Certificaat voor Azalp.nl

No. X4BC84A00C9F257B9E5EF92E400A93313
 

Geldig vanaf
24-01-2017
Geldig tot
23-01-2020
Bevestigd door
Jean-Marc Noël
Bedrijfsleider Trusted Shops GmbH
Informatie over de winkelier
Details en voorwaarden van de Trusted Shops-garantie

Beoordelingen voor Azalp.nl



Goed

3.98/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 857 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft Azalp.nl al 1.932 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
21-04-2019
Besteldatum
30-03-2019
21-04-2019
als je ziet hoelang de service ero over doet om een klacht in behandeling te nemen terwijl dat je 4 mails getuurd hebt met foto's en dan zeggen hun we hebben geen mail ontvangen dan klopt het ergens niet met klachten kunnen ze echt slecht overweg levering was goed en ruim op tijd
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
19-04-2019
Besteldatum
27-03-2019
19-04-2019
Snelle levering, Degelijk materiaal, doch beschadigd. Levering 30-3-2019. Bij uitpakken direct foto's gemaakt van de beschadigingen en per mail aan de klantenservice gemeld (31-3-2019). Geen reactie dan wel opvolging. Vandaag, 19-4-2019 een herhalingsmail gestuurd. Afwachten of de klantenservice reageert. Groet, Carlo Kalkman
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
19-04-2019
Besteldatum
27-03-2019
19-04-2019
Had een artikel besteld en betaald. Doch dit was niet meer leverbaar. Mij werd een ander artikel aangeboden hier heb ik geen gebruik van gemaakt en mijn geld terug gekregen. Vriendelijke medewerkers. Alles werd vlot afgehandeld.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
18-04-2019
Besteldatum
27-03-2019
18-04-2019
Tuinhuis besteld in een antraciet kleur. Vervolgens bericht gekregen dat de fabrikant deze niet meer in die kleur maakt. Toen maar onbehandeld besteld en bericht gekregen dat ze die ook niet meer konden leveren. De leverancier van het tuinhuis gebeld en die had er nog 13 op voorraad staan?
Na een week mijn geld terug gekregen. Hele vreemde gang van zaken.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
17-04-2019
Besteldatum
25-03-2019
17-04-2019
Tot op heden heeft de levering niet plaatsgevonden. Ik heb de leverancier elke week na de vermelde periode van ca. 1 week voor levering steeds gebeld. Ik werd dan verwezen naar de transporteur die een kalender zou zenden met te kiezen leverdatum. Vanmorgen heb ik deze kalender pas ontvangen. Ik heb de snelst mogelijke leverdatum morgen 18 april ingevuld. Ik hoop dat dit goed gaat.
Morgenochtend
1.00
Slecht

Azalp.nl antwoordt: 19-04-2019
Beste Robert Visscher, Ik zie nu dat uw bestelling (gelukkig) netjes is geleverd. Betreft de levering, wij vinden het heel spijtig om te horen. Wij hebben uw pakket 11 april meegegeven aan PostNL. Helaas hebben zij uw pakket langer op het depot gehouden dan normaal gesproken de bedoeling is. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
17-04-2019
Besteldatum
26-03-2019
17-04-2019
Veel verwarring over leverdatum
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
16-04-2019
Besteldatum
26-03-2019
16-04-2019
Snelle, goed geregelde bezorging. Tuinhuis is compleet geleverd met als extra een gratis accessoire voor een zeer aantrekkelijke prijs. Zeer aan te bevelen
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 19-04-2019
Beste J. Kleppe, Fijn om te horen! We hopen dat u met een tevreden gevoel terugkijkt op uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
16-04-2019
Besteldatum
25-03-2019
16-04-2019
Levering hád ik sneller verwacht.
3.00
Redelijk

Azalp.nl antwoordt: 17-04-2019
Hoi Haije Elgersma, Iets sneller verwachten mag zeker. Maar op onze website communiceren we 2 tot 5 werkdagen. Wij hebben uw tuinhuis netjes bezorgd op de 4e werkdag, dus keurig op tijd. We wensen u veel plezier met uw product. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
15-04-2019
Besteldatum
22-03-2019
15-04-2019
Vlot en goed geleverd.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
14-04-2019
Besteldatum
22-03-2019
14-04-2019
Prima service bij annulering order
4.00
Goed

