Certificaat voor Azalp.nl

No. X4BC84A00C9F257B9E5EF92E400A93313
 

Geldig vanaf
24-01-2017
Geldig tot
23-01-2020
Bevestigd door
Jean-Marc Noël
Bedrijfsleider Trusted Shops GmbH
Informatie over de winkelier
Details en voorwaarden van de Trusted Shops-garantie

Beoordelingen voor Azalp.nl



Goed

4.00/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 635 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft Azalp.nl al 2.179 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
23-08-2019
Besteldatum
14-08-2019
23-08-2019
Levering, iet wat vertraagd
4.33
Goed

Datum van publicatie
23-08-2019
Besteldatum
29-07-2019
23-08-2019
Op website staat levertijd van 4 tot 6 weken vermeld, order geplaatst week 31, bericht ontvangen dat op zijn vroegst week 42 geleverd gaat worden. Is dus minimaal 11 weken. Vermelde levertijd is misleidend. Over product kan ik nog niet oordelen.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
21-08-2019
Besteldatum
13-08-2019
21-08-2019
Levering: niet dat ik er veel last van heb gehad, maar een pakje dat vanuit Drachten via Hamburg naar Leiden komt...? Met een sticker van DPD: "verantwoord vervoer CO2 neutraal" :-
4.00
Goed

Datum van publicatie
21-08-2019
Besteldatum
06-08-2019
21-08-2019
Prima product en ook prima prijs.
Het enige wat tegenviel was de levertijd, bij het artikel wordt aangegeven 2 tot 5 werkdagen, maar in de praktijk waren het 10 werkdagen
4.00
Goed

Datum van publicatie
20-08-2019
Besteldatum
09-08-2019
20-08-2019
Zeer verbaasd over de levering. Het werd zonder aan te bellen voor de deur gezet Dit terwijl er juist iemand aanwezig was.
1.67
Matig

Datum van publicatie
19-08-2019
Besteldatum
12-08-2019
19-08-2019
Meegeleverde vloerplaat is niet voldoende sterk. De plaat vervormd blijvend nadat je er op loopt (ik weeg 85 kg).
Zelf tappende schroeven tappen niet lekker.
Schroeven niet te strak aandraaien in de plastic platen want ze draaien snel door.
Speciale versterkingsstukken in de deuren voor de scharnieren zijn te zwak voor de schroeven.
4.00
Goed

Datum van publicatie
19-08-2019
Besteldatum
05-08-2019
19-08-2019
Wij hebben een nog steeds de pomp die we gekocht hebben niet ontvangen, klantenservice, reageert niet op mail, krijgt geen reaktie terug nadat je gebeld hebt.
1.00
Slecht

Azalp.nl antwoordt: 20-08-2019
Beste Margreet, erg vervelend dat je het zo ervaart. Ik ga er gelijk achteraan zodat je antwoord krijgt. Mocht je tussendoor nog vragen hebben kun je je richten tot webcare@azalp.com. Vriendelijke groet, Azalp Webcare

Datum van publicatie
19-08-2019
Besteldatum
02-08-2019
19-08-2019
Het door mij bestelde is niet geleverd. Ik ben ook niet op de hoogte gesteld dat er niet geleverd zou worden. Toen ik heb gebeld, hoorde ik pas dat er problemen waren. Zit tot op dit moment te wachten op antwoord.
2.33
Matig

Datum van publicatie
19-08-2019
Besteldatum
12-08-2019
19-08-2019
er zat geen beschrijving bij jammer dus online gezocht handleiding gelukkig gevonden
4.33
Goed

Datum van publicatie
19-08-2019
Besteldatum
30-07-2019
19-08-2019
Ging vlot en volgens verwachting. Handleiding op punten moeilijk te doorgronden.
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
18-08-2019
Besteldatum
18-07-2019
18-08-2019
Snel geleverd. Bij vragen goed te woord gestaan via mail.
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 19-08-2019
Beste meneer Vd Meer, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de levering en de service. Wij wensen u nog heel veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
17-08-2019
Besteldatum
10-08-2019
17-08-2019
Prima levering netjes op de aangegeven tijd
4.67
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 19-08-2019
Beste mevrouw Berghuis, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de levering en uw product. Wij wensen u nog heel veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
17-08-2019
Besteldatum
10-08-2019
17-08-2019
Wij zeer tevreden over degehele afhandeling, van de bestelling t/m de levering.
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 19-08-2019
Beste mevrouw Jorissen, Dank voor de positieve feedback. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw ervaring met Azalp. Wij wensen u nog heel veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
16-08-2019
Besteldatum
09-08-2019
16-08-2019
alles naar behoren
4.00
Goed

