Hallo, ik ben Zsofia!
Ik ben bij Trusted Shops verantwoordelijk voor alles wat met de kopersbescherming te maken heeft. Samen met mijn collega ontwikkelaars werk ik aan nieuwe uitbreidingen en productverbeteringen.
Is je bestelling beschadigd bij levering, of is deze helemaal niet geleverd? Heb je een product teruggestuurd, maar geen terugbetaling ontvangen? Geen zorgen! Met de Trusted Shops Kopersbescherming zijn je aankopen verzekerd; onafhankelijk van de betaalmethode die je hebt gebruikt.
Bij Trusted Shops doen we er alles aan om van iedere aankoop in elke webshop met het Trusted Shops Keurmerk een veilige en aangename shoppingervaring te maken. En mochten er toch eens problemen zijn, dan kun je er met de Kopersbescherming van Trusted Shops van op aan dat je geld veilig is. Als een probleem niet kan worden opgelost, betalen wij je het volledige aankoopbedrag terug.
Kopersbescherming tot € 100 per bestelling
Je bent verzekerd tegen niet-levering, niet-terugbetaling, verlies van het pakket en nog veel meer
Kan worden gebruikt in meer dan 30.000 webshops met het Trusted Shops Keurmerk
Neem bij problemen met bestellingen simpelweg contact met ons op en wij doen de rest!
Als het probleem niet kan worden opgelost, betalen wij je het aankoopbedrag tot
€ 100 terug
Kopersbescherming tot € 20.000 per bestelling
Je bent verzekerd tegen niet-levering, niet-terugbetaling, verlies van het pakket en nog veel meer
Kan worden gebruikt in meer dan 30.000 webshops met het Trusted Shops Keurmerk
Neem bij problemen met bestellingen simpelweg contact met ons op en wij doen de rest!
Als het probleem niet kan worden opgelost, betalen wij je het aankoopbedrag tot
€ 20.000 terug
De kopersbescherming biedt complete bescherming van al je online aankopen bij gecertificeerde winkels. Hiermee ben je als koper beschermd tegen verlies van betaling. In de volgende gevallen kun je er zonder meer op vertrouwen dat je aankoop verzekerd is:
Het pakket is kwijtgeraakt tijdens de verzending, afgegeven aan de verkeerde persoon of ergens achtergelaten zonder jouw toestemming.
Je hebt je bestelling geannuleerd en het product teruggestuurd, maar de webshop heeft het aankoopbedrag niet terugbetaald.
De webshop heeft na je bestelling faillissement aangevraagd of is door andere redenen niet langer te bereiken en je hebt geen producten of terugbetaling ontvangen.
Je hebt geen gebruik kunnen maken van een bestelde dienst.
.
Je hebt een tegoedbon besteld, maar deze werkt niet.
Digitale content, zoals een e-book of softwarelicentie, is niet toegestuurd, kan niet worden gedownload of is ongeldig.
Het arrangement is geannuleerd door de organisator en het aankoopbedrag is niet terugbetaald.
Je hebt een verzekering afgesloten, maar kunt deze niet gebruiken.
Je hebt een overeenkomst gesloten, bijvoorbeeld met een elektriciteitsbedrijf, maar de afgesproken dienst wordt niet verleend of het product wordt niet geleverd.
Zie de voorwaarden van de kopersbescherming voor meer informatie.
Na elke bestelling die je plaatst in een webshop met het Trusted Shops Keurmerk kun je beslissen of je de aankoop gratis wilt verzekeren met Kopersbescherming Basic, of voor slechts € 9,90 per jaar de Kopersbescherming PLUS wilt gebruiken, zodat automatisch al je aankopen zijn verzekerd tot € 20.000 per bestelling.
Als je nog geen geregistreerde gebruiker van Trusted Shops bent, kun je zelf op de bedankpagina van de shop beslissen of je je aankopen gratis wilt verzekeren tot een bedrag van € 20.000.
Alternatief kun je je ook nu aanmelden en meteen al je aankopen blijvend automatisch verzekeren.
Als je ervoor kiest om je aankopen niet meer via de kopersbescherming van Trusted Shops te verzekeren, kun je de kopersbescherming hier opzeggen. Je kunt de Kopersbescherming PLUS ook per e-mail via service@trustedshops.com opzeggen.
Ik ben bij Trusted Shops verantwoordelijk voor alles wat met de kopersbescherming te maken heeft. Samen met mijn collega ontwikkelaars werk ik aan nieuwe uitbreidingen en productverbeteringen.