Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.194 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

22 okt 2023

Op klachten word niet gereageerd

Bestellen en bezorging waren goed. Helaas een klacht ingediend over de smaken van de producten, waarop totaal niet gereageerd word. Jammer voor z’n groot bekend bedrijf. Waarschijnlijk voor mij de laatste keer dat ik hier besteld heb.
25 jul 2023

Geen feedback customer service. :(

Geprobeerd om de gratis productcodes bij nieuwe bestellingen op te nemen en deze werden niet opgenomen in de definitieve bestelling. Ik heb de klantenservice geschreven en geen reactie ontvangen.
28 jul 2023
Beste, door een storing is je bericht helaas niet bij ons terecht gekomen, maar we hebben deze eerder vandaag wel in onze inbox zien verschijnen. We zullen daar zodadelijk op reageren. Excuses voor het ognemak. -Team Body&Fit
15 nov 2023
Betaald voor zelfde dag bezorging. Komt de volgende dag binnen, kan gebeuren natuurlijk. Maar dat ze totaal niet te bereiken is niet van deze tijd. Uiteindelijk algemene e-mail gekregen maar nog geen antwoord op mijn vraag. Nooit problemen met ze en altijd netjes bezorgd, maar als er dan iets mis gaat, niet verwachten dat ze reageren. Gelukkig zijn er genoeg andere webshops.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat PostNL zich niet aan de voor betaalde levertijd heeft kunnen houden voor jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuus dat het even heeft geduurd voor je reactie had van ons. Door onverwachtse drukte duurt het momenteel wat langer voor je reactie hebt dan je van ons gewend bent. Gelukkig zie ik dat je inmiddels reactie hebt gehad en dat de gemaakte verzendkosten zijn teruggestort. Fijn dat wij dit zo op hebben kunnen lossen. Groet, team Body&Fit
22 jun 2023
Zeer kleine lettertype van Adyen waardoor met vergrootglas moeilijk lettertype 5 of s moeilijk te onderscheiden zijn! ook overig moeilijk te lezen! De eerste regels geven aan: t.n.v. Adyen met referentie letters die belangrijk zijn. Ook ref. nr. vermelden. Daarna ruimte overslaan en dan wordt Iban-nr. genoemd. Is dat van Bodyand Fit of van Adyen?
23 jun 2023
Bedankt voor je feedback ! Ik zie dat jij inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice van Body&Fit . Zij hebben je tips gegeven hoe je deze tekst kan vergroten en wanneer je er toch niet uitkomt kan je weer contact met hun opnemen zodat zij deze gegevens vergroot kunnen toesturen :) . Vriendelijke groeten, Team Body&Fit

Low Calorie Meal Poeder Smakeloos

Aan de Low Calorie Meal poeder zit totaal geen smaak. Kan de banaansmaak er niet in terug vinden. Textuur is ook niet fijn De kant-en-klare maaltijdvervangende flesjes & repen zijn prima, alleen jammer dat in de Mix-box repen geen caramel zit, alleen cookie & chocola. Als ik dat had geweten, had ik gewoon de caramel besteld.
5 aug 2023

Klonterig eiwitshake's en slechte pre-workout

Klonterig eiwitshake's, een te sterke smaak met melk en valt niet te drinken met water. Pre work out heeft letterlijk 0 invloed en dat terwijl ik nooit gebruik heb gemaakt van pre work out, smaak is verder nog ook chemisch. Conclusie, slechte kwaliteit. Prijs was wel oke

te laat geleverd

Dit is de tweede keer achter elkaar dat ik in de avond bestel en dan de volgende dag pas een melding krijg dat het gereed is voor verzenden. Niet beloven voor 10 uur besteld volgende dag in huis als je dit niet consistent kan waarmaken.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jouw afgelopen bestelling later is geleverd dan verwacht. Ik zie dat de bestelling op 1 januari was geplaatst. Wij waren die dag gesloten in verband met nieuwjaarsdag waardoor het helaas niet mogelijk was om de volgende dag te leveren. Dit had inderdaad duidelijk moeten zijn. Ik geef deze feedback door aan de verantwoordelijke afdeling. Excuses voor het ongemak. Gelukkig zie ik echter wel dat de hiervoor geplaatse bestelling de volgende dag geleverd was. Team Body&Fit
25 jun 2023
The customer service isn't what it use to be... Prices have increased tremendously over the past months and their present have become meger... Sad‼️ Not satisfied with their service at the moment.
28 jun 2023
Thank you for the review! Very sorry to hear you are not satisfied with us at the moment. To support our community during the pandemic, we decided to freeze our prices. Unfortunately, this is no longer sustainable. We want to continue bringing our leading products, competitive prices and best-in-class service to the world and are working around the clock to figure out how we can do this better. You will see this reflected in selected deals and promotions on our site, so you can still find leading sports nutrition at the best value possible to match your personal health & fitness needs. We hope for your understanding. Thanks again, we appreciate the feedback! Kind regards, Team Body&Fit
wilde Alpha lipoic Acid 300 MG bestellen, maar was niet voorradig. Zou bericht krijgen als ie er weer was, maar duurde te lang . nu toch maar 600 MG genomen. Vond ik niet prettig.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat het product dat je wilde bestellen destijds helaas niet voorradig was. Gelukkig zie ik dat het product inmiddels weer op voorraad is! Body&Fit

