radbag.nl/be- Logo - Beoordelingen

radbag.nl/be

562 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.465 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2016
radbag.nl/be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen. ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!

Beoordelingen voor radbag.nl/be

Het pakket werd op tijd bezorgd. Maar omdat de koekjestrommels gestapeld in het pakket zaten, waren er in twee, deukjes gekomen. Net niet genoeg reden om te retourneren, maar precies het mooie er wel vanaf. Dus twee vw busjes kunnen niet als cadeau dien, wat wel de bedoeling was.
Antwoord van radbag.nl/be
Dag Wilma, wat vervelend dat de koekjestrommels niet in perfecte staat zijn geleverd. Ik wil je wel graag meegeven dat je de eerste 100 dagen het recht hebt om het terug te sturen, en dan krijg je gewoon je geld terug. Klantenservice contact Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757 Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
Poster kwam geopend en beschadigd aan…
Antwoord van radbag.nl/be
Dag Laura, wat vervelend om te lezen dat de poster die jij had besteld beschadigd is geleverd. :( Onze excuses hiervoor. Had je onze klantenservice al benaderd hierover? Klantenservice contact Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757 Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
Betere beschrijving materiaal product. Heb de sleutelhanger besteld maar deze zal nooit lang goed blijven omdat de plaatsplaatje ad buitenkant zit.
20 mrt 2024

Voorbeeldfoto qua grootte misleidend

De verhouding vd foto op de bal is in de voorbeeldfoto op de website beter dan het geleverde product (foto veel kleiner/te klein)
De poster opzich goed alleen ik heb hem gekregen en er zaten allemaal deuken in en vouwen
26 dec 2023
Kwaliteit van de prints en shirts is echt niet goed. Doet de ontwerpen geen eer aan. Had liever dit design elders laten drukken. Het is wel goedkoop dat wel
31 dec 2023
Bezorgtijd was ontzettend lang. Het duurde zeker 1,5 bijna 2 weken tot ik mijn pakketje had. Werd pas na een week verdtuurd.
Bezorging pakketje duurt lang
25 jul 2023

Producten goed. Levering slecht

Producten zijn positief bijzonder. Prijs is redelijk, maar met de verzendkosten erbij wel aan de dure kant. Verzending zelf is slecht. Pakketje afgeleverd bij buren zonder enige melding. Ik moest wachten tot 1 van mij 10 buren zich kwam melden met mijn pakje. Dat vind ik niet kunnen van de bezorging. Doe op z'n minst een briefje door de deur waar het pakketje ligt. Mijn tracker zij dat hij bij mij afgeleverd zou zijn. Ik heb een bericht gestuurd naar Radbag, maar ook nooit een berichtje terug ontvangen.
26 aug 2023
Ik had een film poster gemaakt voor m’n broer. Vind eigenlijk dat er niet veel opties zijn om dingen te veranderen. Plus dat ze wel hadden mogen waarschuwen dat de resolutie van de toto misschien niet optimaal was. Vind de uiteindelijke prijs - kwaliteit verhouding niet helemaal ok.
19 mei 2023
Ik had een gepersonaliseerde vaas besteld voor Moederdag cadeau en de tekst staat niet in het midden op de vaas en ik had fijne Moederdag mama erop laten zetten… blijkt dat ze de verkeerde tekst erop hebben laten zetten er stand fijne Moederdag mam

Goede communicatie en verpakking, drukwerk mokken eerder teleurstellend

Eerst en vooral vond ik communicatie met de medewerkers vlot en aangenaam. De kwaliteit van het drukwerk op de (gepersonaliseerde) mokken vond ik jammer genoeg eerder teleurstellend. De verpakking van de producten daarentegen was netjes en mooi.
23 dec 2023

Pakketje

Het pakketje zelf was wel goed maar de bezorging niet. Mijn pakketje is over het hekken gegooid bij een hond waardoor er iets kapot is, dit vind ik niet ok. Ik wou een mail sturen naar de leverancier maar dat ging niet. Pls let er op!
29 mei 2023
helaas is de naam Lile niet goed gedrukt,er stond Lille,dat vond ik erg jammer! ik kan geen foto sturen want ik heb het naar Ibiza verzonden voor mijn kleindochter!en daar werd het opgemerkt!

Inpakpapier met gezichten

Het inpakpapier is eigenlijk gewoon papier, het glanst en voelt niet zoals gewoon inpakpapier Dan vind ik de prijs wel wat te duur voor iets dat je uiteindelijk zelf thuis kan afdrukken.

Cadeaupapier met eigen foto's

Het cadeaupapier met eigen foto's voelt zoals gewoon schrijfpapier, geen cadeaupapier. Het heeft dus ook niet die glans van cadeaupapier. Dat is jammer. Wel scherpe foto.
15 nov 2023
Bezorging werd telkens vertraagd en werd daarover ook niet op hoogte gesteld en het heeft dus veel langer geduurd dan wat de mail etc beschreef
27 okt 2023

Snelle maar slordige levering

Levering ging snel, maar bezorger gooide pakketje over ons poortje in de tuin?! Nog nooit gehoord zoiets. Product is wel oké qua kwaliteit.
18 jun 2023
Producten zijn goed, klanten service is slecht. Staat er leuk bij dat je kan appen nou das onzin en op de mail word ook te laat gereageerd.