Datum van publicatie
11-04-2019
Besteldatum
17-03-2019
11-04-2019
Zat 10 dagen te wachten, wil ik het afbestellen wordt het opeens wel geleverd. Voor het terug sturen mag je een partij bewijs opsturen. Nee 1e en laatste x dat ik daar iets bestel.
1.00
Slecht

Azalp.nl antwoordt: 15-04-2019
Beste Pauline Schouwerwou, Het is nou niet zozeer dat het product geleverd wordt. Wij hebben netjes een PostNL link gestuurd waar je je product gemakkelijk kan volgen. Betreft het herroepen, wij vragen hier enkel een foto van de verpakking en om een formulier in te vullen. We zullen je herroeping in ieder geval snel in orde maken. Met vriendelijke groet, Marco Team Azalp

Datum van publicatie
11-04-2019
Besteldatum
21-03-2019
11-04-2019
Langer dan 5 werkdagen moeten wachten op levering, ondanks diverse telefoontjes.
Daarbij kwamen we tijdens het schilderen erachter dat we Ipv de bestelde zijdeglans perkoleum hoogglans hadden ontvangen
2.00
Matig

Azalp.nl antwoordt: 12-04-2019
Beste heer Veugen, Door de drukte destijds is er een dag later geleverd, onze excuses hiervoor. Daarnaast zien we dat u zowel zijdeglans als hoogglans heeft besteld. Als we u nog ergens mee kunnen helpen horen we het graag. Groeten, Azalp Webcare

Datum van publicatie
11-04-2019
Besteldatum
20-03-2019
11-04-2019
Goed product
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
11-04-2019
Besteldatum
20-03-2019
11-04-2019
er is nog niets geleverd
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
10-04-2019
Besteldatum
14-03-2019
10-04-2019
Het hele proces is prima verlopen van bestelling via internet, betaling en levering. Van service hebben we nog tot nog toe geen gebruik hoeven te maken.
4.67
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 11-04-2019
Beste familie Habets-Heuts, Goed om te horen. Als we echter in de toekomst u kunnen helpen dan helpen we u graag Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
10-04-2019
Besteldatum
20-03-2019
10-04-2019
Zeer tevreden
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 11-04-2019
Beste meneer Melcher, Wij zijn zeer tevreden met uw review! Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
10-04-2019
Besteldatum
20-03-2019
10-04-2019
De tijd die aangegeven staat op hem te monteren klopt niet, is alleen te halen als er 10 eerder in elkaar heeft gezen.
4.00
Goed

Azalp.nl antwoordt: 11-04-2019
Beste meneer Esser, We hopen wel dat het allemaal is gelukt met opbouwen. Het klopt dat het bij sommige klanten het opbouwen langer duurt dan bij bijvoorbeeld andere consumenten. We wensen u echter veel plezier met uw tuinhuis. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
09-04-2019
Besteldatum
13-01-2019
09-04-2019
Levering was wat laat zonder enige informatie van Azalp zelf, wel van de vervoerder.
Bij navraag bij Azalp wel correct behandeld.
Mag van mij iets meer proactief.
4.00
Goed

Azalp.nl antwoordt: 11-04-2019
Beste meneer Janssen, Wij werken nauw samen met onze logistieke partner, wij besteden de communicatie over de levering ook dan uit aan onze vervoerder. Gelukkig is dit allemaal goed gegaan! Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
09-04-2019
Besteldatum
19-03-2019
09-04-2019
geen opmerkingen
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 11-04-2019
Beste meneer Molenaar, Dan is het toch fijn dat u de moeite nam om deze positieve review te schrijven. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
09-04-2019
Besteldatum
19-03-2019
09-04-2019
het in elkaar zetten van het tuinhuisje bleek ingewikkelder dan vermeld op de website. de levering was geweldig op tijd, maar ik werd niet 10 min. van te voren gebeld zoals was afgesproken.
4.33
Goed

Azalp.nl antwoordt: 11-04-2019
Beste mevrouw Phiferons, Het klopt dat u niet 10 minuten van te voren werd gebeld. U kreeg echter in de ochtend wel een mailtje waar u real-time de vrachtwagen kon volgen. We hopen echter wel dat het product op een juiste wijze is geleverd. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
09-04-2019
Besteldatum
19-03-2019
09-04-2019
Kan nog niks over de levering zeggen omdat ik de spullen nog niet heb
4.33
Goed

