Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.032 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.600 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

wilde Alpha lipoic Acid 300 MG bestellen, maar was niet voorradig. Zou bericht krijgen als ie er weer was, maar duurde te lang . nu toch maar 600 MG genomen. Vond ik niet prettig.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat het product dat je wilde bestellen destijds helaas niet voorradig was. Gelukkig zie ik dat het product inmiddels weer op voorraad is! Body&Fit
Ik bestelde milkshake vanille en kreeg de smaak vanille. Vanwege mn gratis product met beperkte houdbaarheid merkte ik dit later pas op. Ik vind mn ontvangen product onwijs vies.
24 jul 2023
Bedankt voor de review! Goed dat je contact met ons opneemt en wat vervelend dat het erop lijkt alsof je een verkeerd product hebt ontvangen. Je gaf aan dat je in plaats van 'Vanilla Milkshake' de smaak 'Vanilla' hebt ontvangen. Dit zijn echter twee namen voor dezelfde smaak, met onze rebranding hebben wij achter bijna alle smaken 'Milkshake' toegevoegd. Dit om aan te geven welke textuur er ongeveer kan worden verwacht, hierin zit verder geen verschil betreft de smaak. We vinden het echter wel vervelend dat je niet tevreden bent met de smaak. Je hebt inmiddels contact gehad met de klantenservice en we hopen dat je tevreden bent met de oplossing! Groetjes, Team Body&Fit
MG
Mia G.
Brugge, Belgium

Valt nog te bekijken

Bestelling was vrij snel geleverd. Ik heb echter al 2 vragen gesteld via het webformulier zonder enige reactie (een over beschadigd product en een over sample mogelijkheid)
27 sep 2023

Snelle levering, langzame klachtafhandeling

Bezorging was snel en verder prima. De klacht, over het product, die ik al 3 dagen probeer in te dienen wordt niet ontvangen of niet opgepakt. Telefonisch niet bereikbaar..
Verzendtijd was de laatste keer erg lang, ben ik niet gewend. kan uiteraard een keer gebeuren, maar stuur dan even een mailtje dat de bezorging vertraging heeft opgelopen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat het pakket later arriveerde dan verwacht. De track & trace link en bevestigingsmail worden automatisch verstuurd. Indien je pakket dus niet binnen de verwachte tijd geleverd is, willen we je in het vervolg adviseren onze klantenservice een berichtje te sturen. Zodoende kunnen wij kijken naar de status van je bestelling en controleren of alles wel correct verloopt! Team Body&Fit
27 aug 2023

Misleidende aanbiedingen op eigen merk

In plaats van eigenmerkproducten ALTIJD in " de aanbieding" te hebben, geef gewoon een duidelijke "altijd laag" prijs, veel effectiever. En waar zijn de extra's dit keer??
5 okt 2023
Ik had oa poeder en eiwitrepen besteld, de repen vond ik echt super taai en smakeloos en de shake te zoet, maar die heb ik aan mijn dochter gegeven.. zij was er blij mee
17 aug 2023
Mijn korting codes werkte niet. Contact gehad maar je kon ze niet stapelen vertelde ze. Maar los van elkaar werkte ze ook niet. Ze wouden me niet tegenmoed komen hiermee

Hard & taai

De eiwit repen zijn normaal erg lekker, maar ik vind de vegan cookie dough veel te hard en taai; je komt er bijna niet doorheen. Voortaan weer een andere voor mij 👍🏻
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk om te horen dat je onze eiwitrepen erg lekker vindt en wat vervelend om te horen dat de Vegan Protein Bar is tegengevallen. Ik geef de feedback door! Body&Fit
18 jan 2024

