radbag.nl/be- Logo - Beoordelingen

radbag.nl/be

559 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.459 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2016
radbag.nl/be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen. ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!

Beoordelingen voor radbag.nl/be

Bestelling zomaar gecancelled

Een deel van mijn bestelling was niet leverbaar. Vervolgens annuleert Radbag eenzijdig en zonder overleg mijn hele bestelling. Mail naar klantenservice werd traag beantwoord.
Product kwam beschadigd aan. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice hierover heb ik nooit meer wat gehoord. Slecht
19 mrt 2024
Ik kocht een paddestoelenlampje. 3 knoopbatterijen gebruikt ie en die gaan precies 3 tot 4 uur mee per dagelijks gebruik.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
3 feb 2024
Probleemoplossend vermogen. Meedenkende en snelle klantenservice Duidelijker aangeven dat er een NL en Belgische site is. HIerdoor ontstond een leverringsprobleem
Ze doen wat ze beloven. De verpakking is soms wat bombastisch voor hetgeen dat er in de doos zit, maar voorlopig zeer tevreden van hun service.
GV
Gerard v.
Oosterhout
Alles netjes te volgen, goed verpakt en netjes op tijd geleverd. Prima dus. 👍🏻
Niets! Artikels waren Top! Snelle levering, goed verpakt. Makkelijke site,
4 feb 2024
Mimi-me besteld voor de dochter Na een weekje was ze er, super tof cadeau
20 jan 2024
Leuke producten die ook zijn zoals ze beloven. Levering op tijd.
20 jan 2024
Top! Snelle levering, prima kwaliteit. Tevreden klant hier!

Goede ervaring

Heel fijne, leuke producten en snelle correcte levering.
4 feb 2024
Fijne keuze, snelle levering, goede opvolging.
MB
Goede service, snel verzonden, leuke spullen
Juistheid van het product. Snelle levering.
20 jan 2024
originele producten en snelle levering!
Super! Snelle en correcte verzending.
Snelle levering & goede kwaliteit!