Azalp.nl antwoordt: 11-04-2019
Beste mevrouw Rietveld, Wij gaan deze zo snel mogelijk bij u leveren. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
08-04-2019
Besteldatum
17-03-2019
08-04-2019
Goede telefonische info, Bor het betreffende product de laagste prijs op internet, snelle levering. 9
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 11-04-2019
Beste meneer Graber, Een 9 is een mooi punt om te mogen ontvangen. We hopen dat u veel plezier beleefd aan uw bestelling. met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
08-04-2019
Besteldatum
16-03-2019
08-04-2019
netjes afgeleverd en vriendelijke chauffeur
4.00
Goed

Azalp.nl antwoordt: 11-04-2019
Beste meneer Bastiaansen, Dat is fijn om te horen! We zullen de complimenten geven aan onze chauffeur. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
05-04-2019
Besteldatum
22-02-2019
05-04-2019
Prima levering
Zeer tevreden
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 08-04-2019
Beste meneer De Steur, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
04-04-2019
Besteldatum
01-03-2019
04-04-2019
Leveren van het product ging goed, maar het het retour moet is de service en afhandeling slecht. Zeker als het pakket niet aankomt. Dan doet azalp niets.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
03-04-2019
Besteldatum
11-03-2019
03-04-2019
Product wat laat geleverd, maar voor de rest alles OK
4.67
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 04-04-2019
Beste meneer Grobecker, Bedankt voor de positieve review! Om verder terug te komen op de levering. U heeft donderdag uw bestelling gedaan en maandag hebben wij geleverd bij u aan huis. Op onze website spreken we over een verwachte levertijd tussen de 2 en 5 werkdagen. Dan hebben we niet laat geleverd, toch? Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
02-04-2019
Besteldatum
10-03-2019
02-04-2019
ik heb een deel levering gehad. de helft ontbreek nog. Ik ben al 2 weken aan het bellen en mailen om mijn product compleet te krijgen. Ik hier enorm van het tuinhuisje had al opgebouwd kunnen worden. Azalp wijst naar PostNL, En PostNL naar Azalp. EN ondertussen heb ik nogsteeds geen tuinhuis... ik Ben erg ontevrede. ook met de afhandeling van dit probleem
1.00
Slecht

Azalp.nl antwoordt: 03-04-2019
Beste mevrouw Bergsma, Wij hebben meerdere malen contact gehad met PostNL. Het product is daar op het depot kwijtgeraakt. Dit is natuurlijk super vervelend! We zullen u echter vanuit ons magazijn het product naleveren wat u nog nodig dient te hebben. Onze klantenservice neemt nog contact met u op en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
01-04-2019
Besteldatum
11-03-2019
01-04-2019
Een onderdeel in pakket was beschadigd en defect, het is goed opgelost door nieuw onderdeel snel na te sturen
4.33
Goed

Azalp.nl antwoordt: 05-04-2019
Beste meneer Finkers, Het is altijd vervelend om te constateren dat een levering niet geheel verloopt zoals wensen. Gelukkig is alles snel en correct afgehandeld door mijn collega's van de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
01-04-2019
Besteldatum
11-03-2019
01-04-2019
Netjes te woord gestaan voordat we de bestelling plaatsten. Op juiste dag bezorgd, iets later als aangegeven, maar via track&trace konden we precies volgen waar decvrachtwagen was.
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 04-04-2019
Beste meneer Hogenbirk, Goed om te horen dat u met een tevreden gevoel terugkijkt naar uw bestelling. Onze excuses dat de levering iets langer duurde gepland. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
01-04-2019
Besteldatum
10-03-2019
01-04-2019
Ik heb een tuin huis gekocht voor een goede prijs. Het was snel en goed geleverd. Perfect
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 01-04-2019
Beste mevrouw Diggelen-Galan, Dat is fijn om te horen! Bent u ook al begonnen met het opbouwen van het tuinhuis? Anders kunt u ook mee doen met onze fotowedstrijd. We zien het eindresultaat graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
31-03-2019
Besteldatum
10-03-2019
31-03-2019
Prima
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 01-04-2019
Beste meneer van Vliet, Prima om te lezen dat u uw bestelling prima vond! Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
31-03-2019
Besteldatum
10-03-2019
31-03-2019
Lastig te zetten aangezien ik nog niet echt een aanspraak gedaan heb op service. het was netjes dat ik het tuinhuisje na bestellen op verzoek 2 weken later heb kunnen laten leveren. bijzonder was alleen dat deze op een doordeweekse dag na werktijd gewoon op de stoep was achtergelaten, wellicht was dit ook de reden dat er wat onderdelen van het kunststof huisje ingedeukt/beschadigd waren.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
29-03-2019
Besteldatum
08-03-2019
29-03-2019
De Easyshed is mooi als ie staat, maar het is een heidens karwei. Geen voorgeboorde gaatjes en het materiaal is superdun.
4.33
Goed