Teleurgesteld

Bij het bestellen stond er dat er enkele gratis producten zoals een proteïne bar bijgeleverd zou worden. Toen de bestelling aankwam zat er niets extra bij. Jammer.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat je teleurgesteld was met de levering. Het lijkt er op dat het hier gaat over de promotie voor de korting en het welkomst pakket voor bij de eerste bestelling na het aanmelden voor de nieuwsbrief. Om deze promotie te verzilveren dient wel de kortinscode ingedient te worden. Deze code ontvang je na het bevestigen van je email adres wanneer je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief. Mochten wij hier bij kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Body&Fit
18 aug 2023
Graag reageren op het feit dat mijn bestelling niet gevonden kan worden en aangekomen is. 4 dagen geleden mail gestuurd bestelling is een week geleden gedaan! A
23 aug 2023
Bedankt voor de feedback en jammer om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Excuses voor de late reactie! Je bestelling moet echter al geleverd zijn op het gewenste afleveradres sinds 12 augustus. We hebben je een mail gestuurd hierover om het verder uit te zoeken! Groetjes, Team Body&Fit
7 nov 2023

Onbeantwoorde mails

Verschillende mails gestuurd die totaal onbeantwoord gebleven zijn. Niet serieus voor een bedrijf zoals Body & Fit en al zeker niet tov een reguliere klant.
27 jul 2023
Bestelling netjes verpakt en snel geleverd. Helaas lekt de gratis shaker tijdens het schudden en drinken. Hoe je deze ook dicht draait, het blijft lekken.
28 jul 2023
Hi, dat is vervelend om te horen! Neem gerust contact op met de klantenservice en dan kunnen zij dit voor je oplossen! Er zit een garantieperiode op de shaker, dus als deze defect is bij aankomst kunnen we je daar altijd mee helpen. -Team Body&Fit
10 nov 2023

Snelle levering, gescheurde zak

Snelle levering! Alleen was 1 vd zakken smart protein de scheurrand vanaf waardoor de hele doos vol zat moet de poeder…. Wat voor veel troep veroorzaakte
22 aug 2023
Ik vraag om een factuur en krijg een zeer afgesnauwd mail nog steeds geen factuur van mijn bestelling ontvangen. Daarnaast doos vol gestopt met plastic
23 aug 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Excuses voor de late reactie. Vanwege drukte is onze reactietijd wat langer. We hebben je een mail gestuurd met je factuur! Mocht je nog wat nodig hebben, horen we het graag. Groetjes, Team Body&Fit
11 nov 2023
Helaas valt het product qua smaak erg tegen. Het neemt geen enkele smaak van de bijgevoegde ingrediënten aan. Het is meer opvulling. Vreemde textuur.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en jammer om te horen dat het product is tegengevallen. De Smart Pasta die je hebt besteld is gebaseerd op conjac en havervezel. Deze bevatten van zichzelf niet echt smaak. Het is dus inderdaad lekkerder om deze te gebruiken in een pasta met bijvoorbeeld een saus om het gerecht op smaak te brengen. Mocht je graag meer advies hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Groet, team Body&Fit
WS
Wil S.
IJSSELMUIDEN
5 okt 2023
Al met al redelijk goed, maar ik vind de prijs wel heel hoog en dan heb ik nog de aanbieding. Volgens mij kan die aanbieding wel wat scherper.
PA
4 feb 2024
Producten zijn veel duurder op de Belgische webpagina en betaal je dus verzendkosten ook al zegt men dat deze gratis zijn. Niet correct vind ik.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! De prijsstijging heeft vooral te maken met de prijsstijging voor de grondstoffen voor bepaalde producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Omdat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en extra's om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
29 sep 2023
Op zich goed maar veel artikelen zijn niet meer verkrijgbaar. En als je iets zoekt geeft het niet alle producten aan waarop je zoekt.
De producten zijn goed . Maar worden niet aan huis geleverd . Post NL leverd ze drie straaten, in een afhaal punt. Groetjes,Ivo .
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten. Dat het drie straten verder op afgeleverd is, is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak. In de track & trace kunnen we terug zien dat de bezorging niet was gelukt en dat het pakket daarom naar het dichtstbijzijnde pick-up punt was gebracht. We zijn blij om te zien dat het in de tussentijd wel opgehaald is! Team Body&Fit