Vojacek Wijnen- Logo - Beoordelingen

Vojacek Wijnen

118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden416 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2019
Vojacek Wijnen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Vojacek Wijnen

3 dec 2023
Stipt. Maken waar wat ze zeggen.
Kwaliteit wijnen en service
25 jul 2023

Ik vind de kwaliteit van het wijnaanbod veelzijdig en uitstekend

Ik vind de kwaliteit van het wijnaanbod sterk vooruit gegaan de afgelopen jaren, nu een zeer gevarieerd maar ook kwalitatief bijna altijd voortreffelijk assortiment, ook met vrij veel betaalbare wijnen. Bezorging aan huis wordt gewaardeerd!
15 jul 2023

Prima wijnaanbieding.

Door mail van Vojacek gewezen op aanbieding van Loirewijn. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding van deze aanbieding. Volgens afspraak geleverd op dag die mij uitkwam. Al eerder goede ervaring met dit bedrijf.
4 sep 2023
correctheid van begin tot einde. Het enige dat tegenviel was dat bestelde wijn dikke week later in de aanbieding kwam en dat is wel tegenvaller, maar dat kan natuurlijk gebeuren.
ED
Elvire D.
Maastricht
21 mei 2023

Bezorging

Voor de eerste keer een klein minpuntje: bestelling is bezorgd op de verkeerde dag. Gelukkig was ik toevallig thuis.
TP
Thep P.
Wageningen
20 mei 2023

Vriendelijk en prachtige wijnen

Vriendelijk, goede prijs/kwaliteit, mooie producten. Fantastische dozen waarin de flessen veilig verzonden worden.
6 jun 2023
Fijne website maar wat het belangrijkst is heerlijke wijnen en je wordt altijd goed en plezierig geadviseerd.
16 okt 2023
Flexibele medewerker, makkelijk proces, online bestellen - 30 mins later laten afhalen in winkel.
24 okt 2023
Duidelijke website. Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel bij ophalen van bestellingen.
22 mei 2023
Vojacek doet er alles aan om je beleving perfect te maken. Vanaf bestelling tot bezorging..
31 mrt 2023

Recommended!

Fast delivery and wines very carefully packed. Also kind and polite customer service.