radbag.nl/be- Logo - Beoordelingen

radbag.nl/be
Beoordelingen:

556 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.435 beoordelingen in totaal  

4,31
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
radbag.nl/be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen. ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.

de meest kritische beoordeling

31 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Radbag is saving money on warenty issues. The dutch customer service phone number is only open from 08:00 - 14:00 and many times you get someone on the phone that doesnt speak Dutch OR English. I suspect this has something to do with the fact that the company is based in Austria. After my warenty repair request, Radbag.nl offered me coupons. I don't want coupons, I want a repair or a refund. My frist e-mails were answered but when I did not agree with the coupons, radbag started to ignore my e-mails where I asked for another solution. I don't recommend ordering at Radbag as the customer service is very bad. You will only discover this when you need them for warenty issues like I did.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor radbag.nl/be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling zomaar gecancelled

Een deel van mijn bestelling was niet leverbaar. Vervolgens annuleert Radbag eenzijdig en zonder overleg mijn hele bestelling. Mail naar klantenservice werd traag beantwoord.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Veel te laat bezorgd!
Beoordeling melden
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product kwam beschadigd aan. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice hierover heb ik nooit meer wat gehoord. Slecht
Beoordeling melden
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Beoordeling melden
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet geleverd.. achtergebleven in GLS depot

Items die bestemd waren als kerstcadeaus via GLS nog steeds niet geleverd .. meermaals contact opgenomen om de items die al 10 dagen in het GLS depot liggen te laten bezorgen maar zonder succes.
Beoordeling melden
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
kwaliteit van materiaal, in ons geval de binnenmat, is beneden alle peil. 3x voeten vegen en ze is stuk. En ook fouten in de mat/materiaal mat. foto's komen nog, momenteel problemen met gsm
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
5 jan 2024
Beste Nadine, stuur een foto van uw artikel naar onze klantenservice (klantenservice@radbag.be) zodat we het probleem kunnen oplossen. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk een oplossing vinden. Vriendelijke groeten van het Radbag team.
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duurt al 3 weken voor ik mijn bestelling aankrijg. Mijn vorige bestelling wilde ik retourneren maar dit gaat enkel via een hele omweg
Beoordeling melden
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
5 jan 2024
Beste Daphne, uw pakket is gisteren verzonden. Helaas hadden we een voorraadprobleem voor het product dat u bestelde. We hadden u een automatische e-mail gestuurd, maar we hebben geen antwoord ontvangen. De bestelling zou volgende week moeten aankomen. Met vriendelijke groet, Het Radbag Team
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte kwaliteit
Beoordeling melden
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling 'on hold' zonder info te krijgen.

Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!
Beoordeling melden
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

nog steeds niets ontvangen, besteld op 18nov

Besteld op 18nov en nog steeds heb ik mijn bestelling niet ontvangen... klantendienst al 2x gecontacteerd met telkens het excuus dat er iets misgelopen is met verzenden omdat er 1 artikel uitverkocht is... zo ben ik al 2 artikels misgelopen dus terug opzoek moeten gaan naar andere cadeautjes... hoop dat de rest van mijn bestelling morgen toch zou toekomen wat ik ten zeerste betwijfel... dus waarschijnlijk 3kerstcadeautjes minder hier onder de boom... vind het heel erg dan bestel je optijd om alles met kerst i huis te hebben maar helaas...
Beoordeling melden
24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering

Geschatte leverdatum (expliciet ook tijdens de kerstperiode) is 4-6 werkdagen. Binnen de 48 uur zou er ook een code zijn om het pakket op te volgen. We zijn twee weken verder en ik heb nog niets ontvangen of gehoord. Als ik via de website doorklik op "waar is mijn bestelling" en alle nodige gegevens invul, krijg ik geen enkele info over waar mijn bestelling is. Ik begrijp niet dat een bedrijf van deze grootte na bijvoorbeeld een week geen automatische mail met informatie over de vertraging stuurt. Voelt amateuristisch.
Beoordeling melden
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Artikel wat ik besteld had was niet op voorraad. Ik had het wel betaald en was aan het wachten op mijn bestelling. Pas toen ik vroeg waar mijn bestelling bleef, kreeg ik de boodschap dat het er niet meer was en of ik dan een refund wou? Uiteraard wil ik mijn geld dan terug.. heel erg dat ze me zelf niet gecontacteerd hebben! Tot op vandaag nog geen geld terug ontvangen trouwens.
Beoordeling melden
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet geleverd! Drie mails moeten sturen en nog geen antwoord om dan uiteindelijk te zoeken naar een telefoonnummer en een engelstalig persoon aan de lijn te krijgen die bovendien ook nog niet echt heel vriendeljjk was!!! Ik bestel nooit meer!!! Voorlopig nog geen geld terug en geen pakket!!!
Beoordeling melden
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Radbag heeft verkeerd adres aan GLS doorgegeven en is daar geleverd. Ze vragen of ik daar kan gaan zien. (Is niet bij de deur) mits het daar is afgeleverd kunnen ze niets verder doen
Beoordeling melden
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg een kortingcode die niet werkte. Na eindeloos heen en weer gemail geen oplossing. Dat kon dan bij de volgend bestelling. Die komt er uiteraard nooit.
Beoordeling melden
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds geen pakje ontvangen. Geen enkele reactie op mail of watsapp?? Maar wel onmiddellijk moeten betalen... Bestelling geplaatst op 13 december.
Beoordeling melden
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
The product arrived broken which i reported on whatsapp, they dont even answering for it.
Beoordeling melden
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling leveren bijvoorbeeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beoordeling melden
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb mij pakje nog altijd niet ontvangen
Beoordeling melden