Azalp.nl

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Beschrijving
Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 076 80 80 124.
azalp.nl B.V.
Bredaseweg 185
4872 LAEtten-Leur
KvK - Breda 60954353
Thomas Deters

Beoordelingen voor Azalp.nl

4.01 / 5.00

507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Azalp.nl

Zeer goed service van jullie bij het telefoongesprek dacht u medewerker mee. Het leveren van de chauffeur was ook geweldig nette rustige jongeman. de spullen goed afgeleverd. En de monteur heeft zeer goed werk geleverd. Hij werkte rustig nam de tijd luisterde wat wij vroegen. Prima bedrijf is aan te bevelen. Dank jullie hartelijk In 8 dagen besteld geleverd en gemonteerd. Geweldig. Connie van de

Ziet er goed uit en levering was zeer goed

Voor ons een nieuw bedrijf. Top afgehandeld. (incl mogelijkheid verzekerd verzenden) Snelle levering volgens afspraak. Prima prijsstelling. Aanbevelenswaardig

Product goed ontvangen. Doos was op verschillende plaatsen open en kapot. Bij het opzetten van de kast was een deur beschadigd en de vloer en dak paneel waren twee stukken ingedeukt. En er was een zakje schroefjes niet bij. Heb ik apart moeten kopen. Ik geef een cijfer vier voor het geheel.

Duidelijk, snel en goede prijs

Goed geregeld

1 week geleden
Ik heb na een week mijn product nog steeds niet ontvangen en er ook niets over gehoord en dan krijg ik een e-mail om het product te beoordelen, schandalig

Antwoord van Azalp.nl
1 week geleden
Hoi Deborah Van Rijssel-Delrio, Wij communiceren inderdaad dat wij onze producten binnen één werkweek leveren. Hier vallen dagen als 1 januari en het weekend niet onder. Helaas hebben wij dan inderdaad 1 werkdag te laat geleverd. Groetjes, Marco
Wordt week 8 pas geleverd

Antwoord van Azalp.nl
1 week geleden
Hoi Pieter van Houts, Dat klopt inderdaad. Maar dat wachten zal wel resulteren in een prachtige blokhut! We gaan er dan ook vanuit dat dit het lange wachten zeker goed zal maken :-) Met vriendelijke groet, Hilde
2 weken geleden
N.v.t.

3 weken geleden
Alles ging zoals gehoopt en zeer snel tegen een nette prijs

3 weken geleden
op tijd geleverd, moet nog in elkaar maar ziet er goed uit.

3 weken geleden
het product is goed al meerdere keren besteld.

Bestelling uitstekend te volgen en punctueel afgehandeld. Ook de bezorging ging correct en op vriendelijke wijze gedaan

4 weken geleden
Ik heb het huisje nog niet opgezet, maar de service was goed en ook een snelle levering

4 weken geleden
wij hebben tot nog toe 5x zaken gedaan met Azalp en zijn zeer content met dit bedrijf.

Mijn persoonlijke cijfer een 10

keurig bedrijf, alles netjes bevestigd

het beschadigde onderdeel is perfect vervangen en direct geleverd

Alles goed gegaan en we zijn blij met de aanschaf van het huisje.

n.v.t.