Azalp.nlBeoordelingen

Azalp.nl - Betaalbare luxe voor huis en tuin

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 076 80 80 124.
azalp.nl B.V.
Bredaseweg 185
4872 LA Etten-Leur
KvK - Breda 60954353
Thomas Deters

Beoordelingen voor Azalp.nl

4.03 / 5.00

504 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Azalp.nl

1 dag geleden
Keurige levering attente chauffeur van Beers . Product oké . Service nu niet nodig gehad voor een klacht.

Afwachten of ik t nog bijstel. Voorspelde levertijd komt totaal niet overeen met daadwerkelijke levertijd. Dat is erg lastig plannen.

jammer dat als je vraagt welke steek/ringsleutel je nodig hebt ipv een engelse sleutel dat je daar geen goed antwoord op krijgt. Je krijgt dan als antwoord dat je een engelse sleutel nodig hebt....

Pakket is lichtelijk beschadigd maar omdat het in het donker gebracht werd is mijn vrouw het niet opgevallen ook werd er gezegd op de dag van levering kon na 7.30 uur pas checken hoelaat ze komen en dan staat hij om 7.25 al aan de deur en was controle onmogelijk

Super goed geholpen

Het is heel vervelend als er een levertijd van 4 a 6 weken bij staat ,en dan duurt het ineens 8 a 9 weken ,

Pakket werd netje op pallet voor deur afgeleverd, en alles was netje verpakt. Zag er verder goed uit en bijna alleen in elkaar gezet, behalve dak constructie. Alles was goed omschreven hoe het in elkaar gezet moest worden Voldoende schroeven, had alleen paar soorten over waar ik niet wist waar die gebruikt moesten worden Ik heb van tuinhuisje een kippenhok gemaakt. in een woord SUPER Gr Hen

Prima bevallen, goede webshop

1 week geleden
Afspraken worden nagekomen. Zonder meer. Een 10

geen

2 weken geleden
Verder geen commentaar alles goed gegaan

2 weken geleden
Heb de saunakachel met de al bestaande infraroodheaters gemonteerd. Is dus nu een combi-sauna geworden. De sauna haalt nu ruim 110 gr C in plaats van de eerdere 58 gr C. Dit is een geweldige verbetering geworden. Ben heel blij met deze saunakachel.

snelle levering

3 weken geleden
heb hem nog niet uit gepakt i.v.m ziekte.kan nog even duren. gr willem

3 weken geleden
Een Palram Skylight tuinhuisje besteld. Snel geleverd door Post NL. Eerst wat twijfels bij het materiaal, maar als het is opgebouwd is het een mooi tuinhuisje.

4 weken geleden
Corect geleverd alleen niet opgemerkt dat er geen dakbedekking werd geleverd mijn fout verder woon ik op Texel extra vervoerkosten 105 euro voor een transporteur die elke dag op Texel komt vindt ik dit wel duur mijn beoordeling is een 9

Zeer tevreden. Goed verpakt, specificaties kloppen, én het werkt

Levering was zoals afgesproken, met erg behulpzame chauffeur, top. Alle materialen geleverd, compleet tuinhuis, ziet er zeer goed uit. Goede service ook v.w.b. navraag tijd van levering en productinfo bij zowel Azalp als bij de transporteur.