Azalp.nl

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Beschrijving
Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 076 80 80 124.
azalp.nl B.V.
Bredaseweg 185
4872 LA  Etten-Leur

KvK - Breda 60954353
Thomas Deters

Beoordelingen voor Azalp.nl

4.00 / 5.00

525 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 2.306 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over Azalp.nl

Voldoende breed aanbod warmte elementen Saunakachel, redelijk snelle levering, en tot nu toe geen problemen met gekochte elementen gehad. Dus goede service ( 4 sterren ) is een aanname, en moet nog blijken.

Online bestelling gedaan, nette mail met gegevens ontvangen en hoe de gang van zaken is. Top verlopen

Supersnel geleverd en staat gezellig..

Het product is mooi, maar de levertijd was dramatisch, volgens advertentie 3 tot 4weken maar werd 8 weken en het is dat ik het zelf opgehaald had anders was er nog een week bijgekomen. Maar verder qua service en behandeling perfect.

De opbergschuur was ontzettend lastig in elkaar te zetten. Gelukkig had ik hulp van een vriend die bovengemiddeld technisch is anders was het nooit gelukt. Zelfs hij is er meer dan 4 uur mee bezig om dat ding in elkaar te zetten. De bijgeleverde beschrijving was alleen in engels, frans en spaans en de tekeningen onduidelijk en ingewikkeld

2 weken geleden
Top

Wat tegenvalt is de grootte van het pakket, wat 'onhandelbaar' is. Chauffeur heeft zijn werk gedaan, doch als je geen 'directe' hulp hebt, is het een hele uitdaging om je eigendom in je tuin te krijgen als deze niet makkelijk toegankelijk is. Het product zelf is prima, schuur ziet er netjes uit, en is makkelijk op te bouwen voor de gemiddelde klusser. Er mistte allee 1 zak schroeven.

2 weken geleden
Na de levering op 4 september gekregen te hebben waar een aantal onderdelen miste heb en direct contact over gezocht heb, heb ik tot de dag van vandaag (19-11-2019) nog niks gehoord wanneer ze dit verwachten. Wel meerdere malen contact gezocht hierover. Ook is er geen gepaste oplossing gezocht dan wel een tegemoet komende actie. Ik vind het teleurstellend.

Na contact via de telefoon netjes geholpen en snel geleverd.

Snelle levering, compleet. Het product (kunststof tuinhuis) past bij het bedrag dat je ervoor betaald. Net in elkaar gezet. 4 uurtjes, 1 persoon. Genoeg reserve beslag (altijd fijn).

Alles top

alles was naar wens

3 weken geleden
Vriedelijke bezorger en de informatie over de tijdstip van bezorgen.

Snelle service, goede kwaliteit

Keurig geleverd

3 weken geleden
De levering is prima verlopen

4 weken geleden
Snelle en goede levering , lossedelen van metaal slingeren soms los uit verpakking in het grote plastic omhulling. Tip apart verpakken in het geheel. Pakket moet nog opgebouwd worden , kan daar nog geen oordeel over geven.

Het ligt nu nog afgesloten op de pallet, maar geen beschadiging aan de verpakking. Dus ik ga er onder voorbehoud vanuit dat de inhoud ook in orde is. Service en de levering zijn uitstekend verlopen, snelle levering en bij bezorging vriendelijke en welwillende chauffeur. Hartelijk dank

wat betreft de levering : dat ligt NIET aan jullie. Ik heb daarvoor bij de Postnl Extra@home al bij beoordeling gemeld dat ik 3 pogingen van hen om iets te leveren op zijn minst niet positief vind. 1e keer zat het niet in de vrachtwagen ivm overbeladen planning. Dat kan. 2e nieuwe afspraak :compleet vergeten in te plannen. Dàt vind ik slordig. Dag later poging 3 verliep dus wel goed.

Blokhut vlot en netjes geleverd (sneller dan verwacht). Alles goed verpakt. Onderdelen compleet en heel. Bestellen gaat makkelijk en site is overzichtelijk. Er wordt meegedacht aan eventuele benodigdheden (bv. funderingsbalken, dakfolie etc). Communicatie is zeer goed. Je wordt op de hoogte gehouden van de bestelling en levertijden per mail. Al met al is Azalp een echte aanrader.