Azalp.nl antwoordt: 01-04-2019
Beste meneer Schoondermark, Is het wel gelukt met het opbouwen? Anders helpen we u graag! U kunt altijd een bericht sturen naar webcare@azalp.com, we gaan dan samen kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
29-03-2019
Besteldatum
05-03-2019
29-03-2019
Al mijn vragen werden snel en correct beantwoordt. Uitstekende service al had de communicatie rondom de levering iets beter gekund, maar ook op dit punt stond klanttevredenheid voorop.
4.67
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 02-04-2019
Beste meneer Lankhuizen, Goed om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Uw levering ging rechtstreeks vanuit onze leverancier, hier gaan we dan ook mee in gesprek om te bekijken wat er mis is gegaan. Onze excuses hiervoor. We hopen echter wel dat u tevreden bent met het product. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
26-03-2019
Besteldatum
05-03-2019
26-03-2019
Nette en snelle klantenservice.
Zeer tevreden.
5.00
Uitstekend

Azalp.nl antwoordt: 29-03-2019
Beste meneer van Dijk, Goed om te horen! Ik zal de complimenten geven aan mijn collega's van de klantenservice. Hartelijk bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
26-03-2019
Besteldatum
05-03-2019
26-03-2019
prima levering, hangslot is echter ver onder de verwachte kwaliteit. 9 euro voor een slotje van niks is te veel geld. Was teleurstellend.
3.67
Goed

Azalp.nl antwoordt: 28-03-2019
Beste meneer Gerritsen, Jammer om te horen dat het hangslot als teleurstellend wordt bestempeld. U mag hem eventueel wel herroepen als u wilt. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
26-03-2019
Besteldatum
05-03-2019
26-03-2019
De zending is behoorlijk beschadigd.
3.00
Redelijk

Azalp.nl antwoordt: 28-03-2019
Beste meneer Verlind, Dat lijkt me niet de bedoeling wanneer u iets besteld. Onze klantenservice neemt contact met u op om tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
25-03-2019
Besteldatum
04-03-2019
25-03-2019
Levering niet volgens afspraak, geen antwoord op gestelde vragen, krijg bericht dat het verzonden is, neem daar twee middagen voor vrij, komt er niets. Sterker nog vervolgens krijg je bericht dat niet alles op voorraad is en dus ook niet compleet geleverd kan worden.
Product was oud en sommige delen van, in dit geval een kunststof kast waren zelfs afgebroken. Zeker geen aanrader dus
1.33
Slecht

Datum van publicatie
25-03-2019
Besteldatum
04-03-2019
25-03-2019
Bestelling bleek niet meer leverbaar. Haal het dan van de site af. Geleverd alternatief was duurder maar geleverd voor de zelfde prijs. Voor mij prima maar de verkoop site is niet up to date.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
25-03-2019
Besteldatum
04-03-2019
25-03-2019
Snel en goed ontvangen.
5.00
Uitstekend

Azalp.nl klantbeoordeling

Azalp.nl

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Azalp.nl werd op 24-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 076 80 80 124.

Contact
Bredaseweg 185
4872 LA Etten-Leur
Nederland
Tel: +31 (0) 24 82 000 19
Fax: +31 (0) 24 89 014 62
klantenservice@azalp.nl
Azalp.nl
Winkel-exploitant
azalp.nl B.V.
Bredaseweg 185
4872 LA Etten-Leur
Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Thomas Deters
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Azalp.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.