Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl
Beoordelingen:

17.250 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69.151 beoordelingen in totaal  

4,60
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben zeer tevreden over de service van Lucardi. Ik heb op 9 oktober jl een nikkelvrij oorbelletje gekocht in Venlo. Ik en mijn dochter waren op 9 december bij Lucardi in Nijmegen. Hier ondekte mijn dochter dat uit deze oorbelletjes een aantal diamantjes uit waren. De verkoopster vroeg of ik misschien de bon bij had, dan kon ze mij gelijk helpen. Helaas had ik de aankoop bon niet bij mij. De verkoopster adviseerde mij om naar Lucardi in Venlo terug te gaan, waar ik op 10 december geweest ben. Ik ben netjes en goed geholpen, ik heb nieuwe oorbelletje gekregen met weer opnieuw 3bmaanden garantie. Mocht er binnen 3 maanden weer diamantjes uit oorbelletje vallen dan was ik weer welkom in de winkel, en werd het probleem weer netjes op gelost. Ik ben zeer tevreden, over het personeel wat mij zowel in Nijmegen als in Venlo heeft geholpen. Het personeel nam ruim de tijd voor mij om het probleem uit te leggen. Ik heb nieuwe oorbelletje uit mogen zoeken, en heb weer 3 maanden garantie gekregen. Mocht er weer wat met de oorbelletje zijn dan was ik weer welkom en werd het probleem weer zo goed mogelijk op gelost. Dit is pas goede service.

de meest kritische beoordeling

26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dit is echt de meest slechte en onprofessionele ervaring die we OOIT gehad hebben met een juwelier. Het uitzoeken van de ringen voelde al zeer gehaast, nors en ongeïnteresseerd, vervolgens bleek dat ze besteld moesten worden (op zich helemaal geen probleem hoor!), maar vervolgens blijkt dat de 'beste mevrouw' ze gewoon online op hun eigen portal bestelt heeft en naar ons huis heeft laten sturen. Ringen doosje: Wij kochten in de winkel een ringen doosje erbij (een hartje met roos die openklapt), nou daar past GEEN van de twee ringen in. Gelukkig heb ik een 3D printer en kan ik dit zelf fixen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. En dan blijkt ook nog eens dat toen ik naar AliExpress ging dat HETZELFDE doosje voor een fractie van de prijs ineens als 'recommended product' tevoorschijn kwam. Ik snap dondersgoed (een eigen bedrijf hebbende) dat veel import uit China is, bij een winkel als Action verwacht ik dit ook niet anders.. Maar als ik bij een Juwelier een doosje voor ringen haal verwacht ik niet dat dit cheap China/AliExpress/Alibaba import spul is wat gewoon twee a drie keer over de kop gaat en zelfs letterlijk in HETZELFDE doosje en zakje geleverd wordt als uit China. Levering Ringen: De bezorging was ook ZEER onprofessioneel zeker omdat wij deze als trouwringen hadden aangeschaft, in een kartonnen doos (logisch), met de ringen in een 'ziplock' zakje gestopt met een barcode label eraan vast en papieren lucardi 'cadeau zakjes' er los bij in gemikt. Krassen op ring en scheve gravering: Één van de ringen heeft VEEL krassen alsof hij gewoon al een jaar gedragen is (ABSURD!), en de ander heeft notabene de gravering compleet SCHEEF erop staan... en NEE niet een klein beetje ook, gewoon helemaal oplopend tot aan de rand van de ring. Dit is wat ons betreft echt 5 sterren waard, maar dan wel voor de meest belabberde service en kwaliteit ooit van een juwelier. Verwacht dan ook niet dat we nog kans maken op die "50,- shoptegoed voor een review" waar om gevraagd werd per email. Maar aangezien er om gevraagd werd, bij deze dus. Neen, dit is voor ons één maar NOOIT weer Lucardi.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Lucardi.nl

 Sorteren  
Relevantie
(574)
(272)
(463)
Resetten
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retour zending

Ik had een retour via internet.Ik had een ketting gekocht voor mijn zoon, maar vond de lente net even te kort. Deze wilde ik in de winkel omruilen voor een maat groter. De medewerkster wist alleen niet goed hoe dit moest, dus maakte ipv een ruiling een retour zending aan. Wat betekende dat mijn retour verwerkt moet worden, duurt ongeveer twee weken en dat ik de nieuwe maat opnieuw moest afrekenen. Nu moet ik dus in de gaten houden of ik mijn geld terug krijg, zal vast goedkomen maar vervelend is het wel. De medewerkers waren wel heel vriendelijk, maar het was tegen sluitingstijd dus ze hadden lichte haast omdat de winkel dicht moest
Beoordeling melden
GP
Gerda P.
Amersfoort
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik plaats een bestelling op 27 maart daarna hoor ik niets en ontvang niets. 3 april gebeld en opeens word het verstuurd. 4 april bestelling word geleverd en is niet compleet de 2 silver gold stars ontbreken. Weer gebeld oh net mail gestuurd naar mij niet te leveren word verrekend. Helaas maar 1 verrekend weer gebeld nu moet binnen 1 week de andere verrekend worden. In de winkel waren deze artikelen niet voorradig dus moest bestellen maar nooit meer. Hetgeen ik wel ontvangen heb ben ik tevreden mee. Ik begrijp dat pasen er tussen zat maar dit is zo rommelig in aanpak en levering dus 1 ster.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Ketting in de knoop