Azalp.nl antwoordt: 19-08-2019
Beste meneer Cuijpers, Goed om te lezen dat u content bent met zowel de levering als het product. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
16-08-2019
Besteldatum
28-07-2019
16-08-2019
Goed product
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 19-08-2019
Beste klant, Goed om te horen dat u tevreden bent over uw aankoop. Wij wensen u dan ook nog veel plezier met het product. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
15-08-2019
Besteldatum
06-08-2019
15-08-2019
Vlot geleverd en netjes in de tuin gebracht
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 19-08-2019
Beste klant, Goed om te horen dat alles naar wens is. Hier doen wij dagelijks ons best voor. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
15-08-2019
Besteldatum
31-07-2019
15-08-2019
Kast is week later dan bedoeld bezorgd, moest 3x zelf telefonisch contact opnemen.
Montage vd kast was lastig en tijdrovend, niet bepaald eenvoudige montage.
3.00
Redelijk

Azalp.nl antwoordt: 20-08-2019
Beste Silvana, Ik begrijp van mijn collega dat er in de transport een miscommunicatie is geweest. Onze excuses hiervoor, we hopen dat je veel plezier beleeft aan je bestelling. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen kun je je richten tot webcare@azalp.com. Met vriendelijke groet, Azalp Webcare

Datum van publicatie
15-08-2019
Besteldatum
24-07-2019
15-08-2019
Zeer slechte service en levering, na 3 weken nog steeds de pomp en doseerunit nog niet ontvangen. Je word aan het lijntje gehouden en er word geen backorder uitgeleverd. Ook bijna geen reactie op de ingediende ticket. Telefonische word er aangegeven dat er geleverd gaat worden maar na 3 weken is die toch een zeer slechte opvolging. Terug storten van geld is schijnbaar ook al moeilijk.
1.67
Matig

Azalp.nl antwoordt: 20-08-2019
Geachte Arnold den dekker, Vervelend te lezen dat u het zo ervaart. Ik ga gelijk navraag doen bij onze financiële afdeling mbt de creditering. U kunt zich altijd richten aan webcare@azalp.com. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Azalp Webcare

Datum van publicatie
14-08-2019
Besteldatum
22-06-2019
14-08-2019
Je koopt randtegels voor een zwembad die ze als accessoires aanbieden, moet je ze alsnog op maar slijpen. Ook de levertijd is extreem lang en communiceren is voor azalp blijkbaar erg lastig, of ze kunnen het niet. Was voor ons de laatste aankoop.
1.67
Matig

Azalp.nl antwoordt: 20-08-2019
Geachte heer Terweij, Wat vervelend, dit is natuurlijk apart. De boordstenen aangeboden als accessoire behoren de juiste afmetingen te hebben vanuit de productie. We gaan dit uitzetten bij de betreffende leverancier. Kunt u ons hiervan foto's aanleveren? Via Webcare@azalp.com. Onze oprechte excuses. Vriendelijke groet, Azalp Webcare

Datum van publicatie
14-08-2019
Besteldatum
16-07-2019
14-08-2019
heden alles ontvangen, met uitzondering van de dakgoot, die zou nageleverd worden, wanneer?

n.b. de opbouwservice, zouden jullie zelf beter in de hand moeten houden, nu veel contacten moeten hebben, om tot een oplossing te komen
3.67
Goed

Azalp.nl antwoordt: 20-08-2019
Geachte heer Faber, Helaas werd de dakgoot manco gemeld door onze transportfirma en hebben we u dit in overleg met u gecrediteerd. We nemen uw bovenstaande bevindingen zeker mee en hopen dat u alsnog veel plezier beleefd aan uw bestelling bij Azalp. Met vriendelijke groet, Azalp Webcare

Datum van publicatie
14-08-2019
Besteldatum
04-08-2019
14-08-2019
Tuinhuis besteld en betaald, levering 2 tot 5 dagen, na dag 4 gebeld omdat ik nog niets had vernomen over de levering, dag daarna werd ik gebeld dat het 14 augustus zou worden, dus 2 maal zo lang als beloofd. Op de afleveringsdag weer gebeld, bleek dat ze het product helemaal niet konden leveren, dit alles zonder melding. Ik zou het geld terug krijgen, afwachten. Kost mij een snipperdag en nog mee
1.00
Slecht