Hard & taai

De eiwit repen zijn normaal erg lekker, maar ik vind de vegan cookie dough veel te hard en taai; je komt er bijna niet doorheen. Voortaan weer een andere voor mij 👍🏻
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk om te horen dat je onze eiwitrepen erg lekker vindt en wat vervelend om te horen dat de Vegan Protein Bar is tegengevallen. Ik geef de feedback door! Body&Fit
18 aug 2023
Graag reageren op het feit dat mijn bestelling niet gevonden kan worden en aangekomen is. 4 dagen geleden mail gestuurd bestelling is een week geleden gedaan! A
23 aug 2023
Bedankt voor de feedback en jammer om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Excuses voor de late reactie! Je bestelling moet echter al geleverd zijn op het gewenste afleveradres sinds 12 augustus. We hebben je een mail gestuurd hierover om het verder uit te zoeken! Groetjes, Team Body&Fit
11 nov 2023
Helaas valt het product qua smaak erg tegen. Het neemt geen enkele smaak van de bijgevoegde ingrediënten aan. Het is meer opvulling. Vreemde textuur.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en jammer om te horen dat het product is tegengevallen. De Smart Pasta die je hebt besteld is gebaseerd op conjac en havervezel. Deze bevatten van zichzelf niet echt smaak. Het is dus inderdaad lekkerder om deze te gebruiken in een pasta met bijvoorbeeld een saus om het gerecht op smaak te brengen. Mocht je graag meer advies hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Groet, team Body&Fit
3 jun 2023
De flesjes protiene drank zijn echt niet lekker. Zou ik de overige flesjes terug mogen sturen en een deel van mijn geld terug kunnen krijgen?
9 jun 2023
Hi, jammer om te horen dat het product niet bevalt. Je kunt een mail sturen naar klantenservice@bodyandfit.com. Mijn collega's helpen je dan graag verder! -Team Body&Fit
RS
R S.
Zeewolde
27 aug 2023

Erg duur, mindere smaak

Erg duur, presentatie gaat achteruit en vind de smaak van de eiwitshake niet bijzonder! Ga op zoek naar een andere leverancier.
WN
Willy N.
Bredene
31 mei 2023
Vroeger had je de dag nadien je bestelling. Morgen is het een week en nog steeds niks. Blijkbaar zelfs nog niet bij post.nl
9 jun 2023
Hi, Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice, die zullen dit uiteraard voor je oplossen. Helaas is er bij deze bestelling bij PostNL iets misgegaan, maar dat zullen we altijd voor je oplossen. Groeten, Team Body&Fit
9 aug 2023

Beter communiceren aub

Beter. Communiceren! Super kut dat ik nu alweer een korting misloop omdat de betaling hapert. Zou fijn zijn om wat te horen
10 aug 2023
Hoi, bedankt voor je review! Leuk dat je wilt bestellen maar vervelend om te horen dat er iets misging met de betaling. Je hebt inmiddels contact gehad met de klantenservice over de misgelopen de korting. We hopen dat het zo opgelost is, anders horen we het graag! Groetjes, Team Body&Fit
11 okt 2023
als het fout gaat dan gaat het helemaal fout, lang wachten/moeilijk bereikbaar. maar als het goed loopt is het perfect!
24 sep 2023
Vitaminen hebben verloopdatum van deze maand. 100 in een potje, één per dag, reken maar uit wat je er dan aan hebt
GL
Gabrielka L.
Nieuw Namen
10 aug 2023

Maaltijd vervanger

De shake lost heel slecht op steeds klonters en smaakt naar korels poeder smaakt helemaal niet lekker
15 aug 2023
Bedankt voor je review en jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de Low Calorie Meal. De Low Calorie Meal is heel anders dan andere shakes. Om het een volwaardige maaltijd te maken is er lupinemeel en havermeel aan toegevoegd. Dit zal dus nooit volledig oplossen en maakt de de structuur wat korreliger en heeft ook een hele andere smaak dan reguliere eiwitshakes. De Low Calorie Meal bestaat dus voornamelijk uit haver en lupinemeel, die door natuurlijke variaties kleine, onopgeloste deeltjes in de shake achterlaten (denk aan wanneer je haver mixt, het is normaal dat een deel van het meel dat korrelig word en bestaat uit grotere, niet-fijne deeltjes). De shake laat ook een zanderige nasmaak achter, aangezien haver en lupine de dominante ingrediënten zijn. We hopen dat dit het wat duidelijker maakt voor je. Heb je hier nog vragen over, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice. Groetjes, Team Body&Fit

Getracht contact te leggen

Ik heb een mail gestuurd naar het contacf ivm een foutief adres. Tot op hede nog geen reactie...
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je per ongeluk een foutief adres ingevoerd had en dat je geen reactie kreeg op de mail. Door de nog aanslepende Black Friday drukte kan het momenteel helaas wat langer duren voordate je reactie hebt van ons dan je van ons gewend bent. Gelukkig zie ik dat er inmiddels contact is geweest. Helaas is het wijzigen van het lever adres nadat de klant de bestelling heeft geplaatst niet mogelijk. Wel kan je deze zelf wijzigen via de track&trace link van PostNL. Gelukkig zie ik dat dit gelukt is. Groet, team Body&Fit