2 dagen voordat ik het sieraad bestelde, was alles met 20% korting. Helaas net te laat dus. Het lukte ook niet om "member" te worden, door aanhoudende foutmeldingen. Toen ik het gouden kettinkje uit de verpakking haalde zaten er wel 5 knopen in. Met veel moeite gelukt om ze eruit te krijgen. Het leek alsof het eerder besteld en geretourneerd was. Ik had het de volgende dag nodig om cadeau te geven, anders had ik het ook terug gestuurd. Dit verwacht je niet bij een bestelling van 180 euro.
Beoordeling melden
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet bepaald om door een ringetje te halen.

Het jongere zaterdag-personeel in de winkel lijkt het leuker te vinden om met elkaar te spelen, lachen en gieren dan klanten te helpen (in een, op service-gebaseerde, winkel). Ik heb een goed kwartier naar de betreffende ring staan staren zonder dat ik aangesproken of begroet ben. Uiteindelijk ben ik zelf maar richting de balie gelopen om geholpen te kunnen worden. De gekochte ring staat mij mooi en past goed, maar de service en klantgerichtheid laat nog genoeg te wensen over
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb een gegraveerd kinderbestek besteld Toen het geleverd werd zag ik dat het mesje niet gegraveerd was. Contact opgenomen , blijkt dat het niet kan, ik had het niet gezien bij het bestellen, ga er ook niet vanuit dat jullie 1 artikel uit de set ongegraveerd laten. Heel jammer. Ik heb ergens anders de set opnieuw moeten bestellen en daar kon gewoon het hele setje gegraveerd worden. Ik heb dus nu twee setjes en ben het dubbele kwijt. Heel jammer dit!
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Dure ring los in verpakking

Ik kocht een prachtige ring van wit goud, compleet met een gratis doosje om hem in op te bergen. Helaas ontdekte ik bij het openen van het pakket, dat was afgeleverd bij een DHL afhaalpunt, dat de dure ring los lag in de verzendverpakking. Het zou veel veiliger zijn geweest als de ring in het bijgevoegde ringendoosje had gezeten. Gelukkig is de ring onbeschadigd en nog steeds prachtig, maar het was teleurstellend om te zien hoe het was verpakt.
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wilde een kettinkje kopen in de lucardi winkel, Kinkerstraat. Zaterdag 2 dames achter in een ruimte. Moest meerdere maken ‘roepen’ of ze konden helpen. Met tegenzin werd ik geholpen. Ik kon beter maar online bestellen omdat ik dan korting zou krijgen?… dit heb ik uiteindelijk ook gedaan en ben blij met mijn kettinkje. Als je zo, op deze manier, een winkel runt kan je beter alleen online verkopen. Schandalig, voelde mij totaal niet welkom.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Product leuk, beleid mbt inpakken absurd

Bestelling in de webshop geplaatst incl cadeaudoosje voor het afzwemmen van mijn dochter. Bij het afhalen in de winkel bleek het kettinkje letterlijk alleen maar ingepakt in het doosje. Voor een leuk papiertje er omheen moest ik volgens de verkoopster nogmaals €1,95 betalen terwijl ik ook al extra voor het doosje had betaald. Wat een belachelijk beleid, echt van de zotten. Kettinkje met dolfijn verder wel prima, dochter is er blij mee
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Jammer

