28-04-2024
28-04-2024
Ik verwacht niet zo klein op de foto staat niet

27-04-2024
09-04-2024
27-04-2024
Kreeg kapotte stoel, moest deze zelf weer inleveren bij PostNl punt, kreeg wekenlang niets te horen, pakket was zoek en uiteindelijk moet ik zélf 4,95 retour kisten betalen voor iets wat kappot toegestuurd is. Erg telleurstellend!

Prenatal.nl antwoordt: 29-04-2024
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Wij vermoeden dat hier iets mis is gegaan met de retourkosten, want uiteraard is het niet de bedoeling dat hier retourkosten in rekening worden gebracht. Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formu

24-04-2024
05-04-2024
24-04-2024
Ik krijg een kappotte commode geleverd en na foto's ervan te hebben opgestuurd. Moet ik wachten op nieuwe onderdelen die geleverd worden uit Oost Europa, niet wetende hoelang deze gaat duren. Of een korting van €12,90 ontvangen op de aankoopbedrag. Dus de optie om de commode te ruilen is er niet. Wat moet ik met een kapotte commode?

Prenatal.nl antwoordt: 25-04-2024
Beste Huemy, Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat je de commode beschadigd hebt ontvangen, dit vinden wij uiteraard heel vervelend! Onze oprechte excuses hiervoor. Het bestellen van de onderdelen kan helaas ongeveer 4-6 weken in beslag nemen, mijn collega gaf ook aan dat mocht je dit te lang vinden duren dat zij je daarom graag tegemoet zou willen komen met een korting van 10% op het aanko

20-04-2024
02-04-2024
20-04-2024
Order niet geleverd, duurde weken om in contact te komen. Ik ga naar een andere partij toe.

Prenatal.nl antwoordt: 23-04-2024
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html

19-04-2024
01-04-2024
19-04-2024

Prenatal.nl antwoordt: 23-04-2024

13-04-2024
26-03-2024
13-04-2024
Ik heb meerdere keren contact gehad met prenatal omdat mijn probleem niet in 1 keer opgelost is. Heb er meerdere keren achterna moeten gaan. Ik raad niemand prenatal aan en ik zelf zal het er ook nooit meer iets online bestellen. Omdat jullie klanten service slecht is en de medewerkers niet vriendelijk zijn. Ongeacht dat het probleem na meerdere keren contact nu opgelost is.

Prenatal.nl antwoordt: 15-04-2024
Hoi Fatima, Naar ons idee hebben wij het op 9 april naar tevredenheid opgelost. Wij hebben het artikel aan je terugbetaald, het verkeerde ontvangen artikel mocht je behouden en je hebt de bestelling opnieuw geplaatst en wij hebben die korting aan je terugbetaald. Liefs, Prenatal

12-04-2024
25-03-2024
12-04-2024

Prenatal.nl antwoordt: 13-04-2024

23-03-2024

23-03-2024
10-04-2024
Geen terug betaling & niet te bereiken telefonisch

22-03-2024
10-04-2024
Klante service kan echt op de schop

Als je klacht heb zou je geholpen moeten worden !

Maar plaats van een fout van Julie
Julie verzenden vekeerd pakketje op dan is netjes dat Julie hem weer terug nemen en dan weer genen toe sturen wat er daadwerkelijk besteld was !
Dat heet service

Nee ik moest paket zelf weg brengen of even door buuren laten doen !
Aangegeven dat ik dat niet kon
Nou dan

07-04-2024
18-03-2024
07-04-2024
Mijn pakketje (bedje) is niet aangekomen en automatisch retour verzonden ondertussen is het uitverkocht op de site en kan het dus niet opnieuw bestellen en dit is al 3 weken geleden en heb mijn geld nog niet terug

Prenatal.nl antwoordt: 09-04-2024

16-03-2024
27-02-2024
16-03-2024
Ik vond het super slecht ik heb voor best wat geld besteld kreeg lege doos geleverd ik contact met prenatal zeiden ze dat mijn eigen schuld was omdat ik pakket geweigerd had .. ze wilde dat ik een lege doos aannam. Ik heb uiteindelijk na weken al m’n geld terug gehad in kadoo bonnen van €3 euro per stuk.. nooit meer

Prenatal.nl antwoordt: 19-03-2024

07-03-2024
18-02-2024
07-03-2024

Prenatal.nl antwoordt: 08-03-2024
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prénatal.

03-03-2024
03-03-2024
Geen bestelling ontvangen. Ik zou mijn geld terug krijgen en dat is ook nog niet gebeurd

Prenatal.nl antwoordt: 05-03-2024

23-01-2024
14-02-2024
Product was niet ingepakt, dus waar babygym in zat was gescheurd

Prenatal.nl antwoordt: 17-02-2024
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.

15-01-2024
02-02-2024
Duurt lang voor je het binnen hebt

Prenatal.nl antwoordt: 05-02-2024

15-01-2024
02-02-2024
Ik had een melktanden doosje besteld en betaald . En zonder enige communicatie was die bestelling geannuleerd terwijl ik erop zat te wachten . Ik zag een paar dagen later dat het geld op mijn rekening was terug gestort . Ook zonder communicatie ... heb 'm nu ergens anders besteld .

Prenatal.nl antwoordt: 05-02-2024

20-01-2024
24-12-2023
20-01-2024
4 kinderpyjama’s besteld waarvan op de website staat vermeld dat deze van 100% katoen zijn gemaakt. Bij ontvangst staat er in het waslabel dat de pyjama’s gemaakt zijn van 80% katoen en 20% polyester. Ik heb de retourkosten betaald vanwege milieuoverwegingen ondanks belofte van prenatal dit niet te hoeven. Het beste voor het milieu is dat prenatal de juiste informatie op de website plaatst!

26-11-2023
14-12-2023
Besteld, verzendbevestiging gehad met datum voor bezorging (dag erna). In de nacht pas een mail gehad dat 1 artikel niet leverbaar was. Terwijl op de website het nog steeds leverbaar was/is. Hadden extra korting voor dat artikel, nu dus e-kaart (tegoedbon) binnen via de mail, maar artikel is nu vele malen duurder! Had wel verwacht van prenatal dat ik het artikel dan alsnog voor die aanbieding prij

Prenatal.nl antwoordt: 18-12-2023
Beste Daphne, Wat vervelend dat het artikel niet voorradig was, terwijl deze wel al in je bestelling was verwerkt. Helaas gaat het hier om een technische fout. Wij hebben je een mail gestuurd met uitleg en hulp bij het verkrijgen van je artikel. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Prenatal

26-11-2023
14-12-2023
Nou verkeerde levering gehad geen excuus niks! Alleen maar gezeik

Prenatal.nl antwoordt: 18-12-2023
Beste Danielle, Wat ontzettend vervelend dat het zo verlopen is, onze oprechte excuses. Wij hebben je benaderd via de mail. Vriendelijke groet, Prenatal

13-12-2023
25-11-2023
13-12-2023
De bestelling is na 3 weken niet verstuurd en ik heb niets gehoord over mijn 3 mails.

Prenatal.nl antwoordt: 14-12-2023
Beste Arvin, Bedankt voor het invullen van de review. Wij hebben je gemaild, hou hierbij ook even de spam/ ongewenste mail in de gaten. Met vriendelijke groet, Prenatal

11-12-2023
22-11-2023
11-12-2023
sneller leveren!

Prenatal.nl antwoordt: 14-12-2023

10-12-2023
24-08-2023
10-12-2023
Ik heb een boxkleed gekocht, waarbij ingebruikname de vulling erdoor heen kwam en die ons kleinkind bijna had ingeslikt....
Retour gedaan en een klacht ingediend, maar verder is er niets mee gedaan....
Bewijsfoto's erbij gedaan.
Had op zijn minst een soort van cadeaubon verwacht aangezien jullie een "babyspeciaalzaak" zijn!!!

