radbag.nl/be- Logo - Beoordelingen

radbag.nl/be

557 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.456 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2016
radbag.nl/be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen. ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!

Beoordelingen voor radbag.nl/be

Product slecht, klacht wel opgelost.

Ik had een gepersonaliseerde beker besteld. De kwaliteit van de deksel was echt heel slecht en de opdruk bovendien niet gecentreerd. Nadat ik om een nieuwe vroeg, kreeg ik mijn geld terug en een kortingscode, omdat het product niet meer leverbaar is. Erg jammer, het was een kado voor mijn vriend.
ED
Elske D.
's-Hertogenbosch
4 feb 2024
De manier en kwaliteit van de prints vind ik echt enorm slecht voor dat geld van bijv de geur hangers en de truien, heb daar een beetje spijt van, de verzending en keuzes zijn wel top!

Scam

Een van de producten uitverkocht. Ten eerste laat dat op de website al blijken. ten tweede geef een refund voor het uitverkochte artikel. Ik heb hier heel lang over door blijven mailen en mijn refund nog ontvangen. Slechte communicatie.
15 mei 2023

Service was onberispelijk, kwaliteit product ruim onvoldoende

Service was onberispelijk. Product is niet bruikbaar: te groot voor een hondenpennig, achterzijde en zijkant niet mooi afgewerkt, tekst niet goed leesbaar. Penningen liggen in de kast en zullen niet gebruikt worden. zonde.
22 mei 2023

De kwaliteit van de tattoo was wat minder, te blinkend en niet duurzaam.

De kwaliteit van de tattoo was wat minder en ze verdween direct in het zwembad. De te verkrijgen formaten waren ook te klein. Is er een mogelijkheid om 1 tattoo van A5 formaat toe te voegen?
21 nov 2023
Veel minder mails sturen na mijn bestelling. Ik heb er niet om gevraagd dus dat is best storend. Ook kan Radbag me wat meer op de hoogte houden over wanneer mijn pakket aankomt.
Levertijd bij lange na niet gehaald. Teleurstellend, want met de indicatie op de website zou het op tijd binnen zijn voor de verjaardag.
19 mrt 2024
Ik kocht een paddestoelenlampje. 3 knoopbatterijen gebruikt ie en die gaan precies 3 tot 4 uur mee per dagelijks gebruik.
2 koekblikken in vorm vw busje besteld, 1 was gedeukt en vervormd. Erg jammer! De andere was goed.
Verkeerde foto op product binnen gekregen helaas