Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.583 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.333 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Had slavenarmband voor mijn moeder besteld. Ik had gevraagd voor graveren. Dus onder het armbandje en erbovenop. Moest dus 20 euro extra betalen voor graveren. Lucardi heeft het armbandje ALLEEN onder gegraveerd en niet erbovenop. Lucardi was vergeten om erbovenop ook te graveren. Ik gisteren vrijdag 10 mei naar de winkel en ja, daar deed een verkoopster eerst moeilijk en heb duidelijk aangegeven dat ik dat niet accepteerde en dat er boven op het armbandje gegraveerd moest worden dat lucardi vergeten is en ik al betaald heb. Lucardi heeft het armbandje aangenomen en zei dat ze het armbandje erbovenop gaan graveren. Nou dan ben ik benieuwd. Heb helaas geen foto ivm dat het armbandje al bij Lucardi is. En nu wacht ik tot volgende week.

Trouwringen verkeerd en niet op tijd!

Trouwringen besteld in de winkel. Deze waren niet op tijd binnen voor onze bruiloft. We kregen aangeboden om dan de dummy's uit de winkel te gebruiken, maar deze waren niet op voorraad. We konden dan wel een andere ring kopen en terugbrengen. Dat is natuurlijk absurd. Jullie doen het verkeerd en wij kunnen extra ringen gaan kopen. Herenring was uiteindelijk niet de ring die wij hadden besteld. Kon niet meer retour. De medewerkers in de winkel hebben geen verstand van zaken en de telefonische klantenservice is erg onbeleefd en denkt niet mee. Bestel hier nooit meer!

altijd later bezorgd dagen later dan… slechte service geen meedenken

altijd later bezorgd dagen later dan aangeven op jullie website slechte service bij bellen hoofd kantoor en de winkels als je al contact krijgt telefoon lijkt onbemand. En dan blijkt dat er via de telefoon niets kan worden geruild zodat ik het kan ophalen in de winkel. Maar in de winkel zelf duurt het een eeuwigheid en met het winkelmeisje jullie hoofdkantoor bellen . Dit is altijd mijn ervaring geweest bij ruilen retouren bij jullie onduidelijk en tijdrovend. Maar vooral ook niet klant vriendelijk . Te laat bezorgen maakt coor een cadeau namelijk wel uit!!!
Ik kreeg het gouden baby armbandje binnen. Gewoon in plastic zakje in plaats van mooi doosje die ik er bij had besteld. Zit er al een knoop in het armbandje en de naam plaat zaten brand plekje,s in. Heb het terug gebracht naar de winkel in Hilversum. Wacht nu op terug gaven van mijn geld. Ik bestel nooit meer iets. Zo i zo nooit versturen als het er zo slecht uitziet gewoon brand plekken door het graveren nog steeds mijn geld nog niet terug, afz kerstin kreuning
Waardeloos, adverteren met vóór 22.00 besteld volgende dag in huis. Speciaal artikel opgezocht waar dit bij staat omdat het een verjaardagskado voor een meisje is. 16.00 besteld op maandag 6-5-2024 en pas, nadat WIJ contact hadden gezocht, op vrijdag 10-5-2024 geleverd!! Schandalig!!! Hoe leg je dit uit aan een meisje dat dinsdag jarig was???? NOOIT meer bestellen bij Lucardi. Na telefonisch contact werd er alleen maar gezegd, sorry.......
27 apr 2024

Product leuk, beleid mbt inpakken absurd

Bestelling in de webshop geplaatst incl cadeaudoosje voor het afzwemmen van mijn dochter. Bij het afhalen in de winkel bleek het kettinkje letterlijk alleen maar ingepakt in het doosje. Voor een leuk papiertje er omheen moest ik volgens de verkoopster nogmaals €1,95 betalen terwijl ik ook al extra voor het doosje had betaald. Wat een belachelijk beleid, echt van de zotten. Kettinkje met dolfijn verder wel prima, dochter is er blij mee
EB
Eke B.
LEEUWARDEN
27 apr 2024
Was in de winkel in Drachten , dame die me hielp was ZEER ongeinteresseerd !!Vroeg een horloge te passen, was te groot , kon niet kleiner gemaakt , voor ik het wist , had ze het al weer in de kast en liep weg. Ik had wel een andere willen passen! Heb dus niks gekocht !! Ik kwam met een retour via internet , maar was mijn ordernr vergeten , ik zei die kan jij zo opzoeken met mijn klantnr. Dat weigerde ze!! Slechte service!!!
2 mei 2024
Aanschaf en gepersonaliseerd besteksetje Nijntje meerdere keren terug moeten sturen wegens fouten in het graveren. Na drie pogingen(11 april, 18 april en graveren in de winkel) geen reactie meer van Lucardi ontvangen. Wij zijn bijzonder ontevreden en teleurgesteld over de geleverde kwaliteit en het niet nakomen van afspraken door Lucardi. Graag z.s.m. de bestelling conform afspraak leveren. Ordernummer is 5634793.

