Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

18.042 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden72.067 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi.nl

21 mei 2024

Ik had een ketting en een setje oorbellen gekocht voor mijn moeder.

Ik had een ketting en een setje oorbellen voor mijn moeder gekocht, niet altijd een hechte band gehad maar ze heeft me afgelopen jaar enorm gesteund in een moeilijke periode dus ik dacht even een bedankje halen voor der ookal doet ze het met alle liefde voor me. Het was perfect, precies wat ik zocht. Het was vooral elegant, simpel maar zeer fijn.
Eerst naar de winkel geweest in Heerhugowaard, daar zijn we zeer verwarrend geholpen. De medewerkster was zeer chaotisch en dat was heel erg vermoeiend. Op een gegeven moment weer helemaal opnieuw begonnen met het uitzoeken omdat ik totaal in de war was met wat zij bedoelde. Uiteindelijk de meeste ringen oneline uitgezocht en dat ging uitstekend.
1 jun 2024

Perfectie

Onlangs kocht ik een ketting bij Lucardi als cadeau voor mijn vriendin. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, ze luisterden goed naar mijn wensen en gaven uitstekend advies. De ketting werd prachtig ingepakt en mijn vriendin was dolblij met het cadeau. Dankzij de geweldige service en kwaliteit van Lucardi was haar verjaardag perfect.
Online bestellen werkt goed. Niks op aan te merken. De ketting valt een beetje tegen. Beetje aan de lange kant, maar een maat korter is dan weer net te kort. Heb twee kettingen bij elkaar gezocht en ook daar is net de maat iets te groot of te kort. Het meest vervelende is dat ze steeds in elkaar draaien. Maar goed weggooien is ook zonde.
De sieraden die Lucardi in de winkel heeft momenteel vind ik erg leuk. Er is voldoende keuze. Het personeel is ook vriendelijk. Ik vind het een leuke winkel om even door te neuzen. En ik kom er dus ook graag. De meeste sieraden die ik nu draag zijn ook van Lucardi. Dit is te zien is de foto’s. Met vriendelijke groet, Marlies
Toen ik een gouden kettingkje in kampen wilde ruilen wat ik in zwolle had gekocht was dat geen enkel probleem. De oudere dame die daar werkte gaf mij ook nog even een compliment dat ik er zo goed uitzag .Deed mij erg goed ben 70 jaar du s complimentjes krijg ik niet zo vaak meer :) . Dus ik ga daar met plezier binnenkort weer heen :)
20 mei 2024

Erg tevreden met mijn prachtige bestelling

Super snelle reactie per mail met order bevestiging en wanneer ik het pakketje kon verwachten. Keurig op tijd (snel) geleverd en mooie kwaliteit voor scherpe prijs zoals ik van Lucardi gewend ben. Ik ben weer blij met mijn horloge en komend weekend kan ik mijn dochter blij maken met prachtige oorbellen als ze af heeft gezwommen.
3 jun 2024

Verrast om een ring die ik niet zocht.

Een ring geshopt die ik niet zou hebben gekozen als ik de foto's niet had gezien van de man die hem om had. Het zijn hele goede foto's precies met de image waar ik voor zocht. Hij is juist heel mooi om mijn vriend die er ook blij verrast mee is. Netjes verpakt met een tasje waar ik hem netjes cadeau mee kon geven. Heel blij mee!👌🏼
SR
Samantha R.
Nijverdal
22 mei 2024

Goed product netjes verzonden

Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe ketting de vorige is na 2 jaar dragen en jongen kinderen helaas kapot gegaan hopelijk mag deze langer leven. Het enige wat beter kan is de maatfoto de ketting zou eigenlijk lager moeten hangen volgens de maatfoto, verder wel tevreden met de gekozen maat maar het komt niet overeen met de foto
Het was een geweldige aankoopervaring, duidelijkheid van details en redelijke prijzen, betaalgemak, verschillende betaalmethoden, snelle en gegarandeerde verzending, uitstekende service na verkoop, prijsaanbiedingen en kortingen die ik altijd via e-mail ontvang.Het is de ideale plek om cadeaus voor familie en vrienden te kopen
3 jun 2024