Ik had een cadeautje voor iemand besteld, dus ik had er een cadeauverpakking bij gekocht. Gelukkig dat ik de doos zelf bij thuiskomst opende, want de verpakking van het cadeautje was los in de doos gegooid tevens was het cadeautje “oorbellen” ook los in de doos gegooid. Lijkt mij niet echt leuk als de gene die het cadeautje ontvangt de doos opent! Als je het in de winkel koopt, krijg je het ook niet in een tasje gegooid mee, toch?
Beoordeling melden
EB
Eke B.
LEEUWARDEN
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Was in de winkel in Drachten , dame die me hielp was ZEER ongeinteresseerd !!Vroeg een horloge te passen, was te groot , kon niet kleiner gemaakt , voor ik het wist , had ze het al weer in de kast en liep weg. Ik had wel een andere willen passen! Heb dus niks gekocht !! Ik kwam met een retour via internet , maar was mijn ordernr vergeten , ik zei die kan jij zo opzoeken met mijn klantnr. Dat weigerde ze!! Slechte service!!!
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
I bought two rings with engravings, but one came with the wrong engraving and the other without the engraving. I already contacted support and since Tuesday they were unable to resolve the problem and suggested that I would have to go to the store to resolve it. If I bought online and I have no interest or availability to go to the store. I am disappointed with the after sales service and the quality of the service delivered.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Aanschaf en gepersonaliseerd besteksetje Nijntje meerdere keren terug moeten sturen wegens fouten in het graveren. Na drie pogingen(11 april, 18 april en graveren in de winkel) geen reactie meer van Lucardi ontvangen. Wij zijn bijzonder ontevreden en teleurgesteld over de geleverde kwaliteit en het niet nakomen van afspraken door Lucardi. Graag z.s.m. de bestelling conform afspraak leveren. Ordernummer is 5634793.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

niet bezorgd

Ik had oorbellen armbandje en ring alledrie met lapis lazuli besteld; was helaas niet in de winkel, alleen een blije. Dhl zegt dat ze hebben bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Dat is niet Lucardi’s schuld, maar het zou nog netter kunnen worden opgelost. Jullie zouden bijv. voor mij alles opnieuw kunnen bestellen, zodat ik niet hoef af te wachten wanneer/hoe dit afloopt. Het was voor mijn 50e verjaardag….
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Klantbeleving

Prima zaak, verkoopsters mogen wel wat meer aan klantbeleving doen. Uiteindelijk betaald de klant hun salaris. De dames waren erg druk met elkaar, toen ik vroeg of iemand mij kon helpen, werd er gezegd, ogenblik ik kom zo bij u. 🤔 Ik liep al een tijdje voor de 2e x die ochtend in de zaak te kijken. Verkoopsters hebben het verkopen niet in de vingers (klantbeleving). Uiteindelijk wel iets gekocht 😊
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een dag vertraging product ontvangen geen pakbon geen rekening.Bij open maken van de doos het product een bedel voor een armband overigens in zeer slechte toestand.De ringetjes die de hartjes op zijn plek houden staan open en vallen er zo uit geen dichte ringen zoals je van Pandora gewend bent.Jammer van de levering zeker gezien het feit dat het een kado was van mijn dochter aan mama.
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nou ik kreeg mijn bestelde product, nou ik haal er een Lucardi doosje uit er zat niets in gemaild naar klantenservice en kreeg heel snel bericht terug ik moest nogmaals in de doos kijken. Dat gedaan en haalde nog zo'n zelfde leeg doosje en een leeg plastic zakje , de doos op zijn kop gehouden en toen zag ik iets bungelen dit bleek de ketting van goud te zijn zat ergens in de doos vast.
Beoordeling melden
18 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
De voorraad van jullie website klopt gewoon niet, er waren 3 stuks in voorraad in Heerlen dus wij naar de winkel blijkt er niets in voorraad te zijn. Dus na een paar dagen wachten, kwam het binnen, in een plastic verpakking, ik vroeg kunnen jullie dat als cadeautje inpakken? Ja hoor 2€, is dat service? Nee hoor echt slecht. Een foto heb ik niet want het was een cadeautje.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slechtste service ooit. Vraag gesteld over product dat ik kocht en thuis bleek 30% korting op site te staan. Volle prijs betaald in winkel ( niks nada gezegd) Contact met jullie gezocht (FB) geen antwoord , maar lezen wel!!! Scandalig!! Beide ervaringen leren mij hoe jullie tegenover jullie klanten staan🤢NIET Gr Ellen de Boer
Beoordeling melden
PM
Paul M.
Rijswijk
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet compleet, een oorbel van 4,50 euro ontbreekt, mailtje gestuurd, krijg je een PDF formulier toegestuurd wat heel moeilijk in te vullen is op je telefoon, ze gaan na het invullen een onderzoek opstarten, en dit voor een dingetje van 4,50, ik koop hier nooit meer iets en ik wil u adviseren om dat ook niet te doen
Beoordeling melden
JV
Joke V.
Utrecht
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet alle aandacht besteden aan 1 klant als er 2x personeel aanwezig is zo dat de andere lang moet wachten en niet alle oorbellen laten passen en ze daarna niet schoonmaken en gewoon weer terug doen achter de glazen kasten vol met bacteriën komt zo een kast dan lijkt mij dat je die oorbellen dan eerst ff moet ontsmetten
Beoordeling melden