (B-Post). Wel minder luxueus dan vroeger, geen mooie cadeauverpakking voor iets grotere dozen, verkreukte zakjes..ik begrijp wel dat milieuvriendelijkheid een aandachtspunt is maar alternatieven zien er pover en minder uitnodigend uit. Ook de dozen en opvulmateriaal die gebruikt worden voor verzending zijn minder stevig enz..doosje pralines was ingedrukt.
BK
Birgit K.
Hasselt

Het is de tweede levering waarbij de pralines beschadigd zijn. Zeker 7-8 stuks volledig in stukken. Vorige keer stuurde ik en bericht naar Neuhaus en werd ruim vergoed, maar wil niet iedere keer een klacht indienen. Bpost stuurde bericht voor levering zaterdag, nadien correctie voor maandag. Ik gaf via de app van Bpost aan om het dan bij de buren af te zetten maar het ging dan toch naar het postkantoor. Dus de doos pralines is vele malen in-en uitgeladen, vandaar de schade. Ik zal zeker niet meer on-line bestellen maar eerder naar een winkel gaan
BV
Bruno V.
Embourg

Beoordelingen voor neuhauschocolates.com/nl_BE

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters