Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.366 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.013 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
Toolnation Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alles is goed verlopen. Enkel de verzending liet op zich wachten. Op de website stond bij mijn product 1 tot 3 werkdagen levering. Ik heb 6 dagen moeten wachten voor het product verzonden was.

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

Op 17 mei voor een klusje een invalzaag besteld. Dat was voor pinksteren en dat is een drukke tijd, dat begrijp ik. Maar goed de klus ging door en de invalzaag zou de eerstvolgende werkdag geleverd worden, dat was 21 mei. Verkeerd besteld kan je zeggen maar de koerier kwam op de 21e een geleiderail leveren. Heb ik niks aan zonder invalzaag. Klus weer een dag in de pauze. Kreeg bericht dat alles de dag erna door DHL geleverd zou worden tussen 10 en 15. Echter pas om 1815 staat een zichtbaar overspannen koerier voor de deur, keurig met excuses. Maar dit alles weer een dag later. Ik begrijp ook niet helemaal waarom zo een essentiele bestelling die bij een vormt in delen verstuurd wordt.....
MV
Marcel V.
Dordrecht
Geleverd volgens specificaties. Kleine opmerking als je niet kunt leveren binnen twee werkdagen suggereer dat dan ook niet. Ik bestelde op woensdag om op donderdag of vrijdag geleverd te krijgen. Het werd uiteindelijk dinsdag. Als je betere verwachting geeft over levertijden kan de ontvanger beter plannen, en oh ja dat is je klant!
6 mei 2024

Goedkoop en betrouwbaar

Ze zijn vaak de goedkoopste aanbieder van gereedschap, en de spullen worden correct geleverd. Je moet enkel wat geduld hebben, want de levertijd is langer dan ze aankondigen en in de tussentijd hoor je ook niks van hen.

Late levering bij Product direct leverbaar

Product direct leverbaar. Zaterdagavond besteld en donderdag pas aangeleverd bij de vervoerder. Dat is slordig.

Ik beveel Toolnation aan

Tot hiertoe zijn alle bestellingen vlot verlopen, snel geleverd en de machines zijn van goede kwaliteit.

Luilekkerland

Veel keuze, goede prijze en snelle verzending…..heerlijk overzichtelijk winkelen en fijne site
14 mei 2024

Reciprozaag

Levering binnen 2 werkdagen. Uitstekend DeWalt product dat beduidend scherp geprijst is/was.
Prijs kwaliteit is prima! De webshop is duidelijk! Verder heb ik geen opmerkingen.
10 mei 2024
Product geleverd maar het duurde een week. Had hier geen rekening mee gehouden.
Verzending verliep snel. Nota + informatie over bestelling is in orde.
13 mei 2024
Snel en goed geleverd, in mijn geval in het buitenland. Dus tevreden!
9 mei 2024
Goede prijzen en snelle levering enkel spijtig dat het in 4 keer was.
8 mei 2024

goede deal

degelijk materiaal, zeer scherpe prijs en ongelofelijk snel geleverd
9 mei 2024
Correcte afhandeling van bestelling en vlotte antwoord op mail.
Mooi aanbod tegen scherpe prijzen. Snelle en correcte levering.
18 mei 2024
Snel geleverd, beste prijs, dus opnieuw besteld bij Toolnation
Snelle levering deze keer. Vorige keer liep het wat mis
HB
Hans B.
Bergen NzH
snelle levering en altijd kwalitatief goed gereedschap
8 mei 2024
Alles werd snel en volgens bestelling geleverd.
ES
E. S.
Apeldoorn
Prima assortiment, goede info over levering.