Super ontevreden

We hebben onze trouwringen hier besteld. Gelukkig op tijd gezien dat degene die bestelling heeft ingevoerd, 2 verschillende ringen had besteld. Na de goede bestelling zouden we nog steeds genoeg tijd hebben, maar ipv 4 wkn levertijd, kregen we de ringen na ruim 6 wkn. Elke keer dat we hebben gebeld, wordt er een verhaal opgehangen, die achteraf niet bleek te kloppen. Wij, zien jullie in ieder geval nooit meer.
Helaas ben ik erg ontevreden .Heb een ring besteld en deze betaald met oa 110 euro aan kadobonnen.Bij aankomst was de ring stuk dus is teruggestuurd ,Ordernummer retour: 5637029.intussen heb ik 19,95 terug ontvangen op mijn rekening op 26 april, alleen van de 110 euro aan kadobonnen ng niets terug gezien. Wat kunnen jullie terverbetering doen: zorgen dat klanten hun kadobonnen terug krijgen. Anette Fransen
21 apr 2024

niet bezorgd

Ik had oorbellen armbandje en ring alledrie met lapis lazuli besteld; was helaas niet in de winkel, alleen een blije. Dhl zegt dat ze hebben bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Dat is niet Lucardi’s schuld, maar het zou nog netter kunnen worden opgelost. Jullie zouden bijv. voor mij alles opnieuw kunnen bestellen, zodat ik niet hoef af te wachten wanneer/hoe dit afloopt. Het was voor mijn 50e verjaardag….
Wanneer de bestelling niet de volgende dag geleverd kan worden zoals beloofd graag een bericht hierover. Ik heb de bestelling gedaan omdat het de volgende dag geleverd zou worden maar helaas kreeg ik het later. Hierdoor heb ik geen cadeau kunnen geven aan de jarige waarvoor de bestelling ook gedaan was. Heel slecht. Ook een mail gestuurd naar klantenservice op zaterdag en kreeg pas antwoord op donderdag.
3 mei 2024
De voorraad van jullie website klopt gewoon niet, er waren 3 stuks in voorraad in Heerlen dus wij naar de winkel blijkt er niets in voorraad te zijn. Dus na een paar dagen wachten, kwam het binnen, in een plastic verpakking, ik vroeg kunnen jullie dat als cadeautje inpakken? Ja hoor 2€, is dat service? Nee hoor echt slecht. Een foto heb ik niet want het was een cadeautje.

Ruilen niet mogelijk

Via de webshop een leuke ring besteld, echter was hij toch te groot. Ik ben naar de winkel gegaan om deze om te ruilen maar dat is niet mogelijk. De ring moet dan teruggestuurd worden, geld wordt terug geboekt en dan kan ik het opnieuw kopen, dit is veel te omslachtig en zeker niet klant vriendelijk. Hier is nog werk aan de winkel
26 apr 2024
Slechtste service ooit. Vraag gesteld over product dat ik kocht en thuis bleek 30% korting op site te staan. Volle prijs betaald in winkel ( niks nada gezegd) Contact met jullie gezocht (FB) geen antwoord , maar lezen wel!!! Scandalig!! Beide ervaringen leren mij hoe jullie tegenover jullie klanten staan🤢NIET Gr Ellen de Boer
PM
Paul M.
Rijswijk
21 apr 2024
Bestelling niet compleet, een oorbel van 4,50 euro ontbreekt, mailtje gestuurd, krijg je een PDF formulier toegestuurd wat heel moeilijk in te vullen is op je telefoon, ze gaan na het invullen een onderzoek opstarten, en dit voor een dingetje van 4,50, ik koop hier nooit meer iets en ik wil u adviseren om dat ook niet te doen
19 apr 2024

De snelle levering wat goed product niet helemaal

De snelle levering wat goed. Alleen vanuit dhl was gemeld afgeleverd maar bleek bij buren. En het slotje van de armband opende en sloot niet goed. Dit zelf wel kunnen repareren maar aangezien de armband nieuw was vond ik dit wel jammer . Wordt dit wel gecheckt voor levering of alles werkt aan het product ?
3 mei 2024
Een spotter horloge besteld voor mijn dochter. Bij het koppelen bleek deze reeds gekoppeld aan een ander account, een retour product gekregen dus. Om dit omgeruild te krijgen moest ik zelf weer een nieuw horloge bestellen EN betalen en de oude retour doen dan kreeg ik daarna mijn geld retour van de oude.
Zou 2 paar oorbellen ontvangen voor Moederdag. Ik volgde de app DHL. Pakketje was onderweg. Zou brievenbus bezorging zijn. Zag later dat de zending weer terug ging naar afzender? Heb gereageerd bij klantenservice, met de vraag om verklaring. Niets gehoord. En nu de vraag om een recentie.

Contact is fijn maar de regels niet.

Bestelde in de avond en de volgende dag sprong alles in de aanbieding. Ik moest alles retourneren om de korting te krijgen. Het was voor mijn dochters verjaardag, dus dat risico wou ik niet lopen dat het te laat was. Erg jammer dat je niet gewoon een tegoedkaartje krijgt hiervoor.