neuhauschocolates.com/nl_BE

284 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.237 beoordelingen in totaal

Kwalitatieve producten , al jaren tevreden klant, snelle en correcte levering via betrouwbare koerier (B-Post). Wel minder luxueus dan vroeger, geen mooie cadeauverpakking voor iets grotere dozen, verkreukte zakjes..ik begrijp wel dat milieuvriendelijkheid een aandachtspunt is maar alternatieven zien er pover en minder uitnodigend uit. Ook de dozen en opvulmateriaal die gebruikt worden voor verzending zijn minder stevig enz..doosje pralines was ingedrukt.
BK
Birgit K.
Hasselt

Het is de tweede levering waarbij de pralines beschadigd zijn. Zeker 7-8 stuks volledig in stukken. Vorige keer stuurde ik en bericht naar Neuhaus en werd ruim vergoed, maar wil niet iedere keer een klacht indienen. Bpost stuurde bericht voor levering zaterdag, nadien correctie voor maandag. Ik gaf via de app van Bpost aan om het dan bij de buren af te zetten maar het ging dan toch naar het postkantoor. Dus de doos pralines is vele malen in-en uitgeladen, vandaar de schade. Ik zal zeker niet meer on-line bestellen maar eerder naar een winkel gaan
BV

BK
Birgit K.
Hasselt
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor uw jarenlange trouw aan Neuhaus en uw waardering voor onze producten en leveringsdienst. Het spijt ons te horen dat u minder tevreden bent over de presentatie en verpakking van onze grotere dozen en het verzendmateriaal. We streven ernaar om een evenwicht te vinden tussen milieuvriendelijkheid en de luxe ervaring die onze klanten verwachten. Bedankt voor uw eerlijke feedback, we gaan hiermee aan de slag.
MH
Marina H.
Melsbroek
Super lekkere chocola , zijn geld waard l Mooi verzorgd ingepakt . Wat niet zou mogen : op de buitenverpakking staat .Neuhaus. en dan is de verrassing er af : mijn echtgenoot heeft het pakje aangenomen !!!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor uw positieve woorden over onze chocolade en de verzorgde verpakking! We begrijpen uw punt over de buitenverpakking en de impact op de verrassing. Uw feedback is waardevol en we zullen kijken hoe we dit aspect kunnen verbeteren, zodat toekomstige verrassingen volledig behouden blijven. Dank u voor het delen van uw ervaring.
Voor mij was het niet duidelijk dat het kaartje dat erbij zat pas bij bestelling ingevuld kon worden. Heb daardoor wat tijd verloren om mijn bestelling te plaatsen zoals ik het wenste.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat er onduidelijkheid was over het invullen van het kaartje bij uw bestelling. We nemen uw opmerking ter harte en zullen kijken hoe we de informatie op de website hierover kunnen verbeteren.
WD
Wilma D.
Nieuwerkerk ad Ijssel
Heerlijke Pralines met een hele verrassende smaak samenstelling, heerlijk om te krijgen en spijtig om als cadeau te geven, zijn gewoonweg te lekker.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor uw lovende woorden! We zijn blij dat u geniet van onze unieke en luxueuze pralines.
24 feb 2024
Lekkere chocolade. Wat mij opvalt, is het voortdurend en teveel nieuwe pralines lanceren. Dat vind ik erover….
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Dank u voor uw compliment over onze chocolade. We waarderen uw feedback over het frequent introduceren van nieuwe pralines. Bij Neuhaus streven we naar innovatie, maar we begrijpen uw punt en zullen uw opmerkingen zeker in overweging nemen

Neuhaus pralines top !

Neuhaus pralines zijn lekker, mooi verpakt en geleverd op de gevraagde datum.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Super om te horen dat je blij bent met de Neuhaus pralines, de mooie verpakking en dat alles op tijd geleverd werd. Geniet ervan!
24 mrt 2024
Was voor een geschenk verjaardag maar kon geen datum voor levering i geven
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Het klinkt alsof het fijn zou zijn geweest om een specifieke leverdatum te kunnen kiezen voor het verjaardagsgeschenk. Dit feedbackpunt nemen we zeker mee. Ondertussen hopen we dat het geschenk alsnog met veel plezier is ontvangen! Als er iets is wat we kunnen doen om je ervaring in de toekomst te verbeteren, horen we het graag.
DG
Dupont G.
Westende
Goed,al is er toch een minpunt met goodwill ivm geschenk bij bestelling!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Het spijt ons te horen dat er een minpunt was met betrekking tot een geschenk bij uw bestelling. Ik ga even na wat er fout gegaan is zodat we dit voor u kunnen oplossen.

De beste pralines… wat duurder… ik eet…

De beste pralines… wat duurder… ik eet er dan liever eentje minder.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor het compliment! Voor top pralines betaal je wat meer, maar dan geniet je ook echt.
RV
Rob v.
Enschede

Neuhaus chocolade!

De verpakking is fraai en de chocolade is echt heel lekker!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze verpakking en de smaak van onze chocolade! Dank u voor uw complimenten.
24 mrt 2024
originele en lekkere chocolade uitgebreide keuze
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Heerlijk om te horen dat je onze chocolade origineel en lekker vindt, en dat je de uitgebreide keuze waardeert! We streven ernaar om voor iedere chocoladeliefhebber wat wils te hebben. Geniet ervan!

Zeer snel geleverd en top kwaliteit !

Zeer snel geleverd en top kwaliteit producten !
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de topkwaliteit van onze producten!