Azalp.nl antwoordt: 20-08-2019
Geachte heer Bouman, onze excuses dat de communicatie zo is verlopen. Het artikel bleek later niet meer voorradig waardoor we, in overleg met u, het bedrag direct gecrediteerd hebben. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Azalp Webcare

Datum van publicatie
14-08-2019
Besteldatum
06-08-2019
14-08-2019
De tweede levering duurde langer dan de eerste (deze was super snel) maar na e-mail contact is het snel opgelost.
Het e-mail contact is snel en correct geweest.
4.33
Goed

Azalp.nl antwoordt: 19-08-2019
Beste klant, Erg vervelend om te lezen dat de tweede levering toch langer heeft geduurd. Gelukkig is het snel opgelost. Wij wensen u nog heel veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
14-08-2019
Besteldatum
30-07-2019
14-08-2019
Wij hebben diverse maken tervergeefs gebeld en een e-mail gestuurd echter nog niets ontvangen
1.00
Slecht

Azalp.nl antwoordt: 15-08-2019
Beste Paul de Haas, Onze excuses dat we niet eerder hebben geantwoord We hebben u reeds een mail gestuurd met de nodige informatie en we hopen dan ook dat u veel plezier gaat beleven aan uw bestelling wanneer u deze ontvangt. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
13-08-2019
Besteldatum
23-07-2019
13-08-2019
Beschrijving niet hetzelfde in alle talen en welke schroeven te gebruiken waar maar verder top
3.33
Redelijk

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste meneer Eerden, Vervelend om te horen dat de beschrijving niet in alle talen overeen komt. Wij zijn blij om te horen dat u verder wel tevreden bent over ons. Wij wensen u nog veel plezier met uw product. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
13-08-2019
Besteldatum
06-08-2019
13-08-2019
Buiten gewoon mooi product, tekeningen zijn duidelijk en de opbouw klopt tot in detail.
Wij zijn er dan ook bijzonder content mee.

Gr, Fransje & Wilton
4.33
Goed

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste Fransje en Wilton, Het doet ons bijzonder goed om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. Wij wensen u nog heel veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
13-08-2019
Besteldatum
05-08-2019
13-08-2019
Bestellen en leveren tuinhuisje ging snel.
De kapotte onderdelen leveren duurt 4-6 weken kan niets afmaken en ze doen er ook niets aan om het sneller te leveren.
1.67
Matig

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste Mark van Es, We hebben u reeds geholpen en ervoor gezorgd de informatie gegeven om alsnog op te bouwen. We hopen dan ook dat uw tuinhuis goed bevalt en dat u er deze week nog van kan genieten. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
13-08-2019
Besteldatum
06-08-2019
13-08-2019
Na 6 werkdagen bestelling nog niet ontvangen. Zit ook nog niet in het bezorgingsproces. Dit ondanks dat er op de website staat levertijd 3 tot 5 werkdagen. Dit is een structureel probleem. Mijn vorige bestelling was er na 2 weken nog niet en heb ik toen geannuleerd.
1.00
Slecht

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Hoi Rob Grootens, Het klopt inderdaad dat uw pakket nog in het sorteerproces zit. U had ons tevens ook eerst zelf een vraag over de levering kunnen stellen, dan hadden we het netjes kunnen uitleggen. Helaas koos u de weg van het internet. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
12-08-2019
Besteldatum
03-08-2019
12-08-2019
Snel geleverd, ondanks initiele problemen geleverd bij huis. Alles naar tevredenheid
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste klant, Goed om te horen dat het pakket ondanks de problemen toch goed en wel is aangekomen. Wij zijn blij dat u tevreden bent. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
11-08-2019
Besteldatum
04-08-2019
11-08-2019
Goed en snel geleverd
4.33
Goed

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste Mevrouw Oken, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze levering. Wij wensen u nog veel plezier met uw product. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
11-08-2019
Besteldatum
04-08-2019
11-08-2019
Alles naar verwachting.
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste klant, Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
11-08-2019
Besteldatum
04-08-2019
11-08-2019
Prima
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste mevrouw Van Zadelhoff, Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over ons. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
11-08-2019
Besteldatum
02-08-2019
11-08-2019
Overal tevreden over
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste klant, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over ons. Hier doen wij elke dag hard ons best voor. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
10-08-2019
Besteldatum
03-08-2019
10-08-2019
Zeer tevreden over het product en de service. Alleen mag iets beter gecommuniceerd worden over de manier van verzending (PostNL Extra @Home) en hoe dit traject verloopt. Verder zeer tevreden.
4.33
Goed