Leuke oorbellen en goede communicatie

Ik had leuke oorbellen uitgezocht en het betalen was makkelijk. Jammer genoeg was er wat vertraging maar dat was snel verteld door een e-mail. De oorbellen zijn heel mooi en goede kwaliteit. Ik heb een oorbel terug gebracht omdat ik die toch te klein vond. Dit ging heel makkelijk in de winkel en de personeel was heel aardig

Sieraden maken tranen van geluk

Ik heb een matchende ketting en oorbellen aan een vriendin cadeau gedaan en ze was er zo ontzettend blij mee dat ze tranen in haar ogen kreeg. Sinds dien is onze vriendschap nog groter geworden dan ooit tevoren. Mensen zeggen dat liefde niet te koop is en geld niet gelukkig maakt maar in het geval van Lucardi wel!
28 mei 2024

Niks op aan te merken!

Bestelling gedaan en was ook snel binnen. Dit gedaan met korting van een giftcard, ook dit was makkelijk te regelen! Het bestelde product is te groot, dus deze ga ik wisselen in de winkel, ik ben erg blij dat dit gewoon kan inplaats van retourneren en weer bestellen. Ik heb niks aan te merken op de bestelling!
Ik kwam voor een nieuw batterijtje en had me helemaal er op ingesteld dat ze dit niet direct zou doen en dat ik volgende week het horloge had kunnen ophalen. Niet dus, gelijk een nieuwe batterij erin, tijd en datum staan gelijk weer goed en een euro korting ivm membership. Totaal positief verrast door alles.
3 jun 2024

Actie 2e trouwring gratis.

Toen ik de bestelling van de trouwringen wilden doen, kwam ik er bij toeval achter dat de tweede gratis was. Ik ben al 9 jaar getrouwd...en kon nu financieel gezien pas de ringen aanschaffen. Het is 9 jaar sparen geweest om dit te kunnen aanschaffen. Ik ben dankbaar dat deze actie er was op de juiste dag.
2 jun 2024

Mooie en goed geprijsde sieraden

De ketting had ik al gekocht in de winkel bijpassende armband en oorbellen bestelt via de website. Een aantal dagen kon ik de sieraden ophalen in de winkel. Fijn en goed personeel ben uitstekend geholpen. Mooie sieraden en is het niet in de winkel op voorraad dan biedt de website van Lucardi mogelijkheden.
2 jun 2024

Fijn geholpen!

Ik was op zoek naar een mooie ring die ik mijn zusje cadeau kon doen. Niet zomaar iets, maar echt speciaal. De hulp was super! Enthousiast, behulpzaam, meedenkend. Een heel mooie uitgekozen! Voor de juiste maat moeten we nog even terug, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ook dat prima gaat verlopen.
27 mei 2024
Ik koop al bij Lucardi sinds ik klein was omdat ik een keer in het winkelcentrum in mijn dorp leuke blauwe hartjes oorbellen zag toen ik 10 was. Ik heb die nog steeds en sinds dien ben ik fan. Het valt mij op dat jullie kwaliteit sieraden veel beter is dan bijvoorbeeld het populaire merk My Jewellery.
22 mei 2024
Grote sortering mooie sieraden voor iedere beurs. Goede website en alles goed te vinden. Ook leuke kortingsacties en snelle verzending. Ik had mooie guess armband uitgezocht. In de verpakking zat alleen het doosje apart erbij. Was leuker geweest om het in het leuke doosje te doen dat pakt leuker uit.

Iets meer info

Duidelijke informatie. Alleen het op de hoogte houden van de status van de bestelling kan vaker. Wij hebben trouwringen gekocht en daar zit best wat levertijd op, logisch, maar een mailtje tussendoor met de status zou fijn zijn. Helemaal omdat het zoiets speciaals als trouwringen betreft.