radbag.nl/be- Logo - Beoordelingen

radbag.nl/be

557 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.456 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2016
radbag.nl/be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen. ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!

Beoordelingen voor radbag.nl/be

Het pakket werd op tijd bezorgd. Maar omdat de koekjestrommels gestapeld in het pakket zaten, waren er in twee, deukjes gekomen. Net niet genoeg reden om te retourneren, maar precies het mooie er wel vanaf. Dus twee vw busjes kunnen niet als cadeau dien, wat wel de bedoeling was.
Nooit problemen gehad Laatste bestelling kwam kapot aan, heb foto's laten zien en nieuwe opgestuurd door Radbag. Blijf zeker klant bij hun want ze hebben hele leuke dingen wat je nergens anders kan kopen. Blijf zo door gaan
Kopje met horoscoop was de eerste keer niet in orde wat ik had besteld . Na vele mails te sturen , nieuwe besteld en was niet echt wat ik wou .. maar heb het wel gehouden omdat de tijd dringde voor de kado .
Zeer mooie kwaliteit van foto op produkt. Werd op de hoogte gehouden wanneer produkt verzonden werd. Leveringsdatum was wel later dan voorzien bij bestelling
20 mrt 2024

Voorbeeldfoto qua grootte misleidend

De verhouding vd foto op de bal is in de voorbeeldfoto op de website beter dan het geleverde product (foto veel kleiner/te klein)

Grijper werkt niet goed

De bestelling was echt snel geregeld maar de grijper pakt geen snoep
PV
Ik bestelde verschillende sokken met foto❤️❤️Zoooooo mooi❤️
Top service en kwaliteit zeker merci
NO
Tevreden over aangekochte producten
Komen afspraken na en snel geleverd
Op tijd geleverd en alles in orde
Prachtige sokken met foto❤️❤️
Fantastische sokken met foto