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste klant, Goed om te horen dat u zo tevreden bent. We begrijpen uw opmerking en gaan kijken of dit in de toekomst verbeterd gaat worden. Verder wensen wij u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
09-08-2019
Besteldatum
02-08-2019
09-08-2019
Mijn eerste ervaring met Azalp maar alles was perfect geregeld. Mooi tuinhuis met prima handleiding.
Het is zeker niet de laatste keer dat ik hier iets ga bestellen.
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste klant, Goed om te horen dat het product en de gehele ervaring met Azalp zo goed bevallen is. Wij kijken uit naar uw nieuwe bestelling ;). Wij wensen u nog heel veel plezier van uw tuinhuis. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
09-08-2019
Besteldatum
01-08-2019
09-08-2019
Doordat het product (een pomp) in de fabriek getest is, is er wat water achtergebleven - op zich geen probleem maar doordat de doos niet rechtop is gehouden, is er water uit de pomp gelopen en is de doos verzwakt en beschadigd. Geen schade aan de pomp, dus geen groot probleem, maar het kan dus beter.
Service kan ik niet beoordelen, er zijn tot nu toe geen problemen geweest.
4.50
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste meneer Haberkorn, Vervelend om te horen dat de verpakking op deze manier beschadigd is geraakt. Gelukkig heeft dit in dit geval tot geen problemen geleid. Wij wensen u nog heel veel plezier met uw pomp. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
09-08-2019
Besteldatum
22-07-2019
09-08-2019
Azalp leverde precies zoals aangegeven op de website.
De prijs vind ik erg scherp voor de geleverde blokhut.
Snelle levering, binnen 14 dagen.
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste klant, Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over ons. We Wensen u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
07-08-2019
Besteldatum
24-07-2019
07-08-2019
De levering duurde langer dan was aangegeven en de communicatie met de transporteur verliep niet vlekkeloos. Produkt voldoet tot nu toe aan verwachting
3.67
Goed

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste meneer Schoonbrood, Erg vervelend om te horen dat u niet zo tevreden bent over de levering. Onze excuses hiervoor. Desondanks wensen wij u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.

Datum van publicatie
07-08-2019
Besteldatum
10-07-2019
07-08-2019
Azalp is een bedrijf wat op het gebied van bereikbaarheid, communicatie en klantvriendelijkheid nog zeer, zeer veel te leren heeft Product blokhut kwam met enige beschadigde planken aan maar schade is door een timmerman met kleine ingrepen verholpen. Product voldoet verder aan de verwachtingen. Hulde aan de mensen van Trusted Shops. Zonder hun ondersteuning was ik als klant nergens geweest
1.67
Matig

Azalp.nl antwoordt: 12-08-2019
Beste Bert Karrenbeld, We hadden het op een nette manier willen oplossen, alleen koos u er al in een vroeg stadium voor om alles via een tussenpersoon op te lossen. Vandaar dat de communicatie moeizamer verliep dan gepland. Gelukkig is alles alsnog op een juiste wijze opgelost en staat uw tuinhuis. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
07-08-2019
Besteldatum
18-05-2019
07-08-2019
Kromgetrokken delen, slechte tekening van maatvoering van de dakspanten. Dakgoot mooi, maar zeer prijzig.
2.67
Redelijk

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste meneer Huiberts, Wat vervelend om te horen! Echter hebben we helaas nooit een bericht van u gekregen, anders hadden we u graag geholpen. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
07-08-2019
Besteldatum
14-07-2019
07-08-2019
Ik wacht nog steeds op een reactie/vragen op een melding die ik heb gedaan over een tekort aan produkten van een bestelling. Produkten/levering zijn prima maar de klantenservice is onder de maat.
3.33
Redelijk

Azalp.nl antwoordt: 14-08-2019
Beste familie Kuiper, We hebben uw vragen reeds beantwoord. We hopen dat u alsnog met een goed gevoel terugkijkt op uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Azalp.nl klantbeoordeling

Azalp.nl

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Azalp.nl werd op 24-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 076 80 80 124.

Contact
Bredaseweg 185
4872 LA Etten-Leur
Nederland
klantenservice@azalp.nl
Azalp.nl
Winkel-exploitant
azalp.nl B.V.
Bredaseweg 185
4872 LA Etten-Leur
Nederland
Handelsregister
KvK - Breda 60954353
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Thomas Deters
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Azalp.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.