Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

18.107 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden72.163 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi.nl

3 jun 2024
Het horloge is van goede kwaliteit. Hij doet het goed voor de prijs en zit lekker om de pols. Ook fijn dat je naast de tijd ook de datum kan zien. Zeker te raden als je een scholier/student bent die een mooi klokje wilt hebben zonder al te veel geld kwijt te zijn.

Snelle levering en supermooie sieraden

Voor onze kleindochter haar verjaardag iets besteld, toen ik bestelde was er een actie, 3 halen en maar 2 betalen. Onze kleindochter was heel erg blij met haar nieuwe horloge, ketting en armband. Zeer snelle levering. Ik zal hier zeker nog eens weer bestellen.
20 mei 2024
Toch nog een snelle levering. Had netjes bericht gekregen dat het pakketje later zou komen. Alleen ik zou het horloge in gepakt hebben, want het zat nu zo in de doos. Het zag er mooi en netjes uit. Ben zeer te vreden. Met vriendelijke groet Hanneke van Tol.
21 mei 2024

Fantastisch!!!

Ik ben altijd tevreden over Lucardi. De artikelen die jullie verkopen zijn fantastisch qua kwaliteit/prijsverhouding. Mocht er onverhoopt toch iets verkeerd zijn is klantenservice ook niet te beroerd om een goede oplossing te vinden. HELEMAAL TOPPIE!!!!!
Het is een geweldige winkel! Ookal heb ik niet zo veel! Ik had laatst een paar oorbellen bestelt en die waren niet goed. Maar toch namen ze gewoon de oorbellen aan. De oorbellen hier onder waren niet goed dus toen hebben ze het terug aan genomen.
Ik heb online een pakketje besteld bij Lucardi. De website was goed en overzichtelijk waardoor ik snel en gemakkelijk kon bestellen. De verzending was super snel en daardoor had ik mijn pakket optijd in handen!! Zeer tevreden over de service!!
20 mei 2024

Nu de goede ring gevonden

Had een fout gemaakt bij het bestellen. In de winkel het artikel gaan ruilen maar hadden helaas niet hetzelfde meer. Wel heel vriendelijk een andere mogen uitzoeken en nu met de goede maat. Netjes te woord gestaan. Ook fijn ze mee adviseerde

Vriendelijke en deskundige service

De verkoopster was erg vriendelijk en adviseerde ons erg goed. Het meten van de ringen nam zij heel serieus en dat was fijn want het is toch een grote aankoop en dan wil je dat het meteen goed gaat. Ze passen uitstekend en zijn erg mooi
Ik ben heel enthousiast over mijn bestelling. Het zag er perfect uit en is heel snel geleverd. De sieraadjes zijn voor onze kleindochter maar ze krijgt ze pas over een paar weken. Ik weet nu al zeker dat ze er heel blij mee zal zijn..
Al een paar jaar sieraden besteld en altijd netjes bezorgt. Blijft ook mooi na jaren dragen. Zeer tevreden. Pas nog een mooie stalen ring gekocht voor mijn man. En een zilveren ketting voor mijzelf. Snel thuis en weer zeer tevreden.

Prices and updates

The prices is perfect for all type of people in the community. Only one thing can be better is to make the website more updated to what's actual in the stores inventory as i faced this issue while for click and pick up at the store.
GS
Hele goede service. 2 horloges via internet besteld omdat beide modellen niet in de winkel waren. Helaas waren beide horlogebandjes te groot. Naar de winkel geweest en beide bandjes om maat gemaakt zonder kosten. Dat noem ik service.
Ik vind de korting stickers erg interessant en leuk en dat de prijzen kunnen veranderen! Het aanbod in mannen sieraden zou iets meer kunnen zijn! Ik vind het gezellig om in de winkel van Lucardi te schoppen en rond te kijken...👍👍
Heel veel sieraden gekocht, kwaliteit is altijd top en heel veel variatie in prijs dus altijd wel wat te vinden. Ook gaatjes laten schieten wat ook excellent ging. Is al heel lang en zal heel lang mijn GO TO Sieraden winkel zijn
19 mei 2024

Toppie

De service is heel goed en er is snelle levering. De produkten zijn zoals gewoonlijk bijzonder mooi. Ik ben zeer tevreden. Mijn bestelling was 2 dagen verlaat maar ik werd gelijk op de hoogte gehouden met excusses. Toppie dus.
3 jun 2024
Wat heel bijzonder was dat ik trouwringen hat bestelt in de winkel en dat ik ze wou op halen kreeg ik verkeerde.ringen van andere mensen.ze hade de ringen verwisselt.daar moeten ze beter op letten.vind ik dat dat niet gebeurt.
29 mei 2024
Erg mooi en duidelijke website waar alles goed te vinden is. Na het bestellen gelijk netjes een bevestgings mail en je wordt goed op de hoogte gehouden van waar het product zich bevindt. Is nel bezorgd en ben er erg blij mee.
24 mei 2024
Persoonlijk contact. Vriendelijke en lieve dames. Deden moeite voor mij als klant ( armbandje moest kleiner gemaakt worden voor mijn jarige dochter, deden ze en gaven haar echt een jarig gevoel met stickers ;-) ) Erg blij mee.
19 mei 2024

Service

Ik had online een armband besteld en betaald. Im liet deze in de winkel bezorgen en zou het daar ophalen. Bin het echt vond ik de armband nogal irl en mocht deze omruilen voor een stevigere armband.. Dit vind ik nou service.

Goede service

Van het ( goedkopere) horloge was 't bandje al na 2 halve dagen dragen stuk. Teruggebracht naar de winkel en n tegoedbon gekregen. Binnen 2 dagen kon ik 't nieuwe duurdere horloge ophalen in de winkel.De band op maat gemaakt.