neuhauschocolates.com/nl_BE

282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.235 beoordelingen in totaal

Kwalitatieve producten , al jaren tevreden klant, snelle en correcte levering via betrouwbare koerier (B-Post). Wel minder luxueus dan vroeger, geen mooie cadeauverpakking voor iets grotere dozen, verkreukte zakjes..ik begrijp wel dat milieuvriendelijkheid een aandachtspunt is maar alternatieven zien er pover en minder uitnodigend uit. Ook de dozen en opvulmateriaal die gebruikt worden voor verzending zijn minder stevig enz..doosje pralines was ingedrukt.
BK
Birgit K.
Hasselt

Het is de tweede levering waarbij de pralines beschadigd zijn. Zeker 7-8 stuks volledig in stukken. Vorige keer stuurde ik en bericht naar Neuhaus en werd ruim vergoed, maar wil niet iedere keer een klacht indienen. Bpost stuurde bericht voor levering zaterdag, nadien correctie voor maandag. Ik gaf via de app van Bpost aan om het dan bij de buren af te zetten maar het ging dan toch naar het postkantoor. Dus de doos pralines is vele malen in-en uitgeladen, vandaar de schade. Ik zal zeker niet meer on-line bestellen maar eerder naar een winkel gaan
BV
Bruno V.
Embourg

Beoordelingen voor neuhauschocolates.com/nl_BE

Snelle levering, verzorgd

Snelle levering, mooi persoonlijk kaartje aangevraagd was verzorgd erbij gevoegd. Had ook afgeefzakje gevraagd online maar dat ontbrak helaas.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Dank u voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en het verzorgde persoonlijke kaartje. We betreuren echter het ontbreken van het afgeefzakje en zullen dit aandachtspunt meenemen om onze service te verbeteren. Excuses voor het ongemak.
Wat een heerlijke chocolade en snelle levering. Mooi verpakt en daarbij een lieve persoonlijke boodschap mogen bijvoegen. Echt een aanrader.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Dank u voor deze mooie woorden! We zijn erg blij dat u genoten heeft van onze chocolade en tevreden bent met de snelle levering en de verpakking. Fijn dat u de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap toe te voegen waardeert.
18 feb 2024
De pralines waren mooi en veilig verpakt. De bestelling was voor Valentijn en het cadeau kwam dan ook, zoals beloofd, perfect op tijd!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Wat fijn om te horen dat de pralines mooi en veilig verpakt waren en dat uw Valentijnscadeau precies op tijd is aangekomen! Wij streven ernaar om speciale momenten zoals Valentijn extra bijzonder te maken. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring!
LV
Lieve V.
Gruitrode
Top chocolade met altijd een supermooie verpakking. Altijd zeer verzorgde zending en supersnel geleverd. Blijf zo door doen.
Heel fijn om te horen!
Vlotte afhandeling van de bestelling. Niet de goedkoopste chocolade maar wel een van de lekkerste.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij te horen dat de afhandeling van uw bestelling vlot verliep. Het is fijn te vernemen dat u onze chocolade als een van de lekkerste beschouwt, ondanks dat we niet de goedkoopste zijn. We streven ernaar om kwaliteit en smaak op de eerste plaats te zetten
HV
17 feb 2024

Heerlijke chocolade.

Makkelijk bestellen. Snel geleverd. Goed verpakt. Heerlijke chocolade.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Hartelijk dank voor uw feedback. Het is geweldig te horen dat het bestelproces makkelijk was, de levering snel, en dat u tevreden bent met zowel de verpakking als de smaak van onze chocolade. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk
Mooie en lekkere producten. Correcte afrekening en correcte levering.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de correctheid van zowel de afrekening als de levering. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk!

Mooie verpakking, lekkere chocolade en vlotte levering

Mooie verpakking, lekkere kwaliteitschocolade en supervlotte levering
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Dank u voor uw positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met de mooie verpakking, de kwaliteit van onze chocolade en de snelle levering. We streven ernaar om steeds aan uw verwachtingen te voldoen!
MK
Mark K.
Den Haag, Niederlande
Makkelijke en duidelijke site om te bestellen en levering is erg snel
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor het compliment!
alles correct uitgevoerd en neuhaus is nog altijd top
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Hartelijk dank voor uw complimenten. We zijn blij te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u Neuhaus nog steeds als top beschouwt.
RV
Rob v.
Enschede

Neuhaus chocolade voor Valentijnsdag

Mijn Amerikaanse echtgenote is dol op deze chocola.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Wat leuk om te horen dat uw Amerikaanse echtgenote zo dol is op onze chocolade! We zijn blij dat we mensen over de hele wereld kunnen laten genieten van onze Belgische kwaliteitschocolade.
Goede verpakking, en snelle levering in Luxemburg
Perfect!
PH
Patrick H.
Venhuizen
Zeer snelle verzending en goed volgens order
Fijn om te horen!
vlotte bestelling / levering zoals gevraagd
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor uw reactie! Goed om te horen dat uw bestelling vlot verliep en de levering aan uw verwachtingen voldeed
Goede kwaliteit, snelle verzorgde levering
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Dank u voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en onze snelle, zorgvuldige levering. Uw feedback is zeer gewaardeerd!
MW
Maria W.
Oud-Heverlee
Altijd heel fijn van smaak en zo verzorgt
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
"Hartelijk dank voor uw complimenten. We zijn verheugd dat u de fijne smaak van onze producten en de zorgvuldige presentatie waardeert.
uiterst snelle perfecte levering
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Dank u! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering.
Snelle levering, stevig verpakt.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
"Dank u voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent met de snelle levering en de stevige verpakking. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons!
Goede kwaliteit maar wel duur
18 feb 2024
Lekkere pralines!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Dank u wel! We zijn blij dat u geniet van de smaak van onze pralines.