partycorner.nlBeoordelingen

: 223GoedGecertificeerd

partycorner.nl - Feestartikelen, verkleedkleding en ballonnen.

Ontdek één van de betere webshops in Nederland op het gebied van feestartikelen, verkleedkleding en kostuums. Ook voor de aankleding van een feest of evenement ben je hier aan het juiste adres. Het assortiment ballonnen is zeer uitgebreid, bijvoorbeeld foliebalonnen of letter- en cijferballonnen.
Partycorner.nl V.o.F.
Westzijde 1
1506 EA Zaandam
Kvk 50341170
Rob Korting

Beoordelingen voor partycorner.nl

4.16/5.00

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over partycorner.nl

3 weken geleden
Hart onder de riem ballon 2 x besteld en betaald nog steeds geen levering. Ook zeer onduidelijk wanneer wel. Dus slechte service.
Ik bestel een artikel die voorradig is snap dat als er nog 4 zijn dat de huidige voorraad incorrect kan zijn maar als ed nog ruim 250 voorradig zijn is dat niet in een dag weg ik bestel mijn product ik bel 3 dagen later zelf over de levering krijg ik te horen dat hij smiddags binnen komt, en erna een mail dat ik mijn geld terug krijg wat een kutbedrijf bestel nooit weer hier
I order a costume and I didn't receive because they didn't get it. So they give my money back and I have to run and find fast costume for my son use today in in the school party. I buy the same costume on INTERTOYS and delivery in two days. So I'm very desapoiment with partygoers never buy there again. Thank you
Een week nabestelling bleek het niet voorradig en geannuleerd te zijn door partycorner
Nadat ik mijn bestelling thuisbezorgd kreeg, keurig op tijd bleek de kleur verkeerd, de arm stukken te groot, de hoofdband te klein en het pakje stuk te zijn. Nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice heb ik alles teruggestuurd en netjes de aankoop kosten en de verzendkosten teruggekregen. Maar... De RETOUR KOSTEN a 7.50 heb ik NIET terug gekregen dus heb ik 7.50 betaald voor NIKS
Levertijd 1-3 werkdagen. Na een week Zelf maar gebeld en bestelling gecanceld. In de tussentijd geen enkele reactie dat de bestelling vertraagd zou zijn.
We hebben een ander artikel geleverd gekregen dan we besteld hadden, omdat deze niet meer te leveren was. Op zijn minst hadden we hierover gebeld kunnen worden.
Nog steeds niks ontvangen,bij collega;s gaat het veel sneller.
Waardeloze kwaliteit
Kostuum killerclown It besteld en betaald op 9/10. Enkele dagen na betaling mail ontvangen van jullie dat deze niet betaald was en te laat. Heb kunnen aankaarten dat het niet zo was. Dus een ongelukkige mama en zeer teleurgesteld kindje.
Dat het een hele slechte service heeft we bestellen een pakje eerst duurt het dagen dat je denkt dat het binnenkomt nee dan zie je ineens een mailtje dat het niet leverbaar is en dat het 14 dagen kan duren dat je geld terug is op je rekening nou stond het er wel een dag erna op dat viel nog mee maar ik vindt het heel naar dat je iets besteld en betaald en dat je 5 dagen erna zo een mailtje krijgt
Product was opeens niet meer op voorraad nadat ik het een dag had besteld. Stond niet op de site vermeld. Erg jammer.
Levertermijn tussen 1 en 3 werkdagen, besteld op 8 september. Levering nog steeds niet gehad Dus partycorner.nl...waardeloos