Prenatal.nl antwoordt: 11-12-2023

14-11-2023
27-10-2023
14-11-2023
Bestelling geplaatst, 1 pakket ontvangen netjes binnen 2 dagen, pakket 2 kwam maar niet, onderzoek ingesteld, pakket "kwijt"had meerdere keren gevraagd, stuur dan een nieuwe, ik heb betaald, jullie pretenderen te leveren binnen 2 dagen. Nee onderzoek moet afgewacht worden, duurde dagen. Mededeling dat ik geld terug zou krijgen, op mijn vraag stuur het artikel dan gewoon op, niet mogelijk, binnen 5

Prenatal.nl antwoordt: 16-11-2023

12-11-2023
25-10-2023
12-11-2023
Duurder dan andere winkels. Niet breed assortiment.

Prenatal.nl antwoordt: 13-11-2023

08-11-2023
21-10-2023
08-11-2023
Duurt veel te lang voordat de bestelling in de winkel is om op te halen. Word niet van te voren aangrgeven dat er maar 1x per week naar de winkel geleverd word.

06-11-2023
06-11-2023
Pakket was niet aangekomen. Ging gelijk afzender retour. Helaas moest ik heel vaak achter Prenatal aanbellen en mailen om te vragen of ze mijn pakket kunnen annuleren en ik mijn geld terug kan krijgen. Nu moesten ze eerst onderzoek doen bij PostNL waar het pakket is gebleven. Prima, maar je kon zien dat het pakket nooit bij mij was aangekomen dus verwacht ik dat ik mijn geld terug kan krijgen, en

05-11-2023
18-10-2023
05-11-2023
Na 2 weken nog geen bestelling binnen dus geannuleerd! Jammer Prenetal!

31-10-2023
03-10-2023
31-10-2023
Product niet geleverd. En vervolgens verzendkosten in rekening gebracht voor een retour die nooit heeft plaats gevonden.
Na invullen van een contactformulier verzendkosten terug ontvangen maar geen bericht dat de klacht ontvangen is of wordt opgelost.

Prenatal.nl antwoordt: 06-11-2023

23-10-2023
05-10-2023
23-10-2023

Prenatal.nl antwoordt: 18-11-2023

22-10-2023
03-10-2023
22-10-2023
Ik heb nl nog niets ontvangen na 2 weken het pakket is zoek geraakt hoe kan ik dan beoordelen nogmaals opnieuw een bestelling geplaatst gisteren dus wacht nog even af

Prenatal.nl antwoordt: 23-10-2023

20-10-2023
02-10-2023
20-10-2023
Ontzettend onvriendelijk, star, onwelwillend en traag. Jammer, assortiment is leuk.

Prenatal.nl antwoordt: 23-10-2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij willen je vragen of je ons contactformulier in zou willen vullen zodat we met je in contact kunnen komen. Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan hiervoor de volgende link gebruiken. https://www.prenatal.nl/contact-c22.html

19-10-2023
Onvolledige bestelling geleverd, maar wel voor betaald. Klantenservice reageert niet op mails en is telefonisch heel slecht bereikbaar.

Prenatal.nl antwoordt: 20-10-2023

15-10-2023
26-09-2023
15-10-2023
Heb nog niks ontvangen tis bijna 3weken

14-10-2023
14-10-2023
Het artikel werd nat geleverd en vol met schimmel. Lag niet aan de levering. In de doelgroep waar je mee werkt, vind ik dit alles behalve passend.

13-10-2023
13-10-2023
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen!!!! En ook geen reactie op mijn mails!

Prenatal.nl antwoordt: 17-10-2023
Wij hopen dat je inmiddels de bestelling in ontvangst hebt mogen nemen en wensen je dan ook veel plezier met je aankopen. Wanneer je nog steeds geen levering in ontvangst hebt mogen nemen komen wij graag met je in contact. Je kan ons contactformulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste

10-10-2023
22-09-2023
10-10-2023
Ik heb 5 euro retour moeten betalen voor een beschadigd item die ik terug moest sturen.

Prenatal.nl antwoordt: 16-10-2023
Beste, Wij zien dat wij de terugbetaling van je retourkosten in orde hebben gemaakt, onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Prenatal

09-10-2023
21-09-2023
09-10-2023
Meerdere artikelen prijsverschil tussen website en kaartjes aan kleding tijdens de mazzeldagen

12-09-2023

Prenatal.nl antwoordt